Hledám nějakou motorku a zajímalo by mě, jestli by to byla špatná koupě http://motorky.bazo...-suzuki-DR-Z400E.php ?
Hledám nějaké enduro co je ostřejší než XR ale zase tupější než WR nebo ostrý kros.
Co jsem se dočetl, tak mají nějaké volné lanka spojky, zas na druhou stranu si to lidi chválili a i doby servisování nejsou špatné.
Přemýšlím co bych koupil, peněz moc není. Přemýšlel jsem nad ostrým krosem typu CR, nebo jakýmkoliv 2t kvůli opravám a financím na opravy.
Díky moc za rady/poznatky.
Naposledy editováno 15.06.2014 18:31:41
1 reakcí na tento příspěvek DR-Z400E bude dobrá?
Ta DRZ "myslím" že by měla být taková "krosovější".
Chci spíše jezdit po horách, ale né takové to enduro kdy sednu a jedu. Spíš abych se vybláznil a motorka byla hravá.
Já svoje DRZ-400e koupil za 45tis.
Pojezdil jsem rok a něco , finančně vůbec nic nesežralo.
Po svezení na ostrých a lehčích bych šel raději jejich cestou.
Jinak někdy není uplně tak na místě srovnávat dvě motorky/dva jezdci.
Každý člověk tahá jinak , motorky určo neměli stejný obutí a to v případě výjezdů udělá fakt dost! Já třeba u nás , jedny výjezdy dal pouze s novýma pneu...
Na XR - je výhoda kick- pokud máš 185cm/90kg ...Jinak když to párkrát zahodíš a jsi vyžle jsi v p.d... Mě se zdalo DRZ oproti XR hravějši,divočejší a obratnější.
Jinak váha suchá 118kg je nesmysl.Proti S-ku je to prd poznat. Já mám 175/82 a měl jsem stím problém , když jsem to zahodil do bahna apod... Jde oto co stím budeš jezdit, jestli si myslíš pole , louky a les (i ten naskytne někdy takový hardcore , že by jsi to tam raději nechal )
Výkon proti verzi S je znát opravdu.
Přesně něco takového chci, abych do motorky pořád nesypal a "jen" jezdil.
Ostřejší enduro je náročnější na údržbu, což si protiřečí s předešlým bodem.
Myslím že při 185/98 nebude problém ji udržet, popřípadě zvednout čemuž se určitě nevyhnu
Vidím to spíš na takové hobby jezdění s občasným blázněním na polích/lesních cestách.
Váha 118kg snad nebude nic strašného
O "eSku" jsem se dočetl, že motor má stejný jen jinačí karburátor který "dává" míň výkonu.
Podle všeho je "Ečko" daleko lepší volba jak "eSko"
Naposledy editováno 16.06.2014 08:36:55
1 reakcí na tento příspěvek DR-Z400E bude dobrá?
Ale myslím že na takový ten začátek mi DRZ stačí a snad mě nevyšťaví konto
No a jak psal zxero750 tak bude ostřejší, živejší a hravější než XR400 což je jedna z podmínek.
Zatím jsem jezdil na TM250 ale to moc do hor není
RE: Zajímalo by mě, na co bych si měl u 4t dát především pozor. Zatím jsem měl tu čest pouze s 2 taktem.
Naposledy editováno 16.06.2014 12:12:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Údaje v TP Suzuki DR-Z400E | Sláveček1 | 12 | 8.11.2020 v 23:05 karavanista |
Regulátor dobíjení - doporučení, na... Suzuki DR-Z400E | tempest | 8 | 21.10.2019 v 07:42 kovys-moto |
Rozvoďák šejdrem Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | Pedl | 4 | 15.10.2019 v 13:14 Pedl |
Úprava ovládacích prvků na řídítkác... Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | voTTe | 17 | 8.4.2019 v 13:06 voTTe |