něco podobnýho radili i v dokonalý jízde na moto, udělat na pneu čáru od kraje ke kraji , a dycky koukat kam až se křída ojede.
p.s.Název by šel vymyslet určitě líp.. nic mě teď ale nenapadá.
moto: diversion 600
2 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
FiZzeR píše: O ničem to nevypovídá... Na RSVčku jsem dával do kraje i předek, a to jezdím totální plíseň. Na kawě jsem začal trochu vysedat a mám poserpruhy jak ranvej na ruzyni... a jezdim furt stejnou plíseň, akorát s menším machr indexem
asi tak
FiZzeR píše: O ničem to nevypovídá... Na RSVčku jsem dával do kraje i předek, a to jezdím totální plíseň. Na kawě jsem začal trochu vysedat a mám poserpruhy jak ranvej na ruzyni... a jezdim furt stejnou plíseň, akorát s menším machr indexem
Přesně tak, záleží na stylu jízdy a způsobu pozice jezdce při průjezdu v zatáčkách.
Mám to samé jako FiZzeR, na RSV Factory no problém, na Kawasaki jedu ještě rychleji, ale poserpruh mám, a není to pouze subjektivní, vše doloženo časy, GPS laptimerem atd...