globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servis vidlice
Po jedné loňské projíždce mě vytekl olej z jedné trubky a ne málo.Měl jsem od oleje chladič,třmen i kolo.Pravděpodobně to způsobil servis vidlece,ktérý proběhl cca 500km před uníkem oleje.Chtěl jsem změřit trubky a při jejich montaži zpět dával nova gufera olej...Docela mě to vyděsilo,když jsem viděl ohozené kolo a třmen.Servis vidlice už me dělaly i před tím jinde a bezproblému.Tak nevím včem mohl bejt problém,že to tak prosáklo,spíš vytrisklo horem přes prachovky.

Proto jsem se rozhodl,že se do opravy raději pustím sám.Tak by mě zajímalo co mohu po rozebráni trubky očekávat za zradu.Zda už se stím někdo nesetkal.Koupil jsem nové prachovky,gufera,olej.Snad už nic jiného nebude třeba.
jelikož se do toho pouštím prvně,tak bych ocenil nějaké návody,rady atd.Kdysi jsem tu zahlédl téma,kde to bylo pěkné popsáno co a jak,ale nějak za tu dobu zapadlo a nemohu ho najít.

Tak předem díky za tipy

1 reakcí na tento příspěvek Servis vidlice

8.7.2014 v 21:32 | Nahoru | #1
DanVTRSP1> Ten mechoš na tom prvním videu to dělá hrozně složitě, ten "speciální" přípravek není potřeba. Na co rozdělávat celý vnitřek tlumiče, když jde celý vymontovat v jednom kuse a pak se da celý demontovat na jednotlivé součásti, když je venku (i když moc nechápu proč to dělat při pouhé výměne gufer) - dole v dolní trubce se povolí imbusový šroub, co drží spodní část vnitřku tlumiče, pak už jen stačí povolit tu velkou duralovou matici na horní části tlumiče a celý vnitřek jde vytáhnout ven...horní a dolní trubka jsou v sobě už jen zastrčené - resp. u těchto USD vidlí je na dolní trubce futro ještě "zajištěné" - čili ano, gufero i s futrem se musí ještě nabíjet, u těch USD vidlí co jsem dělal (R1 myslím že 03ka) je dolní futro nalisované v horní hliníkové trubce (nedá se demontovat - když se vymrdá, tak se můsí měnit celá horní trubka) - tím pádem gufero do té trubky nemusíš nabíjet, když už ho máš nasazené na dolní trubce, ale můžeš ho nalisovat samostatně a pak dolní trubku do horní jednoduše zasuneš...horní a dolní trubka u těch USD vidlí z té R1 jsou v sobě opravdu jen zastrčené - obě je dohromady drží jen ten "vnitřek" tlumiče - dolní imbusový šroub a horní duralová matice...

Nebo jestli ty USD vidle dělají teď jinak?

(reakce na) Servis vidlice

9.7.2014 v 09:27 | Nahoru | #2
2stroke> Je možný, že to tak je. Já to dělal podle toho videa a v pohodě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist