globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
21.6.2014 v 21:19
po dojetí dycky koukám kam až je po vyjížďce "očištěná ojetá" guma, a snažim se logicky z toho zistit jestli je náklon tak akorát, málo, či moc, zbejvá mi cca 1cm po obou krajích kerej zustává zaprášenej, neojetej, dá se podle toho říct že to s náklonem ani nepřeháním, ani zas moc nešidim ? Sem realista, tak potřebuju nějaký logický "ujištění" či poznávací znamení..
něco podobnýho radili i v dokonalý jízde na moto, udělat na pneu čáru od kraje ke kraji , a dycky koukat kam až se křída ojede.

p.s.Název by šel vymyslet určitě líp.. nic mě teď ale nenapadá.

moto: diversion 600

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

25.6.2014 v 12:06 | Nahoru | #1

dejf. píše: A co znamena pojem "klopit dostatecne" ? To se neda obecne pausalizovat prece. Nejdulezitejsi je jezdit na to, na co mas, pripadne na co ma motorka/gumy...A na naky poser lajny srat a kecy ostatnich srat. Ja taky dycky dyz z toho slezu, prvni cumim na gumy a saham na ne jak sou teply a tak...Takovej zvyk uz no. Ale ze bych se stresoval z toho jak ta guma vypada, abych pred ostatnima na benzine nevypadal jak mrdal, to ne. Jezdis pro sebe, ne pro ostatni.



Přesně tak, správnej názor. Na všech motorkách, co jsem měl ( Varadero, Agusta, R1, FJR) jsem vzadu, po pár stovkách km, žádný tzv. poserproužek neměl, ale na předku byla vždy rezerva. Nemyslím si, že jezdím pomalu, ale taky nejsem žádnej velkej borec a je pořád co se učit. Na okruhu a tam kde to znáš a je do zatáčky vidět je to jiný a můžeš jít až na své maximum. Je ale blost na celodenním výletě se celou dobu snažit smáznout poserproužek a riskovat, že půjdeš na držku, o to snad nejde, ne? Je lepší si to užít bez stresu, jet tak, abych z toho měl radost a vrátit se domů v pořádku. A pokud tě to fakt trápí, zajeď si na okruh. Tam poznáš maximum své i motorky, zdokonalíš se a zvýšíš si sebevědomí. Nikdy by mi nenapadlo smát se někomu, že má 2 cm do hrany.

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

25.6.2014 v 20:42 | Nahoru | #2

neo1az píše: Přesně tak, správnej názor. Na všech motorkách, co jsem měl ( Varadero, Agusta, R1, FJR) jsem vzadu, po pár stovkách km, žádný tzv. poserproužek neměl, ale na předku byla vždy rezerva. Nemyslím si, že jezdím pomalu, ale taky nejsem žádnej velkej borec a je pořád co se učit. Na okruhu a tam kde to znáš a je do zatáčky vidět je to jiný a můžeš jít až na své maximum. Je ale blost na celodenním výletě se celou dobu snažit smáznout poserproužek a riskovat, že půjdeš na držku, o to snad nejde, ne? Je lepší si to užít bez stresu, jet tak, abych z toho měl radost a vrátit se domů v pořádku. A pokud tě to fakt trápí, zajeď si na okruh. Tam poznáš maximum své i motorky, zdokonalíš se a zvýšíš si sebevědomí. Nikdy by mi nenapadlo smát se někomu, že má 2 cm do hrany.



Naprostej souhlas.

Kdo to řeší je kokot, páč co Sršeň plácne v TV, to je svatý a kdo má "poserproužek" je posera.

Já jezdim tolik, n akolik se cítím a zrovna včera jsem zajížděl novou sadu gum. Na zadku jsem byl po okraj, no dobrá, taky jsem na to kouknul a na předku mám cca 2cm rezervu. Na okruhu mi dokonce jednou předek uklouznul, já štrejchnul stupačkou o zem ale ustál jsem to a předek měl stejně furt rezervu. To dřív ubrousím kus spodního chladiče, než ojedu poserpruh na předku...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist