globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
21.6.2014 v 21:19
po dojetí dycky koukám kam až je po vyjížďce "očištěná ojetá" guma, a snažim se logicky z toho zistit jestli je náklon tak akorát, málo, či moc, zbejvá mi cca 1cm po obou krajích kerej zustává zaprášenej, neojetej, dá se podle toho říct že to s náklonem ani nepřeháním, ani zas moc nešidim ? Sem realista, tak potřebuju nějaký logický "ujištění" či poznávací znamení..
něco podobnýho radili i v dokonalý jízde na moto, udělat na pneu čáru od kraje ke kraji , a dycky koukat kam až se křída ojede.

p.s.Název by šel vymyslet určitě líp.. nic mě teď ale nenapadá.

moto: diversion 600

2 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

21.6.2014 v 22:03 | Nahoru | #1
O ničem to nevypovídá... Na RSVčku jsem dával do kraje i předek, a to jezdím totální plíseň. Na kawě jsem začal trochu vysedat a mám poserpruhy jak ranvej na ruzyni... a jezdim furt stejnou plíseň, akorát s menším machr indexem

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

21.6.2014 v 22:06 | Nahoru | #2

FiZzeR píše: O ničem to nevypovídá... Na RSVčku jsem dával do kraje i předek, a to jezdím totální plíseň. Na kawě jsem začal trochu vysedat a mám poserpruhy jak ranvej na ruzyni... a jezdim furt stejnou plíseň, akorát s menším machr indexem


asi tak

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 23:18 | Nahoru | #3

FiZzeR píše: O ničem to nevypovídá... Na RSVčku jsem dával do kraje i předek, a to jezdím totální plíseň. Na kawě jsem začal trochu vysedat a mám poserpruhy jak ranvej na ruzyni... a jezdim furt stejnou plíseň, akorát s menším machr indexem



Přesně tak, záleží na stylu jízdy a způsobu pozice jezdce při průjezdu v zatáčkách.
Mám to samé jako FiZzeR, na RSV Factory no problém, na Kawasaki jedu ještě rychleji, ale poserpruh mám, a není to pouze subjektivní, vše doloženo časy, GPS laptimerem atd...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist