bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak změřit indučky
9.4.2012 v 20:26
sim o radu bandour nehazí jiskru nove svíčky jsou do induček proud jde ale z nich velmi slabý

jak změřit indučky

9.4.2012 v 22:02 | Nahoru | #1
Tak z indukcek proud nejde skoro zadnej, kdyby jo tak te to zabije kdyz dostanes ranu .
Koukni do manualu, jeslti tam neni popsanej jakej ma mit indukcka odpor. Ale jestli ti nekde slusuje na kostru a dela to jen pod napetim, tezko to zjistis. Potreboval by si megmet (meric izolacniho odporu) coz asi nemas. Jinak ze by byly v pytli obe ? To asi ne.

jak změřit indučky

10.4.2012 v 07:50 | Nahoru | #2
Nedávno jsem proměřoval cívky na Suzuki GSX 750 a v manuálu jsem našel tyto hodnoty,které jsem na cívkách naměřil ohmetrem bez napětí.
Odpor primár.vinutí cívky 2 - 4 ohm.(stáhnul jsem ty placaté konektory a měřil mezi sebou přímo na cívce)
Odpor sekun.vinutí cívky 30000 - 40000 ohm. (měřil jsem na sundaných fajkách ze svíček proti sobě)
P.S. Můžou být špatné faje nebo káblíky ke svíčkám.Pokud s nimi nic nenaměříš,tak musíš měřit cívku bez nich a potom budeš mít jistotu.
HARYS

1 reakcí na tento příspěvek jak změřit indučky

10.4.2012 v 10:34 | Nahoru | #3
Ahoj, pokud si dobře pamatuju jak to bylo u GSX-R 750 (nejspíš budou stejný cívky jako u banďoura), tak na sekundárním vinutí měla mít každá cívka odpor 15kOhm. Fajfka měla každá po 10kOhm, takže výsledný odpor "od fajfky k fajfce" byl pro každou dvojici 35kOhm, ale raději bych koukl do manuálu ke konkrétní mašině, aby to nebylo jinak.
V mém případě to bylo řídící jednotkou. Začal bych ale od nejjednodušších věcí - kontrola svíček, kabelů, cívek, snímače na klice a pak až řídící jednotka. To jen u mě je to s mým štěstím vždy ta poslední varianta .

Edit: Koukám, že se svíčky měnily a jiskra je slabá, tak to bych šel po těch kabelech.

Naposledy editováno 10.04.2012 10:36:19

(reakce na) jak změřit indučky

10.4.2012 v 18:38 | Nahoru | #4
petr.machy> diky vsem za odpovedi zkusim co pujde

jak změřit indučky

8.7.2019 v 14:21 | Nahoru | #5
Ahoj, pokusím se oživit téma. Mám b12 a nestartuje. Tak jsem šel po tom jak tady psal HARYS a Petr.machy. Taky mám hodně slabou jiskru. No a k problému. Na cívce na 1 a 4 válec naměřím 35 kohm. Na 2 a 3 nic. Tak jsem sundal faje a nic. Na cívce ty kabely jsou asi zalisované ...?? tak jsem to měřil na těch packách jak psal HARYS a naměřím 3,5 ohm na obou cívkách. Takže nejspíš kabely na 2 a 3. Je ale možné, že na všech svíčkách mám stejně chabou jiskru, když 1 a 4 se jeví dobře? Dají se nějak vyměnit akorát kabely?

jak změřit indučky

16.7.2019 v 20:53 | Nahoru | #6
Toto se mi vali doma. Vim ze jsem tehdy laboroval s jiskrou a nakonec byl problem nekde jinde. Original civka je i s kabely v celku. Ale mozna to nějak vykuchat jde. Nahrada od ignitech mela ten kabel natocitelny na ten trn podobne jako tomu bylo u fichtla atd. Pokud bys o ro mel zajem dej vedet. Ja za to ani nic nechci, vali se mi to asi 7 let bez užitku doma.




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Suzuki Bandit GSF400 Suzuki GSF 400 Bandit blázen1 8 6.1.2020 v 21:57 kerut
Výpis chybějících údajů - dekra [1, 2] Suzuki GSF 400 Bandit RamBit 32 21.10.2019 v 21:32 paja1234
Čalounění sedačky Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 400 Bandit Starda 15 21.10.2019 v 12:40 RUTAN
Kryty na ruce Suzuki gsf Bandit 650 Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... PanCajicek 6 8.3.2019 v 20:03 Borntobewild


TOPlist