globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V obci 97 - jde s tím něco udělat?
 
5.6.2014 v 15:50
Zdar chlapi, dneska mi naměřili 97km/h na padesátce a zastavili. Všechno jsem podepsal. Vypadá to na 5-10.000 a 6 měsíců bez not. Dalo by se s tím něco udělat? Nějaké triky? Díky.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V obci 97 - jde s tím něco udělat?

13.6.2014 v 17:24 | Nahoru | #1

anii píše: No jo, strécu, ale do 60 aut se ti v případě potřeby vejde cca 300lidí (klasika 5 míst)..Kolik se ti jich vejde na 60 kol?
Příklad s placem je úplně pédelní


tak na dovču určitě dneska na Křížové v zácpě sedělo v autě v průměru 1,2 člověka - počítal jsem to jinak z jednoho silničního pruhu uděláš 2-3 cyklopruhy

ale samozřejmě chápu, že lidská lenost je bezmezná, takže se této diskusi ani nedivím.

K finančnímu (ne)přínosu autodopravy v centru města viz např. data z švéd.: Turku:
Podíl pěší a cyklodopravy 37% => 40%
investice................ - 34,6 M€
zdravotní přínosy...........97,5 M€
redukce emisí...............0,9 M€
redukce kongescí............1,7 M€
údržba................... - 2,7 M€
redukce opotřebení..........0,1 M€
čistý poměr přínosů/nákladů....2,9

Podíl pěší a cyklodopravy 37% => 44,5%
investice................ - 34,6 M€
zdravotní přínosy.......... 260 M€
redukce emisí.............. 2,6 M€
redukce kongescí........... 4,8 M€
údržba................... - 2,7 M€
redukce opotřebení......... 0,3 M€
čistý poměr přínosů/nákladů.... 7,7

Tedy asi bychom byli všichni o něco bohatší, resp. město by mohlo postavit třeba více hospod s levným pivem

Naposledy editováno 13.06.2014 17:28:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V obci 97 - jde s tím něco udělat?

13.6.2014 v 17:27 | Nahoru | #2
stassek> Jen ne hospody s levným pivem! To by tam nalezly cyklosocky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V obci 97 - jde s tím něco udělat?

13.6.2014 v 17:39 | Nahoru | #3

stassek píše: tak na dovču určitě dneska na Křížové v zácpě sedělo v autě v průměru 1,2 člověka - počítal jsem to jinak z jednoho silničního pruhu uděláš 2-3 cyklopruhy


Které jsou k ničemu, ve městě v průměru, medián i sum total na cyklopruhách napočítáno za celou dobu co je mám na očích 0, na desetinu cyklisty přesně. Silnice je pro společnost přínosnější a přepraví nekonečněkráte více lidí, protože mezi nulou a jakýmkoliv číslem je nekonečně velký rozdíl. I na totálně rozmrdané Milady Horákové je větší provoz (zahlédl jsem tam aspoň pár zbloudilých cp) jak na všech Krněnských cyklostezkách.

K finančnímu (ne)přínosu autodopravy v centru města viz např. data z švéd.: Turku:


Nejsme ve Švédsku, co tam je dál? Mimo to tabulka bez kontextu a popisu, co má vlastně vyjadřovat, je uplně k ničemu

Tedy asi bychom byli všichni o něco bohatší, resp. město by mohlo postavit třeba více hospod s levným pivem


"Kdybych já měl padesát tři koruny nazbyt, řekl si malý princ, stavěl bych docela pomaloučku krásnou, širokou silnici..."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V obci 97 - jde s tím něco udělat?

13.6.2014 v 18:14 | Nahoru | #4

stassek píše: tak na dovču určitě dneska na Křížové v zácpě sedělo v autě v průměru 1,2 člověka - počítal jsem to jinak z jednoho silničního pruhu uděláš 2-3 cyklopruhy

ale samozřejmě chápu, že lidská lenost je bezmezná, takže se této diskusi ani nedivím.

K finančnímu (ne)přínosu autodopravy v centru města viz např. data z švéd.: Turku:
Podíl pěší a cyklodopravy 37% => 40%
investice................ - 34,6 M€
zdravotní přínosy...........97,5 M€
redukce emisí...............0,9 M€
redukce kongescí............1,7 M€
údržba................... - 2,7 M€
redukce opotřebení..........0,1 M€
čistý poměr přínosů/nákladů....2,9

Podíl pěší a cyklodopravy 37% => 44,5%
investice................ - 34,6 M€
zdravotní přínosy.......... 260 M€
redukce emisí.............. 2,6 M€
redukce kongescí........... 4,8 M€
údržba................... - 2,7 M€
redukce opotřebení......... 0,3 M€
čistý poměr přínosů/nákladů.... 7,7

Tedy asi bychom byli všichni o něco bohatší, resp. město by mohlo postavit třeba více hospod s levným pivem


Tyhle tabulky miluju, jen by mě zajímalo jestli je vytváří nějakej automatickej buznocykloeko generátor, 2,6 mega euro redukce emisí , 260mega euro zdravotní přínosy a ještě těch 7,5% kolomrdů navíc zastaví globální oteplování.
Chtěl by se živit vytvářením takovejhle výblitků, vždycky se najde hromada vemen který tomu věřej a platí to určitě stát/EU/OSN
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V obci 97 - jde s tím něco udělat?

14.6.2014 v 10:03 | Nahoru | #5

stassek píše: tak na dovču určitě dneska na Křížové v zácpě sedělo v autě v průměru 1,2 člověka - počítal jsem to jinak z jednoho silničního pruhu uděláš 2-3 cyklopruhy

ale samozřejmě chápu, že lidská lenost je bezmezná, takže se této diskusi ani nedivím.

K finančnímu (ne)přínosu autodopravy v centru města viz např. data z švéd.: Turku:
Podíl pěší a cyklodopravy 37% => 40%
investice................ - 34,6 M€
zdravotní přínosy...........97,5 M€
redukce emisí...............0,9 M€
redukce kongescí............1,7 M€
údržba................... - 2,7 M€
redukce opotřebení..........0,1 M€
čistý poměr přínosů/nákladů....2,9

Podíl pěší a cyklodopravy 37% => 44,5%
investice................ - 34,6 M€
zdravotní přínosy.......... 260 M€
redukce emisí.............. 2,6 M€
redukce kongescí........... 4,8 M€
údržba................... - 2,7 M€
redukce opotřebení......... 0,3 M€
čistý poměr přínosů/nákladů.... 7,7

Tedy asi bychom byli všichni o něco bohatší, resp. město by mohlo postavit třeba více hospod s levným pivem



Ty jsi hodne urputny - jsi primo clenem automatu nebo jim jenom delas snaziveho blbce?
Tahle cisla vyplodila nejaka evropska komise, ale bohuzel nejak nelze nikde dohledat metodiku jakou k nim dosla - jako vzdy kdyz neco delaji 'pro nase dobro'.

Jenom dve poznamky:

1)Byls nekdy ve Svedsku? Mas poneti jak se tam lide divaji na snahy tamni socialisticke vlady? Mas poneti, kolik ve Svedsku stoji pivo?

2)Turku je strasne hezke mesto, hraje se tam super hokej, bydli tam prijemni lide, ale neni ve Svedsku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist