Jsem začátečník, takže nemám vůbec potuchy, kde může být chyba. Mám motorku Sachs Roadster 125, najeto 28 tisíc km. A teď k problému, nastartuju se sitičem i bez.Jedu se zaplým sitičem vše ok po cca 2 km klidné jízdy vypnu sitič stále jede dobře potom zastavím chci se rozjet vezmu za plyn a najednou začnou otáčky padat, až chcípne, takže zase musím nahodit sitič a potom se rozjede krásně. Zajímavé je, že když si s tim plynem pohraju a rozjedu se bez sitiče tak pak jede zase v pořádku. Zkoušel jsem mít sitič zaplý déle, ale žádný rozdíl. Motor se zahřívá trochu déle, ale v tom chybu nevidím. Taky, když mám neutrál tak jsou otáčky na 2 tisíc a pomalu padají, až chcípne. Volnoběh jsem zkoušel naštelovat, ale bez úspěchu. Nevím, jak dlouho jsou na motorce svíčky ani kdy byl naposledy seřizován karburátor. Vím, že je tu podobných témat stovky, ale nějak sem z toho nezmoudřel. Dekuji za rady.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis, náhradní díly Sachs Roadste... Sachs Roadster 125 | Flonk | 0 | 7.10.2018 v 11:10 Flonk |
Sachs 125 Roadster Sachs Roadster 125 | _Tom | 5 | 5.9.2016 v 10:48 mito7 |
Rozjezd Sachs Roadster 125 | aDolin | 4 | 17.4.2016 v 10:16 aDolin |
Koupě motocyklu Sachs 125 Roadster ... Sachs Roadster 125 | MajkKlasikRajdr | 5 | 16.6.2014 v 18:10 Akyo |
Ideální 125ccm [1, 2] Honda NSR 125R, Honda XL 125V Varadero, Honda VT 125... | majna21 | 32 | 29.7.2013 v 13:02 rynárák |