bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém Transalp 600
20.7.2014 v 12:57
Ahoj všem.Transalp 600 r.v.88,motor PD06,nastartuje na brnknutí,krásně vrčí,ale při jízdě jede jen do 5000 otáček,pak uplně přestane,jako by jste vypnuly klíček,prostě nic.Stačí ubrat plyn a otačky spadnou pod 5000 a zase krasně jede,ale jenom zase do 5000.Už nevím co řešit,rozvody překontrolovane,karburátory vyčištěne a nastavená synchronizace,svíčky 4x nové.Budu rád za jakoukoliv radu,už mě nic nenapadá.
Předchozí
1 2 3
Následující

Problém Transalp 600

20.7.2014 v 13:13 | Nahoru | #1
Možná CDI, máš se dvěma konektorama?

1 reakcí na tento příspěvek Problém Transalp 600

20.7.2014 v 13:44 | Nahoru | #2
Ty CDI na tomto modelu padaly,jsou to ty dvou konektorový,bejval tam problém se spoji tišták-konektor,zkoušel jsem hejbat s konektorama a nic se neděje,tak nevím.Je divný že když ta motorka stojí tak ji vytočím do max otaček a bude krásně vrčet,jenom co se rozjedu tak je 5000 strop,pak to vypne.Ale vypne to upně,kdyby to bylo CDI,tak na jedno je zapojen otáčkoměr a ten jde,tak by to muselo jet aspoň na jeden válec a tohle vypne upně,je to upně stejný jako když vypneš chcipak a pak znova zapneš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém Transalp 600

20.7.2014 v 14:51 | Nahoru | #3
mura> Kolik má ten tvůj Transalp najeto celkově kilometrů?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém Transalp 600

20.7.2014 v 15:42 | Nahoru | #4
kaltan> Jo to nikdo neví na budíku je 32000.Majiteli začalo za jízdy něco klepat ,nechal si je od někoho nastavit ventily,ale ten to podělal,nastavil malé vule a podpalily se ventily,tak nechaly udělat hlavy a od te doby to takhle zlobí,to te doby to jezdilo bez problemu.Vyndal se motor,opravily hlavy a zase nandaly,pak to začelo zlobit.Tak se to dostalo ke mě a trapím se s tým já.Koukal jsem že už jsou zde asi vyměněné CDI,je na nich fixem napsáno XLV.Koukal jsem na partsdepot a čísla CDI jsou stejná,tudíš by měly jít mezi sebou prohodit,ale mě to potom vubec nenastartuje.

(reakce na) Problém Transalp 600

20.7.2014 v 16:11 | Nahoru | #5
mura> Hele ještě se zeptám, kdo to opravoval? Nějakej servis- odbornej nebo nějakej garážník? Myslím jaký měli zkušenosti s opravama motorek?

1 reakcí na tento příspěvek Problém Transalp 600

20.7.2014 v 16:20 | Nahoru | #6
To vubec nevím,asi nějakej garažník.Nastavil vule 0,1 a 0,1 a ventily se podpalily.Prej byl vyndanej motor z ramu a jenom sundané hlavy.Ted ten motor jde krásně,jen si přede,ale jenom do určitejch otáček.Zkontroloval jsem nastavení rozvodu-Ok,karbec se vyčistil,nastavil(byly nizké hladiny)pořád vše beze změny.Jezdím i bez nádrže(vyřazení podtlakového ventilu a zavzdušnění nádrže) už mě zbejvá asi jenom el.problém.Zaráží mě taky proč nejdou mezi sebou zaměnit ty CDI když maji bejt stejný.

Problém Transalp 600

20.7.2014 v 16:38 | Nahoru | #7
Zkus prekontrolovat VN kabely od svicek +civky jestli to nekde neprobiji na kostru, ale ze by oba najednou to bych se divil. Spis bych si vsadil na tu elektroniku zapalovani.

(reakce na) Problém Transalp 600

20.7.2014 v 16:51 | Nahoru | #8
mura> Takže jestli to dobře chápu, tak před závadou byl motor hlučnější a proto ten garážník zmenšil ventilové vůle a myslel si, že se to zlepší a pak se kvůli tomu podpálily ventily? Jinak před tímhle servisem to šlo vytočit normálně na 8000 otáček do maxima a bylo to v pohodě?

1 reakcí na tento příspěvek Problém Transalp 600

20.7.2014 v 17:12 | Nahoru | #9
Jo přesně tak.ted ten motor jde krasně tiše ale nejede.Na dilně ho vytočím taky do 8000,budu držet a vrčí,jenom když pojedu tak za jízdy nejde přes 5000.Bylo mě řečeno že daly i nové svíce,ted jsem zkusil za chodu odpojovat indučky,přední válec vrčí vždy na jednu svíčku beze změny,ale zadní na jednu ze svíček začne zřetelně pokulhávat,zitra příjdou nové svíce zkusím ještě tohle.

(reakce na) Problém Transalp 600

20.7.2014 v 17:19 | Nahoru | #10
mura> takže v 5000 otačkách to jako by přestane úplně jet? Jakou by tam byl omezovač? Dělá to na všechny kvalty? Dělá to studený stejně jako zahřátý motor?

1 reakcí na tento příspěvek Problém Transalp 600

20.7.2014 v 18:33 | Nahoru | #11
Jo přesně uplně jako omezovač,studený teplý,prostě za jízdy pořád,jedno jakej je tam kvalt,povolíš tomu trochu plyn,spadnou otáčky,tým že brzdí motor a někdě kolem 4500 to zase jede.Pokud s tým budeš jezdit do necelích 5000 ani nevíš že tomu něco je.Když pojedeš,máš kvalt a za jízdy vypneš chcípák motoru,po chvilce zase zapneš a jede,přesně takhle se to chová.

Naposledy editováno 20.07.2014 18:34:39

(reakce na) Problém Transalp 600

20.7.2014 v 18:52 | Nahoru | #12
mura> A tedˇ jsou nastavený správný ventilový vůle? Zkus ty svíčky no a pak uvidíš a budeš muset laborovat dál.

1 reakcí na tento příspěvek Problém Transalp 600

20.7.2014 v 19:02 | Nahoru | #13
Teď jsem všechno přejel,rozvody ventilové vule,karburatory(hladiny i membrány)ještě zkusím ty svíce.Problem je ten že když to stojí takto funguje, a za jízdy nejde moc zkoušet (odpojovat.zapojovat)takže vlastně ani nevím co zlobí,jestli mechanika,palivo,elektrika

(reakce na) Problém Transalp 600

20.7.2014 v 19:29 | Nahoru | #14
mura> No hele ja když jsem měl předchozí motorku SUZUKI DR 650 SE tak jsem měl trošku podobný problém. Motorka mi ve vysokých otačkach jako by vypla přestala uplně jet jako když vypneš chcipák a hned ho zapneš, vždycky to trvalo tak 5 vteřin. Měl jsem to v servisu a ty na nic nepřišli, pohrabali se mi akorát v karburátoru, ale výsledek žádný dělalo to stejně. Nakonec jsem na to přišel sám- byla to unavená pružina co drží boční stojánek- tam je totiž čidlo stojanku a tam se to vždycky přerušilo. Pak jsem dal novou pružinu a bylo po závadě.

Problém Transalp 600

20.7.2014 v 20:00 | Nahoru | #15
Je pravda že na TA600 mi něco podobnýho čidlo stojánku taky dělalo, ale nebylo to pravidelný. Za pokus ale nic nedáš, zkus ho vyřadit, já jezdím bez čidla a je klid.
Čau, Tom

Problém Transalp 600

20.7.2014 v 20:10 | Nahoru | #16
Jo kluci tento problem už jsem taky řešil,ten mě napadl taky,jen jsem si na něj teď nevzpoměl,abych ho sem napsal,tato motorka už ho nemá.

1 reakcí na tento příspěvek Problém Transalp 600

20.7.2014 v 20:39 | Nahoru | #17
Teď čumím to manualu od Haynes a ten udavá pro XL 600V-model H(což je r.v.87)(ja podle techničaku 88,musím zejtra zkouknout podle motoru) ventilové vule EX,IN-0,1mm tak to bych je měl malé,ale zase tomu kdo to ladil přede mnou tyhle vule podpálily ventily.Zatím jsem se nesetkal s motorem s takhle malejma vulema,v čem mohl bejt rozdíl?

(reakce na) Problém Transalp 600

21.7.2014 v 07:45 | Nahoru | #18
mura> Jak máš ted nastavený ventilový vůle? Jaký hodnoty jsi ted nastavil na sací a výfukový?

Problém Transalp 600

21.7.2014 v 09:12 | Nahoru | #19
Membrana v karburatoru, koukni se na ni znova a poradne

Naposledy editováno 21.07.2014 09:12:28

Problém Transalp 600

21.7.2014 v 09:28 | Nahoru | #20
Taky si myslím, že to bude membrána v karbecu, nebo ještě podobnou věc mi dělala membrána v palivovým kohoutu, ale tam to bylo spíš jen nad určitou rychlost cca 100, pak najednou několik sekund nejela a po spadnutí rychlosti zas jo - málo benzínu.

1 reakcí na tento příspěvek Problém Transalp 600

21.7.2014 v 09:49 | Nahoru | #21
Já mám teď ventily IN-0,15,Ex-0,2 což sedi na model od 88.Membrany jsem měl venku natahoval proti světlu a zdají so Ok.Když mám sundanou hadici od karbecu do filtr boxu,tak se šoupata otevírají obě až nahoru.Jezdím i bez origo nadrže,abych vypustil podtlakový kohout. Pořad vše při starém,vubec žadná změna.Buď nemám palivo,nebo elektrika,ale jak to sakra zjístit za jízdy.

(reakce na) Problém Transalp 600

21.7.2014 v 09:58 | Nahoru | #22
mura> Jo tak tyhle ventilové vůle jsou už v pohodě.

Problém Transalp 600

21.7.2014 v 10:53 | Nahoru | #23
Z měr impuls na indučce, zda se přeruší napětí při 5000ot. Při chcipnuti

Problém Transalp 600

21.7.2014 v 11:59 | Nahoru | #24
Připoj žlutý drát k otáčkoměru přímo na přívodní kabel k indukční cívce. Nejřív prvního a potom druhého válce. Jakmile ti v momentě, kdy motor přestane táhnout, spadne otáčkoměr na nulu, příslušný válec přestal pálit.

Jinak co dobíjení, v pořádku? Nepřebíjí ti to, pak je CDI zlblnuté od přepětí a přestává fungovat.

Naposledy editováno 21.07.2014 12:00:36

Problém Transalp 600

21.7.2014 v 12:40 | Nahoru | #25
Nějak mě nejde do hlavy,co by se muselo podelat v elektrice ze to pokaždé v 5000 v tahu přestane jet,na volno na stojanu to vrčí bez problému do 9000.Porad si myslím ze nemam palivo.Karburátory vyčištěné,nastavena hladina dle manuálu na 7 mm,teď jsou svíce černé,takže je to bohaty,membrany vypadaji v pořadku,jehly se přesunout nedají.Stalo se to po tom co se rozdělal motor a složil.Koukám ze jsou na motoru pod hlavou i pod válcem asi 1mm tluste těsneni,ale podle orig.čisla a google fotek tam ma bejt slabé plechové těsněni,to by znamenalo asi o 2mm zvedla hlava a menši kompresní poměr,nemuže bejt problém tady ze si válce už nedokažou nasát vice paliva?

Problém Transalp 600

21.7.2014 v 13:05 | Nahoru | #26
Mi kdysi blba jedna jednotka CDI musel jsem to pořad držet v otačkach jinač to chcipalo.
Nepomohlo ani klepani po jednotce ani hybani kabelem.
Prostě nějak sabotovala i druhou jednotku a moto pořad chcipalo,nebyla to ta klasicka zavada že jede jen na jeden valec.

Naposledy editováno 21.07.2014 13:10:12

Problém Transalp 600

21.7.2014 v 15:14 | Nahoru | #27
Mě taky kdysi Suzina dělala bordel. Na neutrál či na zvedáku, to šlo do otáček celkem v poho, cca 12000, ale jak jsem jel a bylo to v zápřahu, tak se jí taky nechtělo. Když se dalo nové CDI, tak to jelo zase jako fík. Nejspíš to špatně vyhodnocovalo. Vyzkoušel jsi to i na zvedáku, když máš kolo v luftu? Jesli to jde jako na neutrál a nebo se už i zde dusí?

1 reakcí na tento příspěvek Problém Transalp 600

21.7.2014 v 16:16 | Nahoru | #28
kdyz to zkusím na stojanu s kvaltem tak to jede do plna,začne to jenom když to opravdu jede a má ten motor pořádnej odpor a na všechny kvalty stejny,5000 je strop.Ja ty elektrice nevěřím,ta moto jezdila nadherně,pak se vyndal motor,karbec a zase se vše vratilo a nastal tento problém.Vím že jsou tady problémové CDI,ale proč by se podělalo demontaží motoru.Vše mě říká to že nemám palivo.Membrány jsem několikrat kontroloval,nikde není dírečka,v karbeci sedí taky pěkně,tak proč nevyjedou nahoru,MALEJ PODTLAK Z MOTORU? Když vyndám sání,nastartuji a vytočím motor,tak obě šoupata vyjedou tak do 2/3 a tam začnou poskakovat,moto na stojanu,třeba za jízdy je to málo a nejde tam benzín

(reakce na) Problém Transalp 600

21.7.2014 v 16:24 | Nahoru | #29
mura> Ty nové svíčky už jsi zkoušel?

Problém Transalp 600

21.7.2014 v 17:51 | Nahoru | #30
Výměna svíček nepomohla,pořád stejné.Dneska už dělá to,že když jí vytočím do max a chvilku ji budu držet,pak pustím plyn buď se mlátí chvilku pod asi 800,nebo chcípne,tak usuzuji že nemá palivo.Jak kdyby nestačilo přitékat,origo nádrž tam nemám testuji to na malé nádrži přivazané nad rámem,čistil jsem i sitka v karbecích u ventilu.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp gryzli 12 19.1.2024 v 18:51 Pedl


TOPlist