globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servis vidlice
Po jedné loňské projíždce mě vytekl olej z jedné trubky a ne málo.Měl jsem od oleje chladič,třmen i kolo.Pravděpodobně to způsobil servis vidlece,ktérý proběhl cca 500km před uníkem oleje.Chtěl jsem změřit trubky a při jejich montaži zpět dával nova gufera olej...Docela mě to vyděsilo,když jsem viděl ohozené kolo a třmen.Servis vidlice už me dělaly i před tím jinde a bezproblému.Tak nevím včem mohl bejt problém,že to tak prosáklo,spíš vytrisklo horem přes prachovky.

Proto jsem se rozhodl,že se do opravy raději pustím sám.Tak by mě zajímalo co mohu po rozebráni trubky očekávat za zradu.Zda už se stím někdo nesetkal.Koupil jsem nové prachovky,gufera,olej.Snad už nic jiného nebude třeba.
jelikož se do toho pouštím prvně,tak bych ocenil nějaké návody,rady atd.Kdysi jsem tu zahlédl téma,kde to bylo pěkné popsáno co a jak,ale nějak za tu dobu zapadlo a nemohu ho najít.

Tak předem díky za tipy

1 reakcí na tento příspěvek Servis vidlice

8.7.2014 v 17:22 | Nahoru | #1
Jestli ti to udělalo 500 km po servisu, tak bych tam zkusil alespoň zavolat. Žádný bububu, jen jim říct co se stalo, zeptat se jak je to možný a co s tím

(reakce na) Servis vidlice

8.7.2014 v 17:26 | Nahoru | #2
Bob.fr> Jenomže to bylo už vloni a stím servisem už nehci mít nic společného.

E:ted koukam že už to bylo 2012,takže reklamace težko

Tak mě napadá,zda to nemohlo bejt tím jak motorka dlouho stala.Servis byl proveden v roce 2012 srpen.Pro uraz a jiné komplikace s moto po servise jsem jezdil až v 2013 a to max 500-1000km,pak to vychrstlo.A ted už bych rád zase jezdil

Naposledy editováno 08.07.2014 17:39:13

Servis vidlice

Skvělá odpověď, děkuji! 8.7.2014 v 17:28 | Nahoru | #3
Zkoukni toto video, já to dělal na cbr v zimě a není to nic složitého.

1 reakcí na tento příspěvek Servis vidlice

8.7.2014 v 19:30 | Nahoru | #4
Ja to menil taky podle videa. Jen bacha az budes nasazovat gufera at si nestrhnes brit. Pak by to rosilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis vidlice

8.7.2014 v 20:03 | Nahoru | #5
keymaker> na to je nejlepší tenký PE sáček...hezky přetáhnout jak šprcku přes trubku a namazat olejem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis vidlice

8.7.2014 v 20:11 | Nahoru | #6

2stroke píše: keymaker> na to je nejlepší tenký PE sáček...hezky přetáhnout jak šprcku přes trubku a namazat olejem...



nebo rovnou ta šprcka

Servis vidlice

8.7.2014 v 20:13 | Nahoru | #7
Není to nic složitého, ale bacha když budeš zpátky nabíjet horní futra - ať nepoškodíš trubky...dělá se na to takový speciální přípravek, ale pro tebe je zbytečné si ho kupovat...
A hlavně ještě zkontroluj trubky, jestli nejsou někde bouchnuté od kamínků apod. - což by mohla být příčina tvého problému (ostrá hranka, která poškodí břit gufera a gufero pak následně začne pouštět olej)...

P.S. u USD vidlí se gufera mění ještě jednodušeji...

(reakce na) Servis vidlice

8.7.2014 v 20:14 | Nahoru | #8
dewwil> ano i tak se dá...ale já tu šprcku použivám raději k jiným učelům, i když nejlepší je to bez ní

1 reakcí na tento příspěvek Servis vidlice

8.7.2014 v 20:16 | Nahoru | #9
On ma klasicky vidle. Usd se na tohle nedelaly

Servis vidlice

8.7.2014 v 20:18 | Nahoru | #10
Udělej si výměnu sám. Nic na tom není, měnil jsem letos olej a gufera na mojí SP1, kde jsou obrácený vidlice a je to složitější vidlice rozebrat. Po nastudování na youtube nebyl žádnej problém. PS: hlavně koukni do manuálu kolik přesně máš dát oleje a jakej. Myslím že tam bude 10W.

Naposledy editováno 08.07.2014 20:28:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis vidlice

8.7.2014 v 20:32 | Nahoru | #11
keymaker> však jasně, to byla jen poznámka, že u USD vidlí je výměn gufer jednodušší...

DanVTRSP1> hele, mně přijde, že USD vidle jsou na rozborku ještě jednodušší - nemusíš nikam nabíjet futra (což je ten největší opraz)...

(reakce na) Servis vidlice

8.7.2014 v 20:45 | Nahoru | #12
2stroke> Taky tam musíš gufero natlouct. Nejpracnější je, že musíš tlumič pomocí přípravku stlačit, aby si se dostal na matku která drží regulaci na vrchní části tlumiče. Bez toho to nerozebereš. Tady jsou ty videa.

Naposledy editováno 08.07.2014 20:46:06

1 reakcí na tento příspěvek Servis vidlice

8.7.2014 v 21:32 | Nahoru | #13
DanVTRSP1> Ten mechoš na tom prvním videu to dělá hrozně složitě, ten "speciální" přípravek není potřeba. Na co rozdělávat celý vnitřek tlumiče, když jde celý vymontovat v jednom kuse a pak se da celý demontovat na jednotlivé součásti, když je venku (i když moc nechápu proč to dělat při pouhé výměne gufer) - dole v dolní trubce se povolí imbusový šroub, co drží spodní část vnitřku tlumiče, pak už jen stačí povolit tu velkou duralovou matici na horní části tlumiče a celý vnitřek jde vytáhnout ven...horní a dolní trubka jsou v sobě už jen zastrčené - resp. u těchto USD vidlí je na dolní trubce futro ještě "zajištěné" - čili ano, gufero i s futrem se musí ještě nabíjet, u těch USD vidlí co jsem dělal (R1 myslím že 03ka) je dolní futro nalisované v horní hliníkové trubce (nedá se demontovat - když se vymrdá, tak se můsí měnit celá horní trubka) - tím pádem gufero do té trubky nemusíš nabíjet, když už ho máš nasazené na dolní trubce, ale můžeš ho nalisovat samostatně a pak dolní trubku do horní jednoduše zasuneš...horní a dolní trubka u těch USD vidlí z té R1 jsou v sobě opravdu jen zastrčené - obě je dohromady drží jen ten "vnitřek" tlumiče - dolní imbusový šroub a horní duralová matice...

Nebo jestli ty USD vidle dělají teď jinak?

(reakce na) Servis vidlice

9.7.2014 v 09:27 | Nahoru | #14
2stroke> Je možný, že to tak je. Já to dělal podle toho videa a v pohodě.

Servis vidlice

10.7.2014 v 20:21 | Nahoru | #15
Díky za typy,rady.O víkendu bych se do toho chtěl pustit,tak ted natahat rady do Pc a snad to klapne.Ještě někde musim koupit odměrku

A žádné specialní připravky na to nemám.Gufera narazim přes ty staré...

Naposledy editováno 10.07.2014 20:22:41

Servis vidlice

14.7.2014 v 18:42 | Nahoru | #16
Tak hotovo Snad už to nepoteče.Každopaně prachovka byla solidně popraskana kolem dokola snad po 5mm.Ta nová nebyla řekl bych,že v servisu tam dal tu starou.A snad i gufero.A fakt na tom nic není Trubka byly jemne podrapane od sroubovaku,ale nic velkeho,ale každopadně moje nasronast byla jestě vetší
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 2 11.5.2024 v 20:01 combust
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist