globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bandit se dusí a chcípá
Zdar chlapi, pořídil jsem před měsícem jetýho bandita šestku, servis proběhl, nové gumy, brzdy apod... přece jenom je to moje první velká motka. Prvních pár vyjížděk kolem komína naprosto v pořádku, nadšení ze šestky neupadá. Ovšem dnes první problém, po asi 14 denním stání nechtěl ráno naskočit (ani se sytičem), no trošku jsem s tím zápolil, ale nakonec se přece jen podařilo, nepřikládal jsem tomu nějakou velkou váhu, říkal jsem si, že je to tím stáním. Každopádně to horší mne teprve čekalo, po asi 100 ujetých km bez problémů najednou moto bez výkonu, plyn naplno a nic, podřazení nepomáhá až najednou moto chcípne... v provozu nic moc, takže na krajnici a blikat... nastartovat se tomu nechtělo, jen to škytlo a chcíplo, se sytičem to nakonec naskočilo ale otáčky kolísaly a moto chcípalo (benzín půlka nádrže - to bylo první co mne napadlo), po několika marných pokusech nastartovat aspoň nějak a dojet 50km domů se povedlo... ovšem musel jsem jet se sytičem, jinak motka okamžitě ztratila výkon a chcípla, takže jsem si blikání na krajnici zopakoval ještě několikrát, jelikož jsem s tim samozřejmě několikrát zkoušel hejbat a zkoušel co to dělá a jak to reaguje...

abych to shrnul, nakonec 10 km před domovem po zvážení čím by to mohlo být (asi nejde benzín do motoru) jsem přepnul ventil nad karburátorm do polohy "PRI" (poloha ventilu doprava) a světe div se, jelo to jak za mlada... celou dobu předtím jsem jen na polohou "ON" - tedy ventil směrem dolu a vše bylo v pořádku celých 100 km.

v návodu na Bandita jsem četl, že v normálním stavu je ventil v poloze "ON" a "PRI" se používá jen po dlouhém stání či při prázdné nádrži pro natečení paliva přímo do karburátoru a jen po omezenou dobu (v návodu doslova snad psali, že hrozí vznět paliva a zapálení motoru - no trochu asi straší), takže jsem z toho trochu zmatený.

Tak prosím zkušenější motorkáře a banditáře o radu, jsem blbec já nebo mám opravdu problém s karbecem a je třeba jen špatně seřízen, nebo vidíte závadu v něčem jiném?

Děkuju a přeju hodně spokojených kilometrů!!!
Anketa: V čem je problém?
Jsem blbec já.
78%
7
Špatně seřízený karburátor.
11%
1
Něco jiného.
11%
1

1 reakcí na tento příspěvek Bandit se dusí a chcípá

31.5.2014 v 20:18 | Nahoru | #1
udelej kazdopadne kontrolu membrany v kohoutu a nejezdi pokud nevis jestli je ok.Muzes odrovnat motor tim ze ti potece furt benzin pres hadicku do motoru.Ale to kdybys mel vytahlou tu hadicku nebo prasklou a mel bys prasklou i tu membranu tak by sis vsiml,ze ti nekde kape benzin.Radsi prekontroluj oboji hadicku co vede do kohoutu a napojuje se na valec i tu membranu v kohoutu.Hodne zdaru.

(reakce na) Bandit se dusí a chcípá

31.5.2014 v 20:24 | Nahoru | #2

Spieke píše: udelej kazdopadne kontrolu membrany v kohoutu a nejezdi pokud nevis jestli je ok.Muzes odrovnat motor tim ze ti potece furt benzin pres hadicku do motoru.Ale to kdybys mel vytahlou tu hadicku nebo prasklou a mel bys prasklou i tu membranu tak by sis vsiml,ze ti nekde kape benzin.Radsi prekontroluj oboji hadicku co vede do kohoutu a napojuje se na valec i tu membranu v kohoutu.Hodne zdaru.


...benzín při poloze PRI potom dál v karburátorech držej jehlový ventilky, takže pokud jsou v pořádku, dál do motoru se benzín nedostane ...samozřejmě, nic to nemění na tom, jak říkáš, že "opravit" to ježděním na PRI je hloupost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman
Gsf 600 97 - vibrace v kole Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Detoks 12 13.9.2023 v 12:25 Detoks


TOPlist