globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
21.6.2014 v 21:19
po dojetí dycky koukám kam až je po vyjížďce "očištěná ojetá" guma, a snažim se logicky z toho zistit jestli je náklon tak akorát, málo, či moc, zbejvá mi cca 1cm po obou krajích kerej zustává zaprášenej, neojetej, dá se podle toho říct že to s náklonem ani nepřeháním, ani zas moc nešidim ? Sem realista, tak potřebuju nějaký logický "ujištění" či poznávací znamení..
něco podobnýho radili i v dokonalý jízde na moto, udělat na pneu čáru od kraje ke kraji , a dycky koukat kam až se křída ojede.

p.s.Název by šel vymyslet určitě líp.. nic mě teď ale nenapadá.

moto: diversion 600

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 12:26 | Nahoru | #1

VladaM píše: No to právě není jedno.
Kdyby byl tělem správně, v té samé zatáčce a v té samé rychlosti, tak je náklon tak na 1 cm od kraje gumy a nic by nebrousil.
Takže by vznikla rezerva pro případně ještě celkově rychlejší průjezd.



Mozna mas pravdu, nevim. Ale zkus mi to nejak vysvetlit. To jako ze kdyz na tom spravne sedis, tak stojanek se nejak prizvedne, nebo stupacky? Proste je prestanes brousit? Nebo teda bavime se o tom, ze ho limituje drhnuti stupacek a nejde o rychlost projeti zatacky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 12:54 | Nahoru | #2

Manzak píše: Mozna mas pravdu, nevim. Ale zkus mi to nejak vysvetlit. To jako ze kdyz na tom spravne sedis, tak stojanek se nejak prizvedne, nebo stupacky? Proste je prestanes brousit? Nebo teda bavime se o tom, ze ho limituje drhnuti stupacek a nejde o rychlost projeti zatacky?



Pri spravnem vysednuti posunes teziste blize k vnitrku zatacky. Tim kompenzujes nutnost vetsiho naklonu samotne motorky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist