Jsem začátečník, ale snad ne úplný trouba. Je fakt, že nemám na motorce najeto 750 000km tak jak autem, ale mám dost rozumu na to, abych zvládl i něco silnějšího.
Hledám svůj první pořádný stroj jako náhradu za Honda CBF 125.
Mám na výběr mezi Suzuki Bandit GSF 1250S 2008, Suzuki Bandit GSF 650 2005 a Honda CB 600F Hornet.
Na všech už sem kousek jel a rozdíly nejsem schopen (snad až na rozdílnou váhu a různé chování motoru při rozjezdech) úplně rozeznat. Všechno jsou to rozumné věci.
Názory lidí jsou různé ...
Hledám stroj na cestování ne na závodění. Nehodlám na motorce porušovat předpisy ... od toho mám 200 konove Mondeo, ale naopak neco pro výletování ve dvou s kuframa za zády.
Myslíte, že je blbost skákat z 125cky na 1250, i když bych tento rok jezdil stále obojí? Přece jen do města je ta CBF jak skůtřík a všude se vejde.
Co byste doporučili a na co brát ohled při výběru? Chápu, že i mezi novým Hornetem se vstřikováním a starším s karburátorem je obrovský rozdíl v chování motoru, ale jak říkám ... když to pojede max 140 po dálnici a bude se to hezky pomalu rozjíždět jak Fábka s 1.2 HTP, tak mi to úplně stačí.
Co se týka vzhledu apod. tak to neřeším, všechny jsou krásné. Zavazadla uvezou, dva se na všechny tři posadí relativně pohodlně. Výfuk čím tišší tím lépe ... prostě mám úplně jiné nároky než většina nadšenců ....
Kterou a proč?
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o doporučení / odrazení od téhle krásky
Měl sem možnost na tom dvakrát jet a jediný co, tak skutečně mi přišlo, že si prosí o to mu dát víc otáček. Rozjet se s tím pomalu sice jde, ale neodkážu si představit pomalé postávání v koloně a popojíždění o pár cm. To byl konkrátně karbec rok 2003
V tomhle mi přišel ten Bandit 1250S lepší, ten si s tou rychlostí "1 metr za hodinu" poradil líp. Známá mě akorát trošku strašila, že člověk nesmí brknout nechtěně o plyn, že to může mít fatální následky. Tu sílu to prostě má. A je asi fakt, že poměrově malý kousek otočení plynem má jiný výsledek na 600ce než na 1250ce.
Jura_Penta píše: No ještě k tomu Hornetu. Všichni ho chválej, že je to celkem rozumný polocestovní a dá se na tom ujet i víc než pár km.
Měl sem možnost na tom dvakrát jet a jediný co, tak skutečně mi přišlo, že si prosí o to mu dát víc otáček. Rozjet se s tím pomalu sice jde, ale neodkážu si představit pomalé postávání v koloně a popojíždění o pár cm. To byl konkrátně karbec rok 2003
V tomhle mi přišel ten Bandit 1250S lepší, ten si s tou rychlostí "1 metr za hodinu" poradil líp. Známá mě akorát trošku strašila, že člověk nesmí brknout nechtěně o plyn, že to může mít fatální následky. Tu sílu to prostě má. A je asi fakt, že poměrově malý kousek otočení plynem má jiný výsledek na 600ce než na 1250ce.
Na motce se v kolonách nestojí a nepopojíždí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
GSF 1250 nestartuje Suzuki GSF 1200S Bandit, Suzuki GSF 1250S Bandit | pota | 20 | 1.7.2023 v 22:23 pota |
olej ve vidlích Suzuki GSF 1250S Bandit | P-epíno | 3 | 13.12.2022 v 19:40 Zdenalbenal |
pískání v nádrži Suzuki GSF 1250S Bandit | P-epíno | 9 | 16.11.2022 v 07:27 Valve |
Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace Suzuki GSF 1250S Bandit, Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 21 | 14.11.2022 v 11:01 V.e.n.c.a__zr7s |