globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pepa Sršen radí!!!
28.7.2014 v 20:18
"petrolej fakt ne .....je mastnej, ničí O-kroužky.....atd...." zajímavé





Naposledy editováno 28.07.2014 20:18:27

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

30.7.2014 v 22:51 | Nahoru | #241
atheris> kdyby k tomu došlo, tak tam dej i jednu sedu, co se nebude čistit, ale jen mazat scottoilerem a v nějakém přepočtu to dá tak 150 tis km

jenže to nikdo neudělá, bo by to všechny firmy, co dělají spreje na řetěz mohly vyřadit z výroby

1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!

30.7.2014 v 22:59 | Nahoru | #242
A ted vás vyvedu většinu z omylu.
V uživatelských příručkách k některým novým motocyklům píšou,že se řetěz má otřít jen suchou hadrou a namazat pouze převodovým olejem,že se nemají používat žádné maziva na řetěz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

30.7.2014 v 23:00 | Nahoru | #243
filboy> protože tím petrolejem musíš umýt ty sračky ze sprejů nestříkáš, nečistíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

30.7.2014 v 23:09 | Nahoru | #244
Dolík....> ale zase neděláš pro svou motorku to nejlepší,jak nečistíš řetěz čističem za 250 a nemažeš mazadlem za 350 od toho samýho výrobce

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

30.7.2014 v 23:10 | Nahoru | #245

filboy píše: Dolík....> ale zase neděláš pro svou motorku to nejlepší,jak nečistíš řetěz čističem za 250 a nemažeš mazadlem za 350 od toho samýho výrobce



tak nějak. chudák můj malá. stydím se.

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

30.7.2014 v 23:21 | Nahoru | #246

sketmannn píše: atheris> Přesně :) proto čistim a mažu jen suchým mazivem a nic neolítává ani na sebe neváže :)



jojo a kamos mazal suchym mazivem a retez mu sel do kopru a na suchy mazivo uz vzivote nesahne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

30.7.2014 v 23:24 | Nahoru | #247

atheris píše: Pekne napsano. Samozrejme se ridi stupackama, leda by nekdo umel na motorce litat vzduchem, kdyz se presouvam na motorce, opiram se o stupacky a sedlo a snazim se svym telem nevychylovat motorku z prirozeneho smeru. Ze se na moto jezdi a jezdi jsem pochopil s koupi prvniho japonce, kdyz jsem cupital ve skarpe. Na kejvacce s rychlosti do 80km se da v pohode sedet jak prkno, ale pokud z toho mam mit radost a jet svizne, tak to jinak nejde, nez se porad presouvat. Taky to vycerpava, kdyz neni clovek po jizde unavenej, tak jen sedel a kroutil heftem.



to je dost prekrouceny tvrzeni, ridit se da pouze riditkama kontra rizenim, ta motorka pada do zatacky sama, staci do riditka kontra lehce zatlacit a sedet se muze uplne normalne a tlacit do stupacky se nijak nemusi. jiny tvrzeni (a pravdivy) je, ze se da zatocit tlakem do stupacek, ci prenasenim teziste telem, ale to nijak nepopira, ze ze stupackama ridit nemusi a neni to nijak nutne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

30.7.2014 v 23:26 | Nahoru | #248

atheris píše:

V jednom ma pan Srsen pravdu, je to tady nekdy zabavne pocteni.



Tak to kazdopadne, ale je to i to posledni v cem ma pravdu.

Pepa Sršen radí!!!

30.7.2014 v 23:35 | Nahoru | #249
jinak mazu jednou za 600-1000km, za deste casteji, a cistim petrolejem 1x za 10tis km, a retezy mi najizdej normalni najezd, u 530 kolem 30tis km , u 525 kolem 25-27tis km, cili zcela bez problemu

Pepa Srsen je vyborny jezdec, ale mele kraviny a bylo jich za ty roky uz opravdu hodne, vc. teto posledni o udrzbe retezu krom toho petroleje je nesmysl ztrata vykonu od motoru na zadni kolo 18-20%, tyto ztraty jsou kolem 10%, staci sledovat co se kde nameri v testech v casopisech na zadnich kolech a co udava vyrobce, napr. ZX10R 04-07 ma psano 175hp a vsude namerili na kole kolem 160hp a to je kolik? 10%. a take se udava ze na spravne udrzovanem novem retezu je z toho ztrata 4% (4 procentni body pro stouraly ), pricemz retez ve spatnym stavu muze narust az na 20% ztraty.

Na Pepove motoskole v Brne jsem byl osobne a bylo to to samy v bledemodrym, kdyz nemate cerveny kotouce tak nebrzdite, standartni gumy nemuzete utrhnout, a v zapeti sem na predvadecce R6 utrhnul predni gumu pri ostrejsim zabrzdeni kdy sem kotouce samozrejme cerveny nemel a guma zahrata byla (po nekolika kolech). Pak mel par videi o tom jak jezdit po zadnim a opet, naprosty nesmysly. Jezdit umi (ja neumim), ale popsat to rozhodne neumi. Jinak proti nemu nic nemam, naopak je mi sympaticky tim co na motorkach predvadi, k tomu respekt, ale jeho rady, to je max k pobaveni, nicmene horsi je, ze na to muzou lidi i osklive doplatit.

Naposledy editováno 30.07.2014 23:36:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

30.7.2014 v 23:42 | Nahoru | #250

Bubrak-ZX10R píše: Tak to kazdopadne, ale je to i to posledni v cem ma pravdu.


Tedka jsem se ale kurevsky zasmal...

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

30.7.2014 v 23:46 | Nahoru | #251

atheris píše: Tedka jsem se ale kurevsky zasmal...



To sem moc rad.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 00:01 | Nahoru | #252

Bubrak-ZX10R píše: to je dost prekrouceny tvrzeni, ridit se da pouze riditkama kontra rizenim, ta motorka pada do zatacky sama, staci do riditka kontra lehce zatlacit a sedet se muze uplne normalne a tlacit do stupacky se nijak nemusi. jiny tvrzeni (a pravdivy) je, ze se da zatocit tlakem do stupacek, ci prenasenim teziste telem, ale to nijak nepopira, ze ze stupackama ridit nemusi a neni to nijak nutne.



Vsak souhlasim, jen jsem chtel rict, ze kdyz pojedu ostre, zatacky, na brzdy, tak kdyz si nadzvednu nohy 5 cm nad stupacky, cimz nasimuluju to, ze je vlastne nepotrebuju, tak ujedu peknou prdlacku, nebo se mylim? Ja se svym 230kg banditem, na kterym sedim ja se 110kg chci-li jet jako prase, tak musim litat v sedle jak cokl u boudy a dost si nedovedu predstavit, ze si nepomaham presouvanim vahy jinam, coz nedelam nic jinyho nez presouvam teziste a pomaham motorce, aby jela stopu, co ja chci. Nicmene jsem trochu samotar, tak nemam s nikym moc srovnani, co treba delam spatne a kde jsou rezervy. Samozrejme na jezdeni do kramu muzu jet i s nohama v gipsu, tam opravdu muzu sedet jak na zachode.

Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 00:03 | Nahoru | #253
asi si taky založím nějakou tu "motoškolu"....

1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 00:08 | Nahoru | #254
Jj, jak čistič neobsahuje B-komplex, multiminerál, výtažky z perel a není bez konzervantů, barviv a s křidélky, tak je něco kurva špatně!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 00:14 | Nahoru | #255

atheris píše: Vsak souhlasim, jen jsem chtel rict, ze kdyz pojedu ostre, zatacky, na brzdy, tak kdyz si nadzvednu nohy 5 cm nad stupacky, cimz nasimuluju to, ze je vlastne nepotrebuju, tak ujedu peknou prdlacku, nebo se mylim? Ja se svym 230kg banditem, na kterym sedim ja se 110kg chci-li jet jako prase, tak musim litat v sedle jak cokl u boudy a dost si nedovedu predstavit, ze si nepomaham presouvanim vahy jinam, coz nedelam nic jinyho nez presouvam teziste a pomaham motorce, aby jela stopu, co ja chci. Nicmene jsem trochu samotar, tak nemam s nikym moc srovnani, co treba delam spatne a kde jsou rezervy. Samozrejme na jezdeni do kramu muzu jet i s nohama v gipsu, tam opravdu muzu sedet jak na zachode.



ee, to podle mě není tím... to jen prostě nemáš pevné spojení s mašinou a prostě by si spadl kdyby si chtěl zatočit...

já když si dám nohy místo na stupačky na padáky, které mám tak o 45cm vepředu a o 15cm výš oproti nim, a sevřu pevně nádrž stehnama, tak můžu zatáčet skoro úplně stejně a rychle jako s nohama na stupačkách...

Naposledy editováno 31.07.2014 00:22:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 00:16 | Nahoru | #256

TangoLima píše: Jj, jak čistič neobsahuje B-komplex, multiminerál, výtažky z perel a není bez konzervantů, barviv a s křidélky, tak je něco kurva špatně!



Jeste cekam, kdy nekdo prijde s otazkou, jestli mazadlo na retez je lepsi mineralni, polo nebo plna syntetika

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 00:17 | Nahoru | #257

atheris píše: Vsak souhlasim, jen jsem chtel rict, ze kdyz pojedu ostre, zatacky, na brzdy, tak kdyz si nadzvednu nohy 5 cm nad stupacky, cimz nasimuluju to, ze je vlastne nepotrebuju, tak ujedu peknou prdlacku, nebo se mylim? Ja se svym 230kg banditem, na kterym sedim ja se 110kg chci-li jet jako prase, tak musim litat v sedle jak cokl u boudy a dost si nedovedu predstavit, ze si nepomaham presouvanim vahy jinam, coz nedelam nic jinyho nez presouvam teziste a pomaham motorce, aby jela stopu, co ja chci. Nicmene jsem trochu samotar, tak nemam s nikym moc srovnani, co treba delam spatne a kde jsou rezervy. Samozrejme na jezdeni do kramu muzu jet i s nohama v gipsu, tam opravdu muzu sedet jak na zachode.



No pokud nespadnes z motorky, tak ujedes to samy, jen je to samozrejme narocnejsi na fyzicku, kdyz nemas opreny nohy. Litat v sedle je pouze k preneseni teziste (souboru ridic+moto) do vnitrku zatacky a je mozne jet stejne rychle pri mensim naklonu motorky. Ale da se to plne nahradit vetsim naklonem motocyklu s jezdem sedicim zcela rovne jak na zachode (a ostatne tak se jezdily i zavody pred 70 lety). Tam nicmene muze nastat problem kdy je pri vysokem naklonu motocyklu uzsi stycna plocha pneumatik a nemusi to udrzet, ale to je opravdu extremni naklon, presto je 'jistejsi' trochu vysednout a mozna je to i prirozenejsi zpusob projeti, ale neni to rozhodne nutne nebo jedine mozne.

Zaznelo tu i o tom ze nekdo ma 2cm 'poserprouzek', a to je taky velice osemetna vec. Pokud totiz nekdo hodne vyseda (a je to jeho vec), tak do zatacek ma logicky motocykl mene nakloneny pri stejne rychlosti a pri nahustenych pneu pro normalni jezdeni (zpravidla 2.5+2.9) tam ten prouzek zustane zcela logicky. A jinej jezdec, co jede zatacku uplne stejne rychle, ale nevysedava a ma vice nakloneny motocykl (a to je uplne jedno), tak dre stupackama, nema zadny 'poserprouzek' a vypada hrozne drsne (podle nekterych tady na foru), pritom jede stejne rychle jen jinym stylem.

Dalsi vec je podfouknuti pneumatik, ktere zapricini rychlejsi a vyssi ohrivani uz beznou jizdou (tim ze se guma vice zvejka, vic pracuje) a take se guma rozplacne, cim zajisti sirsi stycnou plochu a take zmizeni 'poserprouzku' uz pri temer svisle jizde (takovou fotku ma i treba zavodnik Michal Dokoupil, kdy jede temer svisle, ale jak je guma rozplacla, tak je na asfaltu az ke kraji).

Cili ja vubec neuznavam nejaky 'neposerprouzky' ci kolinka, protoze to je vec pouze jizdniho stylu (ci nafouknuti pneu) a v provozu toho jak ma kdo vyhrablo (a to je potreba ostatne i na okruhu).

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 00:30 | Nahoru | #258

oioi01 píše: ee, to podle mě není tím... to jen prostě nemáš pevné spojení s mašinou a prostě by si spadl kdyby si chtěl zatočit...

já když si dám nohy místo na stupačky na padáky, které mám tak o 35cm vepředu a o 25cm výš oproti nim, a sevřu pevně nádrž stehnama, tak můžu zatáčet skoro úplně stejně a rychle jako s nohama na stupačkách...



A jak vlastne znela otazka? Nerikam, ze to nejde, ale taky netvrdim, ze se motorka ridi jen rukama. Rozhodne ne tak snadno. Nez jsem zakorenil, tak jsme blbli na letisti s nohama na riditkach a taky jsem zatacel a sedel jsem pritom na nadrzi, ale taky bych se v ty pozici nevrhnul kilem do zatacky, i kdyz to samozrejme projet jde. Hlavne, ze dojedeme domu...

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 00:43 | Nahoru | #259
Bubrak-ZX10R>
Tohle jsem mel na mysli. Ja jsem vysedavaci typ, protoze se citim jisteji, kdyz se pred zatackou trochu vylozim. Pri normalnim tempu to samozrejme nedelam a neni to potreba.

Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 02:04 | Nahoru | #260
atheris: jasne, v pohode, ja taky trochu vysedavam a dokonce me bavi pred zatackou vystrcit nohu jak to delaj ted vsichni v MotoGP, ale predminuly pondeli v Brne na okruhu me to vubec nenapadlo ale mozna proto sem byl tak pomalej

ale kdyz se vratime na zacatek a to je tvrzeni Pepy Srsne, ze se motorka neridi rukama ale nohama, tak to je proste jen takovej kec, protoze to jde v podstate obojim zpusobem a neco takto prosazovat je jen samolibost

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 05:04 | Nahoru | #261

Creck píše: kubacech> vzdyt to nevymazal, ma to tam porad



to co je v příspěvku 227 už nikde nevidím

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 06:54 | Nahoru | #262
Bubrak-ZX10R> Jen kté jízdě s oporou ve stupačkách, možná se pletu, ale jedna z hlavních výhod je snížení těžiště a není to špatný v zatáčce velká část váhy na vnější stupačce... a vnějším stehnem tu motorku pěkně obejmout... jinak taky si nemyslím, že se řídí stupačkama... ani řidí tkama, ale především tělem... ty řidítka sou dobrý možná tak na poslání do zatáčky...

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 07:21 | Nahoru | #263

Stev píše: jenom technická, motorka s přivařeným krkem řízení není totéž jako jízda na normální motorce bez rukou....



No ty vole, naklikl jsem si téma náhodou a první, na co mi padlo voko je tahle věta. Vopravdu bizzar
Dočtu to celý

Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 07:44 | Nahoru | #264
fakt vyzivny tema Pepa musi mit radost, ze jsou jeho rady na prvnim miste ve sledovanosti vláken na m.cz

Jinak sem tu zahlid neco o nohach v gipsu. Tak muzu potrvrdit, ze se sadrou to jde. A to jak s plastovou tak i s klasickou tezkou sadrou. Loni sem takhle jezdil par tejdnu. A bylo to dost komicky dyz clovek voprasil cestou nekolik motorek a pak na benzine odchazel hopkaje sednout si ke stolu Bavily me ty pohledu ostatnich. I stupacka se se sadrou dala. Takze bajk sem v tomhle obdobi urcite nohama neridil , jelikoz sem na ni nemoch ani doslapnout. Uz to nereste. Ridi se proste celym telem a vsema koncetinama co mame, mozna krome péra, tim se zas ridi neco jinyho.

Naposledy editováno 31.07.2014 07:46:43

Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 08:41 | Nahoru | #265
Koukám tak na fotky Sršně na jeho fb profilu, a u jedný fotky z roku 2012 napsáno -

"Někdo se kochá, někdo cestuje, někdo mrdá pole, někdo vymetá srazy, někdo závodí, někdo rejpe do "zubatý" klackem..... Je to úplně FUCK! Motorky jsou o zábavě, o emocích, o poznávání hranic svých možností......každýmu podle gusta!! A dohady co je v čem lepší - hezčí - jiný - víc "rácing".....ty sou pro kozomrdy z diskuzí na "Motorkářích" , com maj vodřený kolena z kruháčů, na gumach poserproužky a do zadku je píchaj nevlastní taťkové! "

Gurmán

1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 09:00 | Nahoru | #266
Assassin je slavnej

1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 09:04 | Nahoru | #267
Já tohodle pána už nemám pár let rád, rádoby rozumí všemu, neustále se někde prezentuje a co slovo, to blábol.. Jezdit ano, mluvit a psát veřejně ho ale nepouštějte..

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 09:13 | Nahoru | #268

mirazciny píše: Já tohodle pána už nemám pár let rád, rádoby rozumí všemu, neustále se někde prezentuje a co slovo, to blábol.. Jezdit ano, mluvit a psát veřejně ho ale nepouštějte..


všimni si koho ale tento národ přijímá za své "guru" - nejsou to vědci nebo lidé společensky na úrovni, jsou to většinou sportovci, muzikanti, tajtrlici(herci), silikonové "modelky" a jim podobní.

Takže to budu radši kozomrd, kterého píchá nevlastní taťka na m.cz, protože je to pořád lepší než být Sršeň, kterého očividně píchá půlka jeho fandů(teda alespoň podle těch příspěvků)

1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 09:22 | Nahoru | #269
To je presne ono, co jsem psal.. Ja k nemu vzhlizim a tak vse, co rekne, je svaty a ostatni jsou blbci z motorkaru.. Ten by ho snad vyhulil, kdyby si Pepa drsny rekl.
Tohle nepochopim.

Ale hlavne by me zajimalo, jak se zataci na copru, kdyz se ridi nohama?
Asi se tancuje na predkopech nebo copraci jezdej jen rovne?

Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 09:26 | Nahoru | #270
Petta - no musíš mít dostatečně hnáty do praku, a pak až bude před zatáčkou kandelábr, najet blízko, hnátem se chytit a tim uděláš kolem kandelábru oblouk a hle, je zatočeno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1177, 1178] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35320 Dnes v 23:03 Ozzy_
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin


TOPlist