globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozebrání lanka plynu kvůli prodloužení
20.6.2014 v 12:28
Čau chlapy, zase budu otravovat dal jsem široký řidítka a potřebuju prodloužit lanko od plynu. Spojku sem už vyšeřil prodloužením uchycení lanka a na konec dal táhlo, ale u plynu to tak udělat nejde, původní lanka na konci odpájim a potřebuju to rozebrat nejlíp, aby se nepoškodily a dát tam delší bovdeny a další lanka, všechno už mám koupený, jen nevím jak opatrně rozdělit průchodku se závitem od bovdenu? Je v ní uchycenej tak, že se oproti sobě můžou protáčet, když za ně vezmu směrem od sebe tak se ani nehnou a kdybych zabral víc asi oddělam bovden. . . .








1 reakcí na tento příspěvek Rozebrání lanka plynu kvůli prodloužení

21.6.2014 v 22:47 | Nahoru | #1
Já si lanka dělám akorát občas ke karbcum k veteránům. Mám ozkoušený, že když se to do bambule jen zapájí, uplně to stačí. Ale je důležitý konečky jen neroztřepit, ale vžechny opatrně kleštičkama ohnout přímo do protisměru. Jde to blbě, drátky jsou tvrdý, je jich moc a je to hodinářská práce, ale v tý pájce to je jako lepší armatúra a taháním se to hezky rozpírá. Taková kokotina, co? Ale náležitě vědecky podpořená podrobným výkresem.




ne, fakt je to blbůstka, ale je to asi zatím nejjednoduší a nejúčinější řešení, na který jsem přišel. Zkoušel jsem tam něco narvat jako klínek, nějak jinak to zajistit, ale tohle zatím jako jediný fungovalo vždycky

Naposledy editováno 21.06.2014 22:49:27

(reakce na) Rozebrání lanka plynu kvůli prodloužení

23.6.2014 v 09:15 | Nahoru | #2
polopost> ...tohle je jediné správné řešení, vyzkůšané na závodech v nejtěžších podmínkách.
Drátky se nemusí se ani ohybat až do protisměru, stačí lanko na konci enom pořádně rozcuchat.
Případné trčící drátky se po zapájení obrůsijů na brusce.
Je s tým drbačka, ale furt je lepší udělat to pořádně v dílně než se rozčilovat na cestě.
Klínek a nebo hřebíček nefunguje spolehlivě, aj když to používajů mnozí výrobci bowdenů.
Takto dodané lanovody sem vždy předělával na výše uvedený způsob.
Jo a konec bowdenu u spojky sem konstruoval tak, aby se tam dala dat maznička .
A eště jeden přípodotek - lanovody a jejich uložení se musí vykoumat tak, aby poloměry ohybu byly co největší, aby se nedotýkaly teplých míst, tam, kde hrozí prodření je preventivně omotat izolačků a konce by měly, pokud možno, směřovat důle.
A kůpit si příchystek na jejich mazání sprejem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist