globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Setkání majitelů Drag Star

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

14.10.2017 v 02:38 | Nahoru | #1
No popravdě terén je z poloviny hotový a bouda teď čeká na natažení fasády (lepidlo mám natažený. Tu díky financím až v příštím roce. Po ní jen dokončit takový blbiny jako osadit vypínače a zásuvky na fasádě, na zídkách u vrat nalepit stříšky na vyrovnávací zídky, osadit světla a pro radost dodělat motorové otevírání vrat. Pro teď už jen zbývá provést pořádnej úklid, je tam po realizaci police pěknej bordel (a když říkám pěknej, tak tím myslím fakt pěknej) a doma si po večerech hraju se stavbou řídící jednotky pro ten motor vrat (tišťák mám, nyní ho budu osazovat a na konec musím doladit soft do mikročipu, ale to až budu mít elektroniku, abych to mohl přímo ladit a vidět, co to dělá). Jen jsem nestihl ostatní věci, co jsem chtěl a i potřeboval stihnout jako natřít plot a podbití na baráku a opravit okna. Ale co už, tak holt příští rok.
A s projížďkou to nedopadne, neboť dnes (v sobotu) jdu na celej den do práce a zítra jedu za švárou na brigádu a tam to bude taky na celej den. No ale tomu rád pomůžu, taky mi tu dost pomohl. Takže asi tak, no.
A co ty a stavba (motorky)? Jde to dle tvých představ a potřeb?

Naposledy editováno 14.10.2017 02:41:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

14.10.2017 v 16:28 | Nahoru | #2
Chenzee> já si to tak trošku myslel že stejně nevyjedeš. Celou sezónu stavíš a pak by si to chtěl dohánět na konci. Ale v tvém případě kdy máš malé děti a buduješ dům je to něco jiného.
U mě dobrý, kolo nasazeno, laser říká že je vše rovné. Teď to sice tak nevypadá protože díky vyosení hrušky je levá strana víc vytažená ven a s těma původníma dílama to vypadá prazvláštně. Nějak se mi to celé nezdálo tak jsem měřil a počítal kde by mohla být chyba. Chyba nakonec byla jen v tom že jsem měl sundané výfuky. Až když jsem je na to nandal tak bylo vidět jak je to široké. Předevčírem se tu byl podívat Michal, přivezl mi moribundus a sám říkal že na fotkách to nevypadá tak široký jako v reálu. Mě se to každopádně takhle konečně líbí. Sladila se nádrž, široký řidítka a zadek. Konečně je to prasátko. V sérii je Drak tlustej díky šířce blatníků a všech dílů. Já jak jsem to ořezal tak to byl takovej styl bobber s širšíma řidítkama. Ani bych tomu neříkal bobber. Spíš klasickej custom. Bobber má hubenou nádrž, hubený kola, sedlo na pérách a hubenej celej předek. Tohle bylo celý širší, i zadek který byl pro mě hubený byl širší než u stylu bobber. Teď je to normální custom.
Teď jsem ve fázi že povezu nabodovanou kyvku na dovaření. Potřeboval jsem jí jen otestovat v rámu a změřit rovinu s krkem a předním kolem. Zjistil jsem že jsem celou sezónu odjezdil s vůlí v krku(cca 11500km) kde je prasklý věnec s ložiskem, chtěl jsem to už rozebrat a když jsem viděl co tam je tak jsem to ještě sešrouboval na později až bude dlouhá chvíle. V létě na dovolený jsem si zkoušel odpružení Kubovo motorky. To je podle mě trošku už v né dobré kondici, každopádně to pořád tlumí líp jak mě. To moje je po přitvrzení jak beton a předek právě vymlácený. Pohrávám si tu s tužkou a papírem a dělám malinkou okrasnou opěrku na konec blatníku. Ten bude o 50mm posunutý dál než původní. Chtěl jsem to kvůli tomu jak mám věčně oházený záda při dešti, ale Michal tvrdí že to má i on a má o dost delší blaťák než je i tohle moje posunutí. Druhý důvod je místo pro nosič. Takže ta opěrka bude taková kombinace. Jedna malá ozdobná, na ní se bude dát připojit delší na cestování a na tu delší bude dopojený nosič spojený s kyvkou. Bude to udělaný tak že když všechno kromě malé opěrky sundám tak by neměla být v blatníku žádná díra pro uchycení. Všechno bude vynášet kyvka. Tak nějak už mám všechno v hlavě, z části i na papíru. Jen to bude z trošku zase macatějšího průměru trubky tak budu opět vymýšlet jak to naohýbat ale to už nějak dám. Když jsem dal tu hovadinu na kyvce tak tohle bude sranda.
Včera jsem hledal trošku inspiraci tak jsem googlil Sissy bar from chopper a war sissy bar. Některé opěrky jsou vážně za hranicí vkusu a bezpečnosti Německý orlice, bodáky z vidlí a pod.
No a další práce se bude odvíjet po tomhle všem, každopádně musím co nejdřív zadat výrobu hřídele od převodovky ke kolu, plus vynesení přes ložisko atd.
Mám co dělat.

Zajímalo by mě jak pokročil Vítek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist