globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Setkání majitelů Drag Star

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

3.3.2019 v 04:07 | Nahoru | #1

Bimbo-ze-Žižkova píše: Chenzee> Das ist normal. Vůle tam musí být planetové soukolí se nedává na tvrdo bez vůle. Mám tu za 400 Kč fungl novou prachovku na hřídel. Tu kde máš spadlou pružinku. Nová je za 560. Když by jsi chtěl


Vůle: a takto moc? Je mi jasný, že vůle tam být musí a asi se zahřátím může trochu zmenšit, ale mě se to zdá hodně. Jde mi o to, že když jedu bez plynu, tak ta motorka jakoby poskakuje a strašně bouchá - přirovnal bych to jako bych měl volný řetěz. Tak jsem si říkal, že to bude asi touto vůlí, ale tak asi ne, no. V manuálu samozřejmě mají postup, jak tuto vůli přeměřit resp. nastavit vůli v převodu ale na to je potřeba přípravek a bez něj nebudou platit tam uvedené hodnoty. No, spolehnu se tu na tvé ryze česky vyřčené "Das ist normal". Uvidím, co bude dál. Chci se probojovat k matce výstupní hřídele z motoru ... a vůbec sundat kyvku.
Prachovku vzít mohu, ať ti nestárne doma ve skříni. Jen otázka způsobu dopravy. To se domluvíme kdyžtak offline.
Teď, kam ještě mohu v hrušce zalést, aniž bych něco posral ... a kam v kole? Tedy co mohu konkrétně rozdělat, abych vše zkontroloval a případně vyměnil či minimálně promazal a kam nelést, protože tím se nastavuje právě ta vůle úhlového převodu? A jak teď ke kyvce? Musím sundat ty plastový kryty z boků (co je čidlo pro tachometr a z druhé strany kde je regler? Jo a ještě, budu potřebovat něco spešl na rozborku kyvky? Nějaký stahovák či nástroj?
Měj se a díky.

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

3.3.2019 v 10:20 | Nahoru | #2
Chenzee> vypadá to jako moc ale není. Ona nějaká vůle je tady na hrušce, nějaká na výstupní hřídeli u motoru a jak se to nasčítá tak ti možná přijde že to škube. Ještě uvidíš jestli není nějaká větší vůle u toho motoru. Případně jestli tě nepotkalo nejhorší.
V hrušce můžeš jít dál ještě že takhle jak máš odkrytou hřídel tak za ní prostě jen škubni ven. Jako by si jí chtěl vrazit do motoru a hrušku od motoru. Tím jí vytáhneš. Je tam nastrčená pružinka na šroubu a trošku oleje který se tam dostává z útrob hrušky. Uvidíš tam i dvě malé dirky kterýma se promazává ozubení. Zkontroloval bych hrušku jestli ti z ní někde neprotéká ven olej. Z té strany kde je zubový spoj na který narážíš kolo je kolem dokola osm matic. Ty když by jsi sundal tak vyklopíš víko a pod ním jsou dvě gufera. Ale pokud to neteče tak bych to neotvíral.
Na kole bych kouknul jen na vůle ložisek. Je tam šest matic zajištěných plechem, ale když to sundáš tak ty plechy se hned ulomí a pod tím najdeš jen gumové silentbloky zalisované do kola a v nich šroub.
Bohužel na sundání kyvky musíš sundat ty plasty co popisuješ. Sice je ten šroub z pravé strany ale aby jsi se na to dostal musíš sundat i levou stranu. Přípravky nepotřebuješ a co mazat poznáš podle dílenské příručky. To co vyndaváš tak je vždycky i popsané jestli to mazat nebo ne. Až sundáš kyvku tak mezi ní a rámem jsou z každé strany misky a v nich bývá i podložka kterou se vymezuje vůle, neztratit. Taky se to tam tuším maže.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist