globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
1.6.2014 v 23:51
Nazdar,
ano, opět se hlásí váš přítel Hipík. Pořídil sem si novou (starou) motorku a nefunguje tak jak bych očekával.
Ano, dá se očekávat že se někdo poučí chyb a že jen blbec udělá stejnou chybu dvakrát. Nebo taky třikrát.
Takže. Moje nová mašina má následující spolu možná související vady. Vezmu to od té nejjednodušší.

1. Nedobijí. Počítám, že je to asi nejsnažší co může bejt. Změřim, koupim novej regulátor, případně budu řešit opravu altíku, ale nemalujem čerta na zed.

2. Nemá výkon. V porovnání s Viragem je to samozřejmě raketa, ale v porovnání s jinou gs500 je to líný. Má mít výkon 31kw, ale nejede ani 120kmh. motor nejde vytočit, ani na volnoběh, nad 8 000rpm. Zatim jediná věc, které se můžu chytit je to, že svíčka levého válce je černá jako uhel, zatímco pravá svíčka má krásnou cihlovou barvu. Měřil sem kompresi a na obou válcích je shodně 8.5-9Bar.
Bude stačit když nechám karburátory seřídit, případně dá se to udělat v domácích podmínkách, či kolik to může stát?

3. Prolínání oleje kolem řadičky. Mizí docela rychle. Za 70km zmizela půlka měrky v motoru. Výfuky nejsou mastné, to už po zkušenostech s čínou poznám. Všechno to mizí kolem hřídelky řadící páky. Samotná řadička mů malou vůli, cca 0.5mm stranově a stejně tak "dovnitř, ven". Pomůže mi, pokud vyměním jen gufero, nebo se bude muset vyměnit i ložisko uvnitř motoru? Je tam vůbec nějaké?


Doufám, že chápeta jak mi ted je a zdržíte se nesouvisejících kometářů.
Anketa: Je to?
Mrdat
100%
94

1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

11.6.2014 v 10:08 | Nahoru | #1
Tak jen tak pro zajimavost jsem nasel ty detaily prubehu mereni kompresniho tlaku, o kterejch jsem psal vcera. Na idealnim motoru by to melo pri prvnim stlaceni pistu dat aspon 50% max tlaku a k max se dopracovat behem 1-2 dalsich stlaceni. Nejdulezitejsi ale je, aby tlak byl na vsech valcich cca stejny.
Pokud da prvni stlaceni malo, pri kazdym dalsim roste, ale max je nizkej, pak se nejspis jedna o krouzky. To se da potvrdit striknutim oleje, max tlak by se mel znatelne zvednout.
Pokud da prvni malo a pri dalsich stlacenich se moc nezveda a to ani po striknuti oleje, tak jde nejspis o ventily.

Zkusmo jsem zmeril tlaky na Guzzine, na obou valcich shodne max tlak 11 bar (~160 psi), ale dopracuje se to tam po malych skocich az tak na 6 stlaceni, coz bude asi znacit vybehanej valec, to je u stary vrany celkem ocekavatelny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

11.6.2014 v 10:35 | Nahoru | #2
Redguy> Není to tak uplně, on olej bohužel utěsní vše kam se dostane, takže se tlak vždy zvedne a ne vždy se dá takhle orientačně spolehlivě poznat jestli netěsní přes kroužky nebo ventily nebo oboje.

Jinak mrdka se dělá spíš na nejchladnějších místech, ve vodě při hladině, na dně určitě ne. Na favoritu i fabii šlo dobře vidět jak v oleji na víčku, vahadlech, tak i ve vodě v nádobce jako takové kroužky plus ve fabii jako bonus se projevuje olej nebo jiný bordel ve vodě že sezblázní elektronika v čidlu hladiny, které je součástí nádobky na vodu. Pokud nesmyslně ukazuje, že v nádobce není voda i když tam je nebo naopak vůbec neřekne, že voda není, tak může být právě zblázněné tím, že je zamaštěné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist