Ventily jsem seřizoval, rozvoďák je napnutý, hlavu jsem dotahoval na příslušný moment, podtlaky jsou seřízené, plováky též, membrány jsou v pořádku, vše je nastaveno jak má být, svíčky jsem měnil loni v září (mají najeto ani ne 4k km), barvu mají všechny +- stejnou (krásně cihlová), vzdálenost elektrod je ok. Napadají mě jediné příčiny čím by to mohlo být: nedovírající jehlový ventil v karburátoru, přes který natéká benzin; různé tlaky ve válcích (špatné pístní kroužky, vyběhané válce atd.); falešný vzduch přifukovaný někde u přírub karburátorů. Jinak nevím.
Rozebral jsem to a složil asi 20x, a než se do toho pustím znovu, radši počkám, jestli někoho nenapadne nějaký tip co by to mohlo ještě být, případně jestli má někdo podobno či stejnou zkušenost.
1 reakcí na tento příspěvek Nestabilní volnoběh.
Dneska jsem to byl projet, abych něco vyzkoušel, a zjistil jsem, že při prudším brždění na neutrál se mi zvedají otáčky, po prudším dobrždění otáčky chvíli drží tak kolem 1800 a pak padají... Z toho usuzuji, že mi tam jde málo benzinu. Zítra na to mrknu, asi po dvacáté první...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki Bandit GSF400 Suzuki GSF 400 Bandit | blázen1 | 8 | 6.1.2020 v 21:57 kerut |
Výpis chybějících údajů - dekra [1, 2] Suzuki GSF 400 Bandit | RamBit | 32 | 21.10.2019 v 21:32 paja1234 |
Čalounění sedačky Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 400 Bandit | Starda | 15 | 21.10.2019 v 12:40 RUTAN |
jak změřit indučky Suzuki GSF 400 Bandit | Aneta-Jarous | 6 | 16.7.2019 v 20:53 petr.machy |