globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pepa Sršen radí!!!
28.7.2014 v 20:18
"petrolej fakt ne .....je mastnej, ničí O-kroužky.....atd...." zajímavé





Naposledy editováno 28.07.2014 20:18:27

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 00:17 | Nahoru | #1

atheris píše: Vsak souhlasim, jen jsem chtel rict, ze kdyz pojedu ostre, zatacky, na brzdy, tak kdyz si nadzvednu nohy 5 cm nad stupacky, cimz nasimuluju to, ze je vlastne nepotrebuju, tak ujedu peknou prdlacku, nebo se mylim? Ja se svym 230kg banditem, na kterym sedim ja se 110kg chci-li jet jako prase, tak musim litat v sedle jak cokl u boudy a dost si nedovedu predstavit, ze si nepomaham presouvanim vahy jinam, coz nedelam nic jinyho nez presouvam teziste a pomaham motorce, aby jela stopu, co ja chci. Nicmene jsem trochu samotar, tak nemam s nikym moc srovnani, co treba delam spatne a kde jsou rezervy. Samozrejme na jezdeni do kramu muzu jet i s nohama v gipsu, tam opravdu muzu sedet jak na zachode.



No pokud nespadnes z motorky, tak ujedes to samy, jen je to samozrejme narocnejsi na fyzicku, kdyz nemas opreny nohy. Litat v sedle je pouze k preneseni teziste (souboru ridic+moto) do vnitrku zatacky a je mozne jet stejne rychle pri mensim naklonu motorky. Ale da se to plne nahradit vetsim naklonem motocyklu s jezdem sedicim zcela rovne jak na zachode (a ostatne tak se jezdily i zavody pred 70 lety). Tam nicmene muze nastat problem kdy je pri vysokem naklonu motocyklu uzsi stycna plocha pneumatik a nemusi to udrzet, ale to je opravdu extremni naklon, presto je 'jistejsi' trochu vysednout a mozna je to i prirozenejsi zpusob projeti, ale neni to rozhodne nutne nebo jedine mozne.

Zaznelo tu i o tom ze nekdo ma 2cm 'poserprouzek', a to je taky velice osemetna vec. Pokud totiz nekdo hodne vyseda (a je to jeho vec), tak do zatacek ma logicky motocykl mene nakloneny pri stejne rychlosti a pri nahustenych pneu pro normalni jezdeni (zpravidla 2.5+2.9) tam ten prouzek zustane zcela logicky. A jinej jezdec, co jede zatacku uplne stejne rychle, ale nevysedava a ma vice nakloneny motocykl (a to je uplne jedno), tak dre stupackama, nema zadny 'poserprouzek' a vypada hrozne drsne (podle nekterych tady na foru), pritom jede stejne rychle jen jinym stylem.

Dalsi vec je podfouknuti pneumatik, ktere zapricini rychlejsi a vyssi ohrivani uz beznou jizdou (tim ze se guma vice zvejka, vic pracuje) a take se guma rozplacne, cim zajisti sirsi stycnou plochu a take zmizeni 'poserprouzku' uz pri temer svisle jizde (takovou fotku ma i treba zavodnik Michal Dokoupil, kdy jede temer svisle, ale jak je guma rozplacla, tak je na asfaltu az ke kraji).

Cili ja vubec neuznavam nejaky 'neposerprouzky' ci kolinka, protoze to je vec pouze jizdniho stylu (ci nafouknuti pneu) a v provozu toho jak ma kdo vyhrablo (a to je potreba ostatne i na okruhu).

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 00:43 | Nahoru | #2
Bubrak-ZX10R>
Tohle jsem mel na mysli. Ja jsem vysedavaci typ, protoze se citim jisteji, kdyz se pred zatackou trochu vylozim. Pri normalnim tempu to samozrejme nedelam a neni to potreba.

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 06:54 | Nahoru | #3
Bubrak-ZX10R> Jen kté jízdě s oporou ve stupačkách, možná se pletu, ale jedna z hlavních výhod je snížení těžiště a není to špatný v zatáčce velká část váhy na vnější stupačce... a vnějším stehnem tu motorku pěkně obejmout... jinak taky si nemyslím, že se řídí stupačkama... ani řidí tkama, ale především tělem... ty řidítka sou dobrý možná tak na poslání do zatáčky...

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 11:23 | Nahoru | #4

Bubrak-ZX10R píše: No pokud nespadnes z motorky, tak ujedes to samy, jen je to samozrejme narocnejsi na fyzicku, kdyz nemas opreny nohy. Litat v sedle je pouze k preneseni teziste (souboru ridic+moto) do vnitrku zatacky a je mozne jet stejne rychle pri mensim naklonu motorky. Ale da se to plne nahradit vetsim naklonem motocyklu s jezdem sedicim zcela rovne jak na zachode (a ostatne tak se jezdily i zavody pred 70 lety). Tam nicmene muze nastat problem kdy je pri vysokem naklonu motocyklu uzsi stycna plocha pneumatik a nemusi to udrzet, ale to je opravdu extremni naklon, presto je 'jistejsi' trochu vysednout a mozna je to i prirozenejsi zpusob projeti, ale neni to rozhodne nutne nebo jedine mozne.

Zaznelo tu i o tom ze nekdo ma 2cm 'poserprouzek', a to je taky velice osemetna vec. Pokud totiz nekdo hodne vyseda (a je to jeho vec), tak do zatacek ma logicky motocykl mene nakloneny pri stejne rychlosti a pri nahustenych pneu pro normalni jezdeni (zpravidla 2.5+2.9) tam ten prouzek zustane zcela logicky. A jinej jezdec, co jede zatacku uplne stejne rychle, ale nevysedava a ma vice nakloneny motocykl (a to je uplne jedno), tak dre stupackama, nema zadny 'poserprouzek' a vypada hrozne drsne (podle nekterych tady na foru), pritom jede stejne rychle jen jinym stylem.

Dalsi vec je podfouknuti pneumatik, ktere zapricini rychlejsi a vyssi ohrivani uz beznou jizdou (tim ze se guma vice zvejka, vic pracuje) a take se guma rozplacne, cim zajisti sirsi stycnou plochu a take zmizeni 'poserprouzku' uz pri temer svisle jizde (takovou fotku ma i treba zavodnik Michal Dokoupil, kdy jede temer svisle, ale jak je guma rozplacla, tak je na asfaltu az ke kraji).

Cili ja vubec neuznavam nejaky 'neposerprouzky' ci kolinka, protoze to je vec pouze jizdniho stylu (ci nafouknuti pneu) a v provozu toho jak ma kdo vyhrablo (a to je potreba ostatne i na okruhu).



(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

31.7.2014 v 16:14 | Nahoru | #5

Bubrak-ZX10R píše: No pokud nespadnes z motorky, tak ujedes to samy, jen je to samozrejme narocnejsi na fyzicku, kdyz nemas opreny nohy. Litat v sedle je pouze k preneseni teziste (souboru ridic+moto) do vnitrku zatacky a je mozne jet stejne rychle pri mensim naklonu motorky. Ale da se to plne nahradit vetsim naklonem motocyklu s jezdem sedicim zcela rovne jak na zachode (a ostatne tak se jezdily i zavody pred 70 lety). Tam nicmene muze nastat problem kdy je pri vysokem naklonu motocyklu uzsi stycna plocha pneumatik a nemusi to udrzet, ale to je opravdu extremni naklon, presto je 'jistejsi' trochu vysednout a mozna je to i prirozenejsi zpusob projeti, ale neni to rozhodne nutne nebo jedine mozne.

Zaznelo tu i o tom ze nekdo ma 2cm 'poserprouzek', a to je taky velice osemetna vec. Pokud totiz nekdo hodne vyseda (a je to jeho vec), tak do zatacek ma logicky motocykl mene nakloneny pri stejne rychlosti a pri nahustenych pneu pro normalni jezdeni (zpravidla 2.5+2.9) tam ten prouzek zustane zcela logicky. A jinej jezdec, co jede zatacku uplne stejne rychle, ale nevysedava a ma vice nakloneny motocykl (a to je uplne jedno), tak dre stupackama, nema zadny 'poserprouzek' a vypada hrozne drsne (podle nekterych tady na foru), pritom jede stejne rychle jen jinym stylem

Dalsi vec je podfouknuti pneumatik, ktere zapricini rychlejsi a vyssi ohrivani uz beznou jizdou (tim ze se guma vice zvejka, vic pracuje) a take se guma rozplacne, cim zajisti sirsi stycnou plochu a take zmizeni 'poserprouzku' uz pri temer svisle jizde (takovou fotku ma i treba zavodnik Michal Dokoupil, kdy jede temer svisle, ale jak je guma rozplacla, tak je na asfaltu az ke kraji).

Cili ja vubec neuznavam nejaky 'neposerprouzky' ci kolinka, protoze to je vec pouze jizdniho stylu (ci nafouknuti pneu) a v provozu toho jak ma kdo vyhrablo (a to je potreba ostatne i na okruhu).



Můžeš sem dát fotku kde Dokoupil jede na podhuštěnejch pneu,že jsou na rovině rozpláclý až po okraj, nechce se mě tomu věřit. Co by s nima tak udělal v zatáčce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1189, 1190] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35685 Dnes v 08:18 Veverčák
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist