globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: amater potřebuje radu - moto+ výbava
 
18.6.2014 v 23:53
zdravím vás pánové v jedné stopě
abych se představil jmenuju se Petr
a pracuju jako řidič "profik"
(jezdim s nákladákem )
sem vyučenej autoelektrikář/diagnostik
měřím 195cm a vážim 95kg
(mám těžký kosti a vypadám jak reklama na hlad
nebo spíš takovej hajzl pavouk ) :)
motorek sem pár měl fichtly, 250, 350......
tedka si dělám papíry jelikož mě ta jedna stopa chytla
skušenosti mám pouze se 4ma kolama

velice bych si cenil vaší rady do mého začátku

první věc je ta že motorku co sem si vybral je:

Yamaha R1 2001 , (na něco menšího se nevlezu - nebo spíš nevim...)
občas jezdim na Thunderace a ta mi přijde dosti těžká
zatáčky (jak říká kamarád) se musej "vybírat zkušenostma"
takže sem zvolil lehčí dcerku R1 , na moto typu GS500
sem se ani nezamýšlel jelikož to nejede a na nějakým
cbr 600 člověk musí furt řadit a honit to aby to jelo

v hlavě to mám si myslim v pořádku , sem si vědom co to umí
a pár mrtvol už sem taky viděl

další věc je výbava :

nemám z ní nic :)
a vim že budu mít "leteckej den"
nejeden kamarád na moto málem přišel o život
tak bych tuhle stránku nerad podcenil

v první řadě HELMA
na trhu je spoust výrobců a já vím velký kulový
kterej je dobrej , na helmu mám nachystáno cca 4000,-
a nevim jestli v té cenové relaci integrálku nebo vyklápěčku
vyklápěčka by se mi líbila , ale jestli má smysl v té cenové relaci
tak nějak nad ni uvažovat ?????

další je páteřák :
je opravdu tak nějak ůčinej při nehodě nebo ne ???
a když už tak jakej ?? "lamelovej nebo textilní" ???

pak tu máme boty :
sou silniční boty při nehodě učinny ?
jako třeba crossový (ty mám) a vim že hodně tu nohu podržej )
jalikož mám problémy s vazama v kotníkách tak bych zrovna tohle nerad podcenil


věci jako kalhoty,rukavice,bunda , případně kombineza
v tuhle chvíly tak nějak řešit nebudu jelikož mám najetý hovno
a vim o tom ještě větší :)


tak vám děkuju za každou radu

4 reakcí na tento příspěvek amater potřebuje radu - moto+ výbava

19.6.2014 v 00:55 | Nahoru | #1
děkuju za rady

no..problém je v tom že slabší kubatůra ma menší rám
a nechi se na tom cítit jak vosa na bomboně
když sem seděl na R6 tak sem se na ni nějak "nevlez"
takže hledám alternativu slabej obsah velkej rám ještě mě napadl
yfz 750 genesis ale to už starší ročník

mám skušenosti s autama a ta hlavní je ta že pokud člověk není schopnej pustit
penize do toho aby to jelo líp je levnější si koupit lepší auto
upravoval sem klučinům auta na zakázku , a hodně lidí tohle nepochopí
uvedu trošku blbej příklad : klučina chtěl řešit upravu ibizi ABF (seat 2,0 16V )
snažil sem se mu vysvětlit že ikdyž z motoru dostanem XXXX koní nebude na to mít
podvozek a když bude mít podvozek tak nebude mít brzdy a když bude mít brzdy
a komplet všechno stejně dosáhne hranice kdy už nezrychlí kvůli koncepci vozidla
protože překoná jeho hranice a ty se nedaj posouvat do nekonečna a prostě jednou přijde ten mezník kdy si uvědomí že udělal chybu a že jiný auto by bylo lepší řešeni .....

(vim o motorkách hovno ! beru to podle aut ) ale radši si nechám poradit než abych udělal něajkou hloupost ...

no s tou kombinézou si mě dostal já myslel že kombinéza se zkouší s páteřákem že kombineza je a už si nesedá (ber to že chci starší ..)

na moto se možnost projet nemám max na tom YZF thuderace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) amater potřebuje radu - moto+ výbava

19.6.2014 v 01:12 | Nahoru | #2
BOMBASTIQ> hele podle motorek co jmenuješ tě asi ani nenapadlo koupit si jinou motorku, než supersport, co? Já jen, že SS prostě není vhodnej do začátku (ne že by to nešlo), ale je to spíš takový trápení (neumíš to využít a jízdu si neužiješ, motorka chce jet a ty seš posranej a prostě neumíš, sedíš na tom jak osel a v zatáčce tě berou kluci na 125kách a enduristi s kuframa)) a když na tom někam přijedeš s placatejma gumama (nebudeš jedinej), tak seš spíš pro smích :)

Naposledy editováno 19.06.2014 01:14:47

(reakce na) amater potřebuje radu - moto+ výbava

19.6.2014 v 02:36 | Nahoru | #3

BOMBASTIQ píše: děkuju za rady

no..problém je v tom že slabší kubatůra ma menší rám
a nechi se na tom cítit jak vosa na bomboně
když sem seděl na R6 tak sem se na ni nějak "nevlez"
takže hledám alternativu slabej obsah velkej rám ještě mě napadl
yfz 750 genesis ale to už starší ročník

mám skušenosti s autama a ta hlavní je ta že pokud člověk není schopnej pustit
penize do toho aby to jelo líp je levnější si koupit lepší auto
upravoval sem klučinům auta na zakázku , a hodně lidí tohle nepochopí
uvedu trošku blbej příklad : klučina chtěl řešit upravu ibizi ABF (seat 2,0 16V )
snažil sem se mu vysvětlit že ikdyž z motoru dostanem XXXX koní nebude na to mít
podvozek a když bude mít podvozek tak nebude mít brzdy a když bude mít brzdy
a komplet všechno stejně dosáhne hranice kdy už nezrychlí kvůli koncepci vozidla
protože překoná jeho hranice a ty se nedaj posouvat do nekonečna a prostě jednou přijde ten mezník kdy si uvědomí že udělal chybu a že jiný auto by bylo lepší řešeni .....

(vim o motorkách hovno ! beru to podle aut ) ale radši si nechám poradit než abych udělal něajkou hloupost ...

no s tou kombinézou si mě dostal já myslel že kombinéza se zkouší s páteřákem že kombineza je a už si nesedá (ber to že chci starší ..)

na moto se možnost projet nemám max na tom YZF thuderace


Kup Suzuki GSXR 750 SRAD, je to velký dost, hezky to vypadá a moc to nestojí. Ale jede to. Vyber si pátéřák u Knox.cz, dojed si ho nekam vyzkouset, a kdyz ti bude sedet kup ho a rovnou k tomu přibal rukavice buď Handroidy nebo Biomechy. Pak si zajed do prodejny psihubik.cz, kde to máš nejblíž, a nech si ušít kombu na míru (třeba ti sedne konfekce), tamtéž bych doporučil zakoupiti obuv. Mám boty od Sidi, stály sice pytel zlata ale vydržely a vydží dál.
A pak už jen obuj Pirelli Rosso II a hurá do provozu a sem tam na okruh.

(reakce na) amater potřebuje radu - moto+ výbava

19.6.2014 v 08:17 | Nahoru | #4
BOMBASTIQ> ja bych toho motarda uplne nezavrhoval

(reakce na) amater potřebuje radu - moto+ výbava

19.6.2014 v 08:20 | Nahoru | #5

BOMBASTIQ píše: mám skušenosti s autama a ta hlavní je ta že pokud člověk není schopnej pustit
penize do toho aby to jelo líp je levnější si koupit lepší auto
upravoval sem klučinům auta na zakázku , a hodně lidí tohle nepochopí
uvedu trošku blbej příklad : klučina chtěl řešit upravu ibizi ABF (seat 2,0 16V )
snažil sem se mu vysvětlit že ikdyž z motoru dostanem XXXX koní nebude na to mít
podvozek a když bude mít podvozek tak nebude mít brzdy a když bude mít brzdy
a komplet všechno stejně dosáhne hranice kdy už nezrychlí kvůli koncepci vozidla
protože překoná jeho hranice a ty se nedaj posouvat do nekonečna a prostě jednou přijde ten mezník kdy si uvědomí že udělal chybu a že jiný auto by bylo lepší řešeni .....

(vim o motorkách hovno ! beru to podle aut ) ale radši si nechám poradit než abych udělal něajkou hloupost ...



Tak stejně jako po autoškole nesedneš do auta 300k+, tak R1 není pro začátečníka nejlepší nápad. SS jsou dělaný na vyšší rychlost (cca 200+), když pojedeš pomaleji tak se na tom jede blbě, stejně jako si nevezmeš dodávku na okruh nebo Smarta do terénu, nebuď jako kluk z tvého příspěvku.
Mám cca stejnou postavu jako ty, jen o 20kg víc, nechceš zkusit Yamaha TDM 900? Má to půl motoru z R1, Brzdy z R1, vlezeš se na to a v zatáčkách budeš s SS držet krok.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist