něco podobnýho radili i v dokonalý jízde na moto, udělat na pneu čáru od kraje ke kraji , a dycky koukat kam až se křída ojede.
p.s.Název by šel vymyslet určitě líp.. nic mě teď ale nenapadá.
moto: diversion 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
Manzak píše: VladaM> Tak pokud drhne stojankem a stupackou tak uz je jedno jestli vysedava nebo na tom sedi jak burt.
No to právě není jedno.
Kdyby byl tělem správně, v té samé zatáčce a v té samé rychlosti, tak je náklon tak na 1 cm od kraje gumy a nic by nebrousil.
Takže by vznikla rezerva pro případně ještě celkově rychlejší průjezd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
VladaM píše: No to právě není jedno.
Kdyby byl tělem správně, v té samé zatáčce a v té samé rychlosti, tak je náklon tak na 1 cm od kraje gumy a nic by nebrousil.
Takže by vznikla rezerva pro případně ještě celkově rychlejší průjezd.
Mozna mas pravdu, nevim. Ale zkus mi to nejak vysvetlit. To jako ze kdyz na tom spravne sedis, tak stojanek se nejak prizvedne, nebo stupacky? Proste je prestanes brousit? Nebo teda bavime se o tom, ze ho limituje drhnuti stupacek a nejde o rychlost projeti zatacky?