ano, opět se hlásí váš přítel Hipík. Pořídil sem si novou (starou) motorku a nefunguje tak jak bych očekával.
Ano, dá se očekávat že se někdo poučí chyb a že jen blbec udělá stejnou chybu dvakrát. Nebo taky třikrát.
Takže. Moje nová mašina má následující spolu možná související vady. Vezmu to od té nejjednodušší.
1. Nedobijí. Počítám, že je to asi nejsnažší co může bejt. Změřim, koupim novej regulátor, případně budu řešit opravu altíku, ale nemalujem čerta na zed.
2. Nemá výkon. V porovnání s Viragem je to samozřejmě raketa, ale v porovnání s jinou gs500 je to líný. Má mít výkon 31kw, ale nejede ani 120kmh. motor nejde vytočit, ani na volnoběh, nad 8 000rpm. Zatim jediná věc, které se můžu chytit je to, že svíčka levého válce je černá jako uhel, zatímco pravá svíčka má krásnou cihlovou barvu. Měřil sem kompresi a na obou válcích je shodně 8.5-9Bar.
Bude stačit když nechám karburátory seřídit, případně dá se to udělat v domácích podmínkách, či kolik to může stát?
3. Prolínání oleje kolem řadičky. Mizí docela rychle. Za 70km zmizela půlka měrky v motoru. Výfuky nejsou mastné, to už po zkušenostech s čínou poznám. Všechno to mizí kolem hřídelky řadící páky. Samotná řadička mů malou vůli, cca 0.5mm stranově a stejně tak "dovnitř, ven". Pomůže mi, pokud vyměním jen gufero, nebo se bude muset vyměnit i ložisko uvnitř motoru? Je tam vůbec nějaké?
Doufám, že chápeta jak mi ted je a zdržíte se nesouvisejících kometářů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Redguy píše: Tohle nehuli vubec, zadny pazvuky, nic. Akorat je divny to spineni chladici kapaliny. Ted na to hrabat nebudu, do podzima najezdim tak max 1000 km, pak sundam hlavy a uvidim, co s tim. Z ty firmy, co objednavam dily, je drahy postovny a s poctem dilu roste pomalu, takze je vyhodny vzit toho spis vic najednou. Navic chci nechat nalakovat vrsek motoru, takze to bude na dyl, rozdelavat to ted uprostred sezony by byla kravina.
to spineni chladici kapaliny byva vyfuk do vody. Praskle tesneni nebo hlava ... u mne (motor Vulcan V6 ve starem Sablu LS) to bylo oboji. Nemizela voda, nebyla voda v oleji ani olej ve vode, nekourilo to, jelo to uplne normalne. Kompresi jsem nemeril, privedla mne na to svicka, ktera byla divne cerna a takova celkove hodne hnusna na rozdil od ostatnich 5, ktere byly jak nove. Pul roku jsem na to sral a pak to zacalo do vody uz foukat viditelne (bublinky z prepadove hadice). Asi byla nejdrive prdla hlava a postupne to vyzralo tesneni.
Medved píše: to spineni chladici kapaliny byva vyfuk do vody. Praskle tesneni nebo hlava ... u mne (motor Vulcan V6 ve starem Sablu LS) to bylo oboji. Nemizela voda, nebyla voda v oleji ani olej ve vode, nekourilo to, jelo to uplne normalne. Kompresi jsem nemeril, privedla mne na to svicka, ktera byla divne cerna a takova celkove hodne hnusna na rozdil od ostatnich 5, ktere byly jak nove. Pul roku jsem na to sral a pak to zacalo do vody uz foukat viditelne (bublinky z prepadove hadice). Asi byla nejdrive prdla hlava a postupne to vyzralo tesneni.
Na svicky jsem nekoukal, to je fakt. Ja kdesi na foru cetl, ze olej dela tuhle kasi na dne expanzky, ale nejak se mi to nezda, protoze ten fridex neni ani trochu mastnej. Praskly tesneni pod hlavou by byla asi ta uplne nejlepsi a nejlevnejsi moznost. A praskla hlava by snad taky nebyla az takovej problem, nastesti jsou hlavy litinovy a ne hlinikovy. Ventily se daj sehnat novy za hubicku, proste cokoliv v hlave gut, v bloku nicht gut No jsem zvedavej, co za prekvapeni me po sezone ceka.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |