globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odborníci na motory sem
19.7.2014 v 13:10
Ahoj, kamarádovi se přihodila na 450 4T taková věc.... Vydrolil se po cca 20-30MTH hrníček. Moje otázka zní: Je nějaké rozumné vysvětlení proč se toto děje? Projevuje se to jen na sacích ventilech. Po přeměření vůlí měly sací vent. 0.20mm (má být 0.10-0.15mm). Píšu po 20-30MTH protože už byly jednou měněné, páč už takto jednou popraskali. Výměna proběhla i s novejma ventilama. Teď jak už jsem psal se to po 20-30MTH opakuje. Hlava mi to nebere, kde může být zakopanej pes? Nebo to mohli opakovaně způsobovat velké vůle na ventilech? Výfukové jsou v tolerancích a hrníčky oká. Jsem z toho neštěstnej. Ten motor jinak funguje na jedničku a je v něm skoro vše nové....






Naposledy editováno 19.07.2014 13:14:12

1 reakcí na tento příspěvek Odborníci na motory sem

23.7.2014 v 21:21 | Nahoru | #1
I kdyby ta vačka zdvihátku unikla,tak zdvihátko jí dohoní na sestupné hraně a plácne na plochu.Nevěřím tomu,že by to mělo takový destrukční vliv.Když už ano,bylo by to omlácené v celém profilu(šířky) vačky.

(reakce na) Odborníci na motory sem

23.7.2014 v 21:53 | Nahoru | #2

Anti píše: I kdyby ta vačka zdvihátku unikla,tak zdvihátko jí dohoní na sestupné hraně a plácne na plochu.Nevěřím tomu,že by to mělo takový destrukční vliv.Když už ano,bylo by to omlácené v celém profilu(šířky) vačky.



jj - to je to, co taky nechápu - náraz do uhýbající vačky těžko může mít destrukční účinek - navíc ventil přece tlačí ta unavená pružina
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist