globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
1.6.2014 v 23:51
Nazdar,
ano, opět se hlásí váš přítel Hipík. Pořídil sem si novou (starou) motorku a nefunguje tak jak bych očekával.
Ano, dá se očekávat že se někdo poučí chyb a že jen blbec udělá stejnou chybu dvakrát. Nebo taky třikrát.
Takže. Moje nová mašina má následující spolu možná související vady. Vezmu to od té nejjednodušší.

1. Nedobijí. Počítám, že je to asi nejsnažší co může bejt. Změřim, koupim novej regulátor, případně budu řešit opravu altíku, ale nemalujem čerta na zed.

2. Nemá výkon. V porovnání s Viragem je to samozřejmě raketa, ale v porovnání s jinou gs500 je to líný. Má mít výkon 31kw, ale nejede ani 120kmh. motor nejde vytočit, ani na volnoběh, nad 8 000rpm. Zatim jediná věc, které se můžu chytit je to, že svíčka levého válce je černá jako uhel, zatímco pravá svíčka má krásnou cihlovou barvu. Měřil sem kompresi a na obou válcích je shodně 8.5-9Bar.
Bude stačit když nechám karburátory seřídit, případně dá se to udělat v domácích podmínkách, či kolik to může stát?

3. Prolínání oleje kolem řadičky. Mizí docela rychle. Za 70km zmizela půlka měrky v motoru. Výfuky nejsou mastné, to už po zkušenostech s čínou poznám. Všechno to mizí kolem hřídelky řadící páky. Samotná řadička mů malou vůli, cca 0.5mm stranově a stejně tak "dovnitř, ven". Pomůže mi, pokud vyměním jen gufero, nebo se bude muset vyměnit i ložisko uvnitř motoru? Je tam vůbec nějaké?


Doufám, že chápeta jak mi ted je a zdržíte se nesouvisejících kometářů.
Anketa: Je to?
Mrdat
100%
94

1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

10.6.2014 v 11:19 | Nahoru | #1
Kdyz uz tu jsou odbornici, tak jeste jeden dotaz - na 7 valcich mam OK kompresi, na jednom spatnou (6 bar, pokud si dobre pamatuju), jde bez vyndani pistu zjistit, jestli jsou to krouzky, ventily nebo tesneni pod hlavou? Indicie jsou takove, ze olej je cerny uz po par km po vymene (ale zas je to 50 let starej motor, bude tam karbonu jako krava). Chladici kapalina postupne uplne ztratila modrou barvu a je hneda, na dne expanzky se vytvorila takova kasovita usazenina. Z vyfuku nejde kour, olej nezere, voda taky nemizi, teda alespon ne po par tisicich km, co stihnu za sezonu najet. Mam v planu pres zimu sundat sani, hlavy, vse nechat udelat. Ale tim bude auto nepojizdne a jestli to je neco s pistem/valcem, tak bude docela problem motor vyndat, neni tam moc mista pro zvedak. Diky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

10.6.2014 v 11:45 | Nahoru | #2
Redguy: Pokud to nežere olej, tak bych to tipoval na ventily. Vyběhaný válec nebo kroužky by se na spotřebě oleje projevily a fouklé těsnění pod hlavou bys asi poznal.
Zkus na tom válci změřit tlak, ale předtím tam nalij dírou po svíčce malou štamprli oleje a hned měř. Pokud se tlak podstatně zvedne, tak to fouká okolo pístu (olej to na chvilku dotěsní). Pokud je zvýšení zanedbatelné, fouká to jinudy a to už zbývají jen ty ventily.

edit: jen poznámka - sytič bude za tepla zavřený...

Naposledy editováno 10.06.2014 11:45:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist