Po 6-ti letech provozu a 70000km mi gipro zacalo blbnout a na trojce ukazuje ruzne kvalty vcetne neutralu. Kdyz masina stoji s vypnutym motorem, vse fakci bez zavad. A na te trojce to blbne, jen kdyz padaji otacky motoru pod cca 5500 rpm. Vytahl jsem gps sensor a jevi znamky opotrebeni (vycisteni kontaktolem + natazeni pruzinky kontaktu nepomohlo), ale nezda se mi to az tak spatny, aby to blblo.
Nema nekdo podobnou zkusenost? Ten senzor je na suzuki stejny uz od TL1000...
Dik za dobrou radu
Naposledy editováno 25.07.2014 16:09:34
2 reakcí na tento příspěvek zavada "gear position sensor"
Uz jsem ho repasoval - vydlabat to svinstvo co tam je zalite, napajet nove odpory a zalejt epoxidem/lukoprenem apod.
Jo a nebo koupit novy :)
Naposledy editováno 25.07.2014 15:43:37
1 reakcí na tento příspěvek zavada "gear position sensor"
V-Strom ma mit 37730-20F00 a ja mam 37730-02F00
Zkusim zmerit, co dava kterej ten senzor... Problem je v tom, ze ten V-Stromackej ma 3 kabliky a ten, co jsem si sikovne objednal jen 2. Netusi nekdo, v proc?
EDIT: 37730-02F00 je ASI pro TL1000S 1997
Naposledy editováno 22.08.2014 14:16:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zavada "gear position sensor"
Felotron píše: podarilo se mi blbe opsat cislo dilu a to, co jsem objednal z ebay.com je na jinej stroj.
V-Strom ma mit 37730-20F00 a ja mam 37730-02F00
Zkusim zmerit, co dava kterej ten senzor... Problem je v tom, ze ten V-Stromackej ma 3 kabliky a ten, co jsem si sikovne objednal jen 2. Netusi nekdo, v proc?
EDIT: 37730-02F00 je ASI pro TL1000S 1997
Odpory budou stejny - ja to zkoumal u TL, busy a gsxr a tam je to stejny.
2dratova verze je tl 97, 98 a novejsi uz maj draty tri - ten jeden navic je kostra.
Dvoudratova ma ten "jezdec" co s nim pohybuje mechanismus razeni jen jeden a je propojenej na kostru motoru.
3dratova verze ma jezdce dva - jeden v ose otaceni kde je na senzoru kontaktni ploska kde je privedena ta kostra - tzn nepripojuje to odpory na kostru pres karter, ale na tu kostru co je pritazena do senzoru. Ciste teoreticky by ti tam mohl fungovat ten dvouvodicovej - pokud ten jezdec v prevodovce neni od kostry odizolovanej - pak by stacilo jen ten cernej drat navic nezapojit. Kdyztak mam doma origo konektory ten dvoupinovej i tripinovej kdybys to chtel predelat ...
Edit: bubinek co spina ty odpory - na fotce chybi ta kulicka uprostred (ten bubinek ale neni ukostrenej, takze bez uprav tam ten dvoudratovej senzor fungovat nebude - obracene jo, ten tridratovej by fungoval v 97 TLS) :
Odpory:
1st
560 Ohms
2nd
830 Ohms
3rd
1.5k Ohms
4th
2.7k Ohms
5th
6.8k Ohms
6th
15k Ohms
Naposledy editováno 22.08.2014 15:12:56
...ale po pravde jsem uplne nepochopil, proc by to nemelo fakcit. Pokud tam teda chybi jenom kostra, tak pochybuju, ze ten zbytek nebude (to, co je v prevodovce) vodivej. Ale zas je pravda, ze by tam pak necpali tu zem, ze...
EDIT: Uz to chapu...
Naposledy editováno 22.08.2014 15:56:21
2 reakcí na tento příspěvek zavada "gear position sensor"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zavada "gear position sensor"
Felotron píše: Tak ted zustava otazka, proc to dela jen na te trojce a jen po zahrati motoru a v urcitzch otackach. To mi asi nikdo nevysvetli... Leda by tam byl nejakz spoj na prd a stacilo by treba vydlabat ten bordel a prepajet to
Jo presne takhle to jde opravit, ja jeden uz takhle delal, ale bal jsem se jestli neni vibracema poskozena naka ta uhlikova vrstva na odporu - spis nez studenak v miste spojeni, tak jsem tam radsi napajel nove a maka to....
Jen je to docela opruz vydlabat z toho ten sajrajt.
Naposledy editováno 22.08.2014 16:08:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zavada "gear position sensor"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zavada "gear position sensor"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zavada "gear position sensor"
assassin píše: Pokud to je spqtnej kontakt tak pomuze ocistit - ale na to obvykle staci proradit parkat nahoru-dolu a zas to chvili maka ok. Pokud uz to nekde ukazuje nesmysly permanentne tak je studenak primo na odporech v tom senzoru.
Uz jsem ho repasoval - vydlabat to svinstvo co tam je zalite, napajet nove odpory a zalejt epoxidem/lukoprenem apod.
Jo a nebo koupit novy :)
Dotaz: Ten repas jsi prosím tě dělal kvůli blbnoucímu ukazateli kvaltu, nebo kvůli tomu blblo něco jiného?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zavada "gear position sensor"
maciiik píše: Dotaz: Ten repas jsi prosím tě dělal kvůli blbnoucímu ukazateli kvaltu, nebo kvůli tomu blblo něco jiného?
Blbnul ukazatel, bez nej ani nezjistis ze to blbne ... Ono to trochu blbne skoro na vsech starsich suzukach, jen rozdil mezi jednotlivejma mapama je tak malej ze to nepoznas :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zavada "gear position sensor"
maciiik píše: assassin> No právě k těm mapám jsem to chtěl směrovat - jestli to může mít nějaký "hmatatelný" vliv... Dík!
Jedina zmena na mapach co je znat tak leda to ze misto 1,2,3 ktery jsou trochu skrceny na predstihu se pouzije mapa 5 nebo 6 - ale je to motorka od motorky, nekdo hlasi velkej rozdil, nekdo skoro zadnej - ja popravde prilis rozdil u sve tls nezaznamenal - asi nic moc cit.
Kdyz senzor kvaltu blbne tak mam za to ze pri rozpojenym obvodu jednotka pouzije neutralovou mapu - ktera je mozna o malinko chudsi nez ty 5-6 ale asi taky nema tu retardaci predstihu - tzn najdou se i pripady kdy tam nekdo misto tre obvodu (nastavi 6 mapu pro vsechny kvalty = 1 rezistor) jen odpojej drat , tzn to jede trvale na neutralovou.... Zas uz sem cetl o pripadech kdy to na neutralovou blbnulo.... Osobne mi to diky male u vlivu nestalo za blizsi zkoumani :)
1 reakcí na tento příspěvek zavada "gear position sensor"
btw: mam doma jeden z TL1000R pro strýčka příhodu viz moje inzeráty v bazaru
1 reakcí na tento příspěvek zavada "gear position sensor"
https://www.motorkari.cz/tema/?t=193925&pgr=1#goto9953504 je s dnešním datumem 22.11.2019 můj postřeh k rozborce GPS.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 1 | 27.4.2024 v 15:31 DanielVaradero |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |