PORNO TRIČKA
Další shop s tričkama
motivace úpravce nejen XVS "Two Stripes"
hoooodně dílů na XVS a jiné Chopper a pod. motorky "EZC"
úpravy nejen XVS "Thunderbikes"
úpravy moto "Rick's"
úpravy nejen XVS "Iron Moto"
díly a přestavby XVS "Bandit Cycles"
Jak na to s moto
DDT gauče na motorky
úpravy nejen XVS "BCB"
úpravy nejen XVS "Delta Custom Bikes"
spolujezdkyně
Foto EBF 2016 jak si přeje David
Noviny DSL 2014
noviny DSL 2016
Foto DSL 2016 jak si přeje David II
kurva drahý hadry
Naposledy editováno 05.06.2018 10:14:22
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
A s projížďkou to nedopadne, neboť dnes (v sobotu) jdu na celej den do práce a zítra jedu za švárou na brigádu a tam to bude taky na celej den. No ale tomu rád pomůžu, taky mi tu dost pomohl. Takže asi tak, no.
A co ty a stavba (motorky)? Jde to dle tvých představ a potřeb?
Naposledy editováno 14.10.2017 02:41:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
U mě dobrý, kolo nasazeno, laser říká že je vše rovné. Teď to sice tak nevypadá protože díky vyosení hrušky je levá strana víc vytažená ven a s těma původníma dílama to vypadá prazvláštně. Nějak se mi to celé nezdálo tak jsem měřil a počítal kde by mohla být chyba. Chyba nakonec byla jen v tom že jsem měl sundané výfuky. Až když jsem je na to nandal tak bylo vidět jak je to široké. Předevčírem se tu byl podívat Michal, přivezl mi moribundus a sám říkal že na fotkách to nevypadá tak široký jako v reálu. Mě se to každopádně takhle konečně líbí. Sladila se nádrž, široký řidítka a zadek. Konečně je to prasátko. V sérii je Drak tlustej díky šířce blatníků a všech dílů. Já jak jsem to ořezal tak to byl takovej styl bobber s širšíma řidítkama. Ani bych tomu neříkal bobber. Spíš klasickej custom. Bobber má hubenou nádrž, hubený kola, sedlo na pérách a hubenej celej předek. Tohle bylo celý širší, i zadek který byl pro mě hubený byl širší než u stylu bobber. Teď je to normální custom.
Teď jsem ve fázi že povezu nabodovanou kyvku na dovaření. Potřeboval jsem jí jen otestovat v rámu a změřit rovinu s krkem a předním kolem. Zjistil jsem že jsem celou sezónu odjezdil s vůlí v krku(cca 11500km) kde je prasklý věnec s ložiskem, chtěl jsem to už rozebrat a když jsem viděl co tam je tak jsem to ještě sešrouboval na později až bude dlouhá chvíle. V létě na dovolený jsem si zkoušel odpružení Kubovo motorky. To je podle mě trošku už v né dobré kondici, každopádně to pořád tlumí líp jak mě. To moje je po přitvrzení jak beton a předek právě vymlácený. Pohrávám si tu s tužkou a papírem a dělám malinkou okrasnou opěrku na konec blatníku. Ten bude o 50mm posunutý dál než původní. Chtěl jsem to kvůli tomu jak mám věčně oházený záda při dešti, ale Michal tvrdí že to má i on a má o dost delší blaťák než je i tohle moje posunutí. Druhý důvod je místo pro nosič. Takže ta opěrka bude taková kombinace. Jedna malá ozdobná, na ní se bude dát připojit delší na cestování a na tu delší bude dopojený nosič spojený s kyvkou. Bude to udělaný tak že když všechno kromě malé opěrky sundám tak by neměla být v blatníku žádná díra pro uchycení. Všechno bude vynášet kyvka. Tak nějak už mám všechno v hlavě, z části i na papíru. Jen to bude z trošku zase macatějšího průměru trubky tak budu opět vymýšlet jak to naohýbat ale to už nějak dám. Když jsem dal tu hovadinu na kyvce tak tohle bude sranda.
Včera jsem hledal trošku inspiraci tak jsem googlil Sissy bar from chopper a war sissy bar. Některé opěrky jsou vážně za hranicí vkusu a bezpečnosti Německý orlice, bodáky z vidlí a pod.
No a další práce se bude odvíjet po tomhle všem, každopádně musím co nejdřív zadat výrobu hřídele od převodovky ke kolu, plus vynesení přes ložisko atd.
Mám co dělat.
Zajímalo by mě jak pokročil Vítek