globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motoškola zkušenost
 
6.7.2014 v 22:04
Čau motorkáři a motorkářky,

Asi před měsícem jsem byl na motoškole v brně ( do názvu jsem záměrně nepsal Brno ). Nikdy před tím jsem na žádné motoškole nebyl, takže toto není žádné hodnocení!!. Jen bych rád poděkoval všem instruktorům, kteří mi osvětlili pár hodně užitečných věcí, které se tu na fóru řeší, např. pneumatiky atd. Protože není špatná pneumatika, ale jen špatný řidič(bavím se o silnici, né o okruhu) Celou dobu na motoškole jsem jel za instruktorem maximálně 90km/hod. A to i na rovinkách!!!. Mám motorku, která dosahuje 300km/hod, ale nikdy jsem nejel 90km/hod jak na okruhu. Děkuji za super zkušenost. A pro majitele ZZR 1400, bacha na kapoty viz. obrázky












1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškola zkušenost

8.7.2014 v 10:03 | Nahoru | #1

Veverčák píše: musis to brat tak, ze za ten cas, ktery na motoskole je, se vsechno naucit neda. Oni se zamerili na plynuly prujezd zatackou, coz je i podle mych malych zkusenosti pro zacatecnika mnohem dulezitejsi nez brzdeni na krev a tahani. Bez velkeho tahani za plyn a bez sahnuti na brzdy jsme tak krouzili za 2:40 a jeste by to slo srazit dolu, kdybychom nemuseli zpomalovat kvuli tem pomalejsim skupinam ..

Nevidel jsem te v Myte jezdit na suchu, ale podle toho, co jsem videl na mokru, bys mozna koukal, jak rychle se da jet zatacka



Uvidíš mě na suchu v pátek .
Já to pochopil tak, že skupina sport je nějaká pokročilá, navíc, je možná hezké, že dáš rychle zatáčku, ale když tě všichni dají na brzdách, tak ti to je stejně k ničemu. V zatáčce si pohlídáš apex, trochu to tomu za tebou zavřeš a nedá tě, dokud neuděláš chybu (ano, hooodně zjednodušeně).

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškola zkušenost

8.7.2014 v 10:08 | Nahoru | #2

Mr.Dreamer píše: Uvidíš mě na suchu v pátek .
Já to pochopil tak, že skupina sport je nějaká pokročilá, navíc, je možná hezké, že dáš rychle zatáčku, ale když tě všichni dají na brzdách, tak ti to je stejně k ničemu. V zatáčce si pohlídáš apex, trochu to tomu za tebou zavřeš a nedá tě, dokud neuděláš chybu (ano, hooodně zjednodušeně).



no jenze kdyz si v hlave zvyknes na rychly najezd do zatacky, tak pak nebudes potrebovat tolik brzdit a nedaj te ani na brzdy :)

nevim, kolik mas odjezdeno na velkych okruzich, ale prakticky vsichni se zlepsuji ve vlnach, tzn. nekam se dostanou a tam na cas zamrznou, po case se povede dalsi skok atd atd. A je to dane tim, ze se potrebujes dostat do komfortni zony, kdy vis, ze to, co zrovna delas, je v pohode a hlava si na to zvykne a uz ti to neprijde (nevim jak bych to lip popsal).

Pri brzdeni na posledni chvili a na krev obvykle zabrzdis moc a ten najezd netrefis .. a ten rychlejsi te v klidu objede i z vnejsku, takze zes mu to zavrel, ho nerozhazi. Bavime se samozrejme porad o jezdeni na nejake amaterske urovni, profik dobre vi, co dela a ma zvladnute jak najezdy, tak brzdeni ..

Ja za ty dve hodiny v Brne sundal 4 vteriny a to bez velkeho usili.

E: pokrocila .. no je tam min lidi, jezdi se mnohem rychleji, neni tam nacvik brzdeni a slalom mezi kuzely a teorie je pokrocilejsi (v zasade se velmi rychle probehne Twist.... kniha. Jinak je to podobne

Naposledy editováno 08.07.2014 10:11:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist