globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: spínač stojanu
13.7.2014 v 21:18
Zdravím. Potřeboval bych poradit se zapojením chcípáku( myslim ten na stojanu co vypne motor kdyz tam kopnu kvalt a je stojan dole) Kablík který vede od toho čidla či co to je střihnutý. takže bych potřeboval vedet jaky kabel a hlavně kam to má vést děkuji

Naposledy editováno 15.07.2014 22:23:06

spínač stojanu

13.7.2014 v 21:33 | Nahoru | #1
je to spojeno se spínačem od spojkové páčky do krabičky cdi

spínač stojanu

13.7.2014 v 23:57 | Nahoru | #2
Jen pro upřesnění, aby nedocházelo k nedorozuměním - "chcípákem" bývá označován nouzový vypínač ("stopswitch", "killswitch") na pravé rukojeti. Zde je řeč o spínači stojanu.

spínač stojanu

15.7.2014 v 22:24 | Nahoru | #3
aha díky. Tedy pro upřesnění me nezajímá chcípák, ale spínač stojanu. kabel co k nemu vedl mam strihnuty hned u toho spínače. takze netusim kam to ma jit

1 reakcí na tento příspěvek spínač stojanu

17.7.2014 v 20:09 | Nahoru | #4
nikdo neví?

(reakce na) spínač stojanu

17.7.2014 v 23:15 | Nahoru | #5
provizorrg> Nemám po ruce schéma elektriky na GZ125 a teď nemám čas ani sílu už hledat, ale nedávno se na mě jeden zdejší uživatel obracel ohledně dodělání spínače stojanu na CX500 a tam to bylo takto:












Ale u GZ125 může být pochopitelně "bezpečnostní okruh" trochu odlišný.

spínač stojanu

28.7.2014 v 20:57 | Nahoru | #6
No tak z toho schematu sem fakt moc nepobral, ale nevadi, podařilo se mi to zprovoznit. Prováděl sem rozsáhlejší opravy a při odstrojení moto sem našel 2 kabliky které byly střihle, spájené k sobě a zalité v nějakém plastu. Barva shodná s těma kablikama u spinače stojanu takže stačilo jen nadstavit připájet a už to funguje :).

Jen mi teď vrtá hlavou, proč to někdo předemnou odpojil

spínač stojanu

28.7.2014 v 21:50 | Nahoru | #7
Je docela možné, že spínač haproval, tak jej předchozí majitel raději odpojil a dráty propojil proto, že spínač musí být sepnutý, když je stojan zvednutý nahoru. Když totiž spínač není sepnutý, tak se zařazeným kvaltem se musí vypnout zapalování. Takže vadný spínač může nečekaně a náhle, klidně jen mžikově, vypínat motor a stává-li se to v zatáčkách (a už dost lidí to řešilo), může to být dost nebezpečné (vysazení motoru ve velkém náklonu a rychlosti může znamenat i neodvratný pád).
Takže kdyby motor začal nečekaně vysazovat, nebo by zhasnul po zařazení kvaltu, jdi prvně po spínači stojanu.

spínač stojanu

29.7.2014 v 15:28 | Nahoru | #8
jo kdyby to delalo nejaky bordel tak to odpojim, musim si ale pockat az dorazí novy vypousteci sroub na olej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Startování bez benzínu Suzuki GZ 125 Staroslav 4 6.9.2022 v 13:28 mito7
Kde se dá sehnat karburátor Suzuki GZ 125 Xjerv200 5 23.12.2021 v 11:33 Xjerv200
Výběr motrky od 16 let Cagiva Planet 125, Honda XL 125V Varadero, Honda CBR... moto_man 14 25.4.2021 v 20:53 Honza_DT
Suzuki Marauder 125-výkon Suzuki GZ 125 JirrkaS 25 28.5.2020 v 01:33 VlaMi
hlava válce suzuki GZ125 /GN125 Suzuki GZ 125 říhyč 0 29.1.2020 v 15:45 říhyč


TOPlist