globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odborníci na motory sem
19.7.2014 v 13:10
Ahoj, kamarádovi se přihodila na 450 4T taková věc.... Vydrolil se po cca 20-30MTH hrníček. Moje otázka zní: Je nějaké rozumné vysvětlení proč se toto děje? Projevuje se to jen na sacích ventilech. Po přeměření vůlí měly sací vent. 0.20mm (má být 0.10-0.15mm). Píšu po 20-30MTH protože už byly jednou měněné, páč už takto jednou popraskali. Výměna proběhla i s novejma ventilama. Teď jak už jsem psal se to po 20-30MTH opakuje. Hlava mi to nebere, kde může být zakopanej pes? Nebo to mohli opakovaně způsobovat velké vůle na ventilech? Výfukové jsou v tolerancích a hrníčky oká. Jsem z toho neštěstnej. Ten motor jinak funguje na jedničku a je v něm skoro vše nové....






Naposledy editováno 19.07.2014 13:14:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odborníci na motory sem

23.7.2014 v 20:58 | Nahoru | #1

Che píše: ted sem z toho už úplnej jelen - kdy teda k tomu údajnýmu destruktivnímu nárazu vačky do hrníčku dochází ????



V ten moment, kdyz nestihne hrnicek vacku, utece mu. Zvetsi se vule a v zapeti ho dozene a tukne do vacky. To je ten problem

Jak psal kolega, deje se to pri maximalnim otevreni, tam ma nejvetsi sanci utect vacky hrnicku

Naposledy editováno 23.07.2014 20:59:17

(reakce na) Odborníci na motory sem

23.7.2014 v 21:04 | Nahoru | #2

dakarista píše: V ten moment, kdyz nestihne hrnicek vacku, utece mu. Zvetsi se vule a v zapeti ho dozene a tukne do vacky. To je ten problem

Jak psal kolega, deje se to pri maximalnim otevreni, tam ma nejvetsi sanci utect vacky hrnicku



takže už při zavirání ventilu za vrcholem vačky dojde k přerušení kontaktu mezi hrníčkem a vačkou a pak se ventil najednou rozjede a praští do vačky silou vedoucí k destrukci ??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist