Jelikož jezdím po městě na skútru, začal jsem přemýšlet, proč by se nemohlo LPG montovat i do motorek. Systém spalování je vlastně stejný, jen by byl problém u vzduchem chlazených motorů, ale jinak by to fungovalo. Má někdo v ČR na toto atestaci?
Samozřejmě nemám na mysli ho narvat do Horneta ani supersportu, ale do Yamaha Majesty 250.
Jaký je názor zde jednotlivců na tento pohon jak v autě tak na motce?
Moje úspora v autě je cca 50% na PHM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG na moto či skútr
_monty píše: Mas statistiku kradenejch aut s lpg, nebo jsou to jenom povery? nemusis do ciziny s kanystrem? dyt vozis celou dobu jeden velkej v aute..neresis nekvalitni naftu, protoze resis nekvalitni lpg..s lpg se da hodne usetrit, ale rozhodne to vsechno neni tak slunickovy, jak pises..
Pověra je právě to, že se LPG sere, prodraží a nesmí tam a tam... z toho plyne i to, že se mín kradou. Zloději zřejmě s LPG nejezdí... podložené to nemám, taková statistika neexistuje, je to jen otočení rýpnutí druhým směrem.
I kdybych jezdil za 8 litrů LPG, jako že jezdím za 7,5... tak mi ukaž nafťák, který jezdí stejně levně, tj. za nějaké 3,5... takový prostě není a to podložené mám, například množstvím vyhraných soudních sporů v Západní Evropě, kdy majitelé aut žalovali automobilky, právě že jejich údaje spotřeby v dokumentaci aut, okolo 4 litrů, jsou v praxi nedosažitelná, reálné spotřeby jsou o litr, litr a půl až dva litry vyšší.
Nekvalitní LPG hodnoť, až s ním pár zemí objedeš - od Španělska po Ukrajinu, od Černé Hory po Dánsko jsem neměl nikdy problém. To je pro tvou informaci území rozlohy cca. 2000 x 3000 km. Nevím, co proti tomuhle postavíš, nejspíš nic. Španělský Repsol dokáže být levnější než český Shell - záleží na sezóně. V Dánsku je LPG drahý jako benzín... jejich logiku nechápu, ale i tam snadno nakoupíš.