globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozebrání lanka plynu kvůli prodloužení
20.6.2014 v 12:28
Čau chlapy, zase budu otravovat dal jsem široký řidítka a potřebuju prodloužit lanko od plynu. Spojku sem už vyšeřil prodloužením uchycení lanka a na konec dal táhlo, ale u plynu to tak udělat nejde, původní lanka na konci odpájim a potřebuju to rozebrat nejlíp, aby se nepoškodily a dát tam delší bovdeny a další lanka, všechno už mám koupený, jen nevím jak opatrně rozdělit průchodku se závitem od bovdenu? Je v ní uchycenej tak, že se oproti sobě můžou protáčet, když za ně vezmu směrem od sebe tak se ani nehnou a kdybych zabral víc asi oddělam bovden. . . .








Rozebrání lanka plynu kvůli prodloužení

20.6.2014 v 12:56 | Nahoru | #1
Tak já na to koukal a u mě se to ani nehne, ani nedá protočit, vypadá to jak zalisovaný bez možnosti rozebrání

Rozebrání lanka plynu kvůli prodloužení

20.6.2014 v 13:44 | Nahoru | #2
Já jsem to uřízl, zbytek odvrtal a pak nový zalepil. Jooooo, plynová lanka....to jsem se zapotil :)

Rozebrání lanka plynu kvůli prodloužení

20.6.2014 v 13:45 | Nahoru | #3
bývají takové mezikusy jako trubičky a ty se dají mezi konce bowdenů

Rozebrání lanka plynu kvůli prodloužení

20.6.2014 v 16:28 | Nahoru | #4
Tak fájn jdu to od tud vypreparovat

Rozebrání lanka plynu kvůli prodloužení

20.6.2014 v 16:33 | Nahoru | #5
Ještě takovej dozat novou bambuli nakonec ste použili šroubovací nebo jste jí lanko napájeli ?

Rozebrání lanka plynu kvůli prodloužení

20.6.2014 v 17:01 | Nahoru | #6
Já bych pájel to je jistota, ale chce to kyselinu HCl, jinak se ten cín moc nechytne.

Rozebrání lanka plynu kvůli prodloužení

20.6.2014 v 23:02 | Nahoru | #7
Nakonec sem to vymyslel takhle rozbrusem rozříznul v půlce origo konec nešel mi odpájit ani odtavit horkovzdučkou . . . pak sem tam dal lanko na konci roztřepil a zaletoval obrousil a zkoušel jsem pevnost a drží tak sem zvědavej na jak dlouho :D












A tady prodloužení lanka spojky




1 reakcí na tento příspěvek Rozebrání lanka plynu kvůli prodloužení

20.6.2014 v 23:09 | Nahoru | #8
Martas: to roztrepeni se obcas umi tou dirkou ve valecku protwhnout ikdyz je to zapajene - ja si nabrousim jehlu z neceho co jde letovat a zapichnu ji doprostred mezi jednotlive dratky lanka, zapajim. Jak se lanko zatahne dovnitr tak se to klinem jehly rozepre - fungovalo mi to zatim i na lankach na brzde.

Jo a samo pokud se pouziva nejaka pajeci kapalina, tak peclive vycistit a necim zakonzervovat, jinak v pajenem miste lanko urezne

(reakce na) Rozebrání lanka plynu kvůli prodloužení

21.6.2014 v 11:15 | Nahoru | #9
assassin> No to je taky dobrej nápad (když to povolí udělám to podle tebe) Mě tohle radil jedne kolega, ale ten na si na konec napájel celou bambuli z cínu a používal to na lanko na spojku a prej to drželo, i když tomu letování moc nevěřim , ale u plynu nejsou takový síly, tak to snad vydrží

Jinak ten boden tam byl uchycenej jako říkal "ja1" takže to nakonec šlo silou ven, kdyby se o to někdo v budoucnu snažil a našel tohle téma

1 reakcí na tento příspěvek Rozebrání lanka plynu kvůli prodloužení

21.6.2014 v 22:47 | Nahoru | #10
Já si lanka dělám akorát občas ke karbcum k veteránům. Mám ozkoušený, že když se to do bambule jen zapájí, uplně to stačí. Ale je důležitý konečky jen neroztřepit, ale vžechny opatrně kleštičkama ohnout přímo do protisměru. Jde to blbě, drátky jsou tvrdý, je jich moc a je to hodinářská práce, ale v tý pájce to je jako lepší armatúra a taháním se to hezky rozpírá. Taková kokotina, co? Ale náležitě vědecky podpořená podrobným výkresem.




ne, fakt je to blbůstka, ale je to asi zatím nejjednoduší a nejúčinější řešení, na který jsem přišel. Zkoušel jsem tam něco narvat jako klínek, nějak jinak to zajistit, ale tohle zatím jako jediný fungovalo vždycky

Naposledy editováno 21.06.2014 22:49:27

(reakce na) Rozebrání lanka plynu kvůli prodloužení

23.6.2014 v 09:15 | Nahoru | #11
polopost> ...tohle je jediné správné řešení, vyzkůšané na závodech v nejtěžších podmínkách.
Drátky se nemusí se ani ohybat až do protisměru, stačí lanko na konci enom pořádně rozcuchat.
Případné trčící drátky se po zapájení obrůsijů na brusce.
Je s tým drbačka, ale furt je lepší udělat to pořádně v dílně než se rozčilovat na cestě.
Klínek a nebo hřebíček nefunguje spolehlivě, aj když to používajů mnozí výrobci bowdenů.
Takto dodané lanovody sem vždy předělával na výše uvedený způsob.
Jo a konec bowdenu u spojky sem konstruoval tak, aby se tam dala dat maznička .
A eště jeden přípodotek - lanovody a jejich uložení se musí vykoumat tak, aby poloměry ohybu byly co největší, aby se nedotýkaly teplých míst, tam, kde hrozí prodření je preventivně omotat izolačků a konce by měly, pokud možno, směřovat důle.
A kůpit si příchystek na jejich mazání sprejem.

Rozebrání lanka plynu kvůli prodloužení

24.6.2014 v 21:22 | Nahoru | #12
Díky za příspěvek Lanka jsou hotový origo kuličky sem dal na karbíky a moje k plynu kdyby to odešlo ať se to snadno opraví
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist