abych to shrnul, nakonec 10 km před domovem po zvážení čím by to mohlo být (asi nejde benzín do motoru) jsem přepnul ventil nad karburátorm do polohy "PRI" (poloha ventilu doprava) a světe div se, jelo to jak za mlada... celou dobu předtím jsem jen na polohou "ON" - tedy ventil směrem dolu a vše bylo v pořádku celých 100 km.
v návodu na Bandita jsem četl, že v normálním stavu je ventil v poloze "ON" a "PRI" se používá jen po dlouhém stání či při prázdné nádrži pro natečení paliva přímo do karburátoru a jen po omezenou dobu (v návodu doslova snad psali, že hrozí vznět paliva a zapálení motoru - no trochu asi straší), takže jsem z toho trochu zmatený.
Tak prosím zkušenější motorkáře a banditáře o radu, jsem blbec já nebo mám opravdu problém s karbecem a je třeba jen špatně seřízen, nebo vidíte závadu v něčem jiném?
Děkuju a přeju hodně spokojených kilometrů!!!
1 reakcí na tento příspěvek Bandit se dusí a chcípá
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Pádecký | 4 | 31.10.2023 v 20:57 Kendyman |
Gsf 600 97 - vibrace v kole Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Detoks | 12 | 13.9.2023 v 12:25 Detoks |