Díky kdyby jste někdo věděl
1 reakcí na tento příspěvek Honda nsr-max rychlost
Je spousta aspektů. proč to nejede jak má.. ložiska kol, správný tlak pneu, kvalitní pneu, kvalitní karbec, nové sání, neojetý nicasil a píst(kroužky), správně nastavená přívěra, výfukové koleno, koncovka výfuku, klapky sání, čistota svodu, správně natriskováno, nový řetěz bez O/X kroužků, neojetá ozub. kolečka, kvalitní 2T olej pro tvůj typ motorky, atd atd...
Rada typu.. "sáhni sem, přepni červený přepínač do polohy ON" neexistuje.
Vsuvka, tolik opomíjená věc jako řetězová sada, kde nová bez O/X těsnících kroužků dokáže efektivně přenést až 96% výkonu na zadní kolo, a ojetá sada necelých 85%.
Když si takhle sečteš všechno... není se čemu divit :)
Nevím podle mě 140km/h je naprosto ideální maximální rychlost na 125ku, cestovní 90-110km v 7-8tis. ot. Motor nijak trápit nebudeš, mnohem lepší než jí drtit na plný plyn a nechat jít dusit na 5tis. to pak motor pláče. 2roky s tím vydržíš naučíš se jezdit a pak můžeš přesedlat na větší. Buďte rádi že u nás neplatí to co v Německu, alias 80km/h pro A1.
Naposledy editováno 04.06.2014 19:23:36
Akyo píše: nekonečné téma... každý 16 letý chce jezdit 170km/h ale nejlíp do motorky neinvestovat ani korunu. Ano, jasně NSR může jet v klidu 170km/h, když vysolíš tak 50tis, proč ne.
Je spousta aspektů. proč to nejede jak má.. ložiska kol, správný tlak pneu, kvalitní pneu, kvalitní karbec, nové sání, neojetý nicasil a píst(kroužky), správně nastavená přívěra, výfukové koleno, koncovka výfuku, klapky sání, čistota svodu, správně natriskováno, nový řetěz bez O/X kroužků, neojetá ozub. kolečka, kvalitní 2T olej pro tvůj typ motorky, atd atd...
Rada typu.. "sáhni sem, přepni červený přepínač do polohy ON" neexistuje.
Vsuvka, tolik opomíjená věc jako řetězová sada, kde nová bez O/X těsnících kroužků dokáže efektivně přenést až 96% výkonu na zadní kolo, a ojetá sada necelých 85%.
Když si takhle sečteš všechno... není se čemu divit :)
Nevím podle mě 140km/h je naprosto ideální maximální rychlost na 125ku, cestovní 90-110km v 7-8tis. ot. Motor nijak trápit nebudeš, mnohem lepší než jí drtit na plný plyn a nechat jít dusit na 5tis. to pak motor pláče. 2roky s tím vydržíš naučíš se jezdit a pak můžeš přesedlat na větší. Buďte rádi že u nás neplatí to co v Německu, alias 80km/h pro A1.
moje slova, akorát se mě tolik nechtělo psát
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zvýšení výkonu nsr 125 Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Mikeš011 | 20 | 29.9.2024 v 19:27 kokoška. |
Honda nsr 125 r rjednotka prívery ... Honda NSR 125R | Jawa1967 | 2 | 5.9.2024 v 11:51 čeplin |
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 3 | 6.6.2024 v 15:00 ja1 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |