globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V obci 97 - jde s tím něco udělat?
 
5.6.2014 v 15:50
Zdar chlapi, dneska mi naměřili 97km/h na padesátce a zastavili. Všechno jsem podepsal. Vypadá to na 5-10.000 a 6 měsíců bez not. Dalo by se s tím něco udělat? Nějaké triky? Díky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V obci 97 - jde s tím něco udělat?

9.6.2014 v 13:03 | Nahoru | #1

Číkus píše: mára929r> Takže pokud ti vlezou policajti do bytu, zda tam náhodou nemáš něco ilegálního, ale podívají se jen po povrchu (nebudou prohledávat skříně, šuplíky a podobně), tak to buzerace není?



Číkusi, seš vážně tak blbej, nebo to jenom děláš Trošku mě zaráží, že operuješ pojmem "ilegální" - podle tvé koncepce ilegální věci totiž neexistují, nebo se pletu?

Jinak k té rychlosti na komunikacích - podívejte se prosím na statistiky nehodovosti a úmrtnosti v ČSSR přepočtenou na počet obyvatel a počet provozovaných vozidel a pak tady tlachejte něco o bezpečnosti. Pro ty, co se nechtějí dívat, dodám, že byly výrazně vyšší (např. v r. 1979 zahynulo 1076 osob, stejně jako v r. 2009).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V obci 97 - jde s tím něco udělat?

9.6.2014 v 13:14 | Nahoru | #2
stassek> Podívej se taky na pasivní bezbečnost vozidel z tý doby (Škoda 1000, 100, Trabant, Warťas, Fiaty polské i ruské) a vozidel řekněme v tomhle tisíciletí. To co byl před 35 lety jasnej smrťák je dneska bouchlej pytel, zhmožděniny, odřeniny a max zlomeniny. Občas se až divím z čeho vylezou živý a relativně zdravý lidi.
Čau, Tom

(reakce na) V obci 97 - jde s tím něco udělat?

9.6.2014 v 13:26 | Nahoru | #3

stassek píše: Pro ty, co se nechtějí dívat, dodám, že byly výrazně vyšší (např. v r. 1979 zahynulo 1076 osob, stejně jako v r. 2009).



Naprosto bez ohledu na to, jeslti policie něco dělala, nedělala, dělá nebo nedělá, na nehody a jejich následky neměla a nemá absolutně ždný vliv. K roku 1979 a tehdejším vozidlům - crash testy bylo tehdy maximálně sprosté slovo, že. Plus metrika a způsob počítání je stejný od tehdy doteď beze změn?

Výrobci, narozdíl od buzerovat a mlátit, naštěstí měli více rozumu a pochopili, že nehody se prostě stávají a stávat budou, žádný strážník s kontrolama lékárniček jim nezabrání. Místo represí tedy naopak přemýšleli, jak stroj udělat co nejméně nebezpečný pro jeho obsluhu. Operovat statistikou nehodovosti v jakýkoliv prospěch jakýchkoliv represivních snah je pitomost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist