globalmoto_duben_nolan





Téma: Jakej litr na cestování ve dvou?
 
29.5.2014 v 21:23
Zdravím všechny,
potřeboval bych poradit.Je mi 42,172cm,85kg, batoh 65kg.Jde o to, že jsem se po letech vrátil na moto a podle doporučení a recenzí šel do V-stroma 650.Jezdím převážně ve dvou a zpočátku mi stromek přišel jako dobrej stroj,ale po druhé sezóně nacházím nedostatky v podobě slabších brzd,vibrací,ucukaného spodku a malého výkonu na svižné předjíždení v rychlostech 100+.Takže začínám pokukovat po něčem silnějším, co by lépe táhlo od spoda,nebylo to ucukané a dalo se na tom svižně předjet.Takže jsem došel k tomu, že by to měl být litr a výš.Chtěl bych nějakého cesťáka,žádnou zmrzlinu,naháče,cruisera apod.Musí to mít slušný krouťák už od spoda(žádnou vysokootáčkovou pilu),vzpřímený posaz a dobrou ochranu proti větru.Jelikož mám krátké nohy, výběr vhodných strojů se dost zužuje.Momentálně mám v hledáčku Hondu CBF 1000 nebo Bandita 1250S.Máte někdo zkušenost s těmito stroji?Popřípadě poradíte nějakou jinou moto s podobnými vlastnostmi.Cenově to vidím do 100tis.
Díky všem za rady.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jakej litr na cestování ve dvou?

6.6.2014 v 07:49 | Nahoru | #61
Vždyť je to jak vlak na tom videu

Edit: A dokonce s totožným zvukovým projevem ...

Naposledy editováno 06.06.2014 07:50:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

6.6.2014 v 20:30 | Nahoru | #62

Piwell píše: Vždyť je to jak vlak na tom videu

Edit: A dokonce s totožným zvukovým projevem ...



jj,4V lokomotiva,který je jedno, co tam je za kvalt ....prostě zabere a táhne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

7.6.2014 v 07:11 | Nahoru | #63

jerry72 píše: jj,4V lokomotiva,který je jedno, co tam je za kvalt ....prostě zabere a táhne



A že pak někdo remcá na automat. Tohle je skoro takovej poloautomat.

Jako asi v autě by mi takovej motor nevadil, v náklaďáku bych ho naopak uvítal (nemuselo by se tolik řadit), ale na motorku .... no, samozřejmě na delší cestování je to vhodný, jinak bych se ale ukousal nudou. Měl jsem čtyřválec jednou, naštěstí pro mě byl vidlicovej.

Jakej litr na cestování ve dvou?

7.6.2014 v 08:06 | Nahoru | #64
..stejně nejvíce záleží na tom,jak se ta "spolucestující",myslím babu,kdo vozí chlapa je nějaký divný, na motorce chová a jakou má tělesnou schránku..a dle mě "buchta", těžší než cca 60 km a vyšší než cca 170 cm,je už komplikovaná zátěž! a cestovat se s tím pohodlně a dlouhodobě nedá..což je komplikované i u těch malých a lehkých vlastně taky!

...z toho vyplývá, že nejlepší je jezdit prakticky sám!

...na druhou stranu,když se ti dva k sobě "mají" tak je fuk na čem se jede a jak se jede.
...a k věci, najezdil jsem mnoho km s babou /to jsem byl ještě blbej/ na SSP a SBK a v pohodě..a jasně ,že motor a konstrukcE mota je důležitý faktor, ale není jediný!..takže třeba i "superbike" se dá požívat a cestovat na delší trasy!

Naposledy editováno 07.06.2014 08:07:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

8.6.2014 v 20:17 | Nahoru | #65

Piwell píše: A že pak někdo remcá na automat. Tohle je skoro takovej poloautomat.

Jako asi v autě by mi takovej motor nevadil, v náklaďáku bych ho naopak uvítal (nemuselo by se tolik řadit), ale na motorku .... no, samozřejmě na delší cestování je to vhodný, jinak bych se ale ukousal nudou. Měl jsem čtyřválec jednou, naštěstí pro mě byl vidlicovej.



Na to videu jsem chtěl jenom ukázat pružnost 4V motoru, kdy bez řazení to na šestku jede 60 nebo klidně i 200+.Né, že takhle hodlám jezdit.Strom prostě tohle nedokáže, v nízkejch otáčkách to cuká a škube a člověk musí ve dvou furt řadit. To mě nebaví.
A ještě jsem chtěl ukázat to, že při rychlostech cca 130-150 (občas nutný dálniční přesun ) je to naprosto klidný a ani to moc netočí, narozdíl od stroma 650, kterej toho v těhle rychlostech už má celkem dost.

(reakce na) Jakej litr na cestování ve dvou?

8.6.2014 v 21:34 | Nahoru | #66

jerry72 píše: Na to videu jsem chtěl jenom ukázat pružnost 4V motoru, kdy bez řazení to na šestku jede 60 nebo klidně i 200+.Né, že takhle hodlám jezdit.Strom prostě tohle nedokáže, v nízkejch otáčkách to cuká a škube a člověk musí ve dvou furt řadit. To mě nebaví.
A ještě jsem chtěl ukázat to, že při rychlostech cca 130-150 (občas nutný dálniční přesun ) je to naprosto klidný a ani to moc netočí, narozdíl od stroma 650, kterej toho v těhle rychlostech už má celkem dost.



To jo.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist