Témat ohledně tohohle jsou tu už snad miliony, ale chtěl bych být poučej co se týká týhle trojky.
Začal jsem totiž přemýšlet vážně nad sportem (za par měsíců budu mít možnost už dělat papiry na plnou palbu) a tohle mi po mým erku přijde jako docela svižnej začátek.
Ideálně bych rád něco kolem roku 2000-1 s cenovkou do 50 tisíc.
Nejsem si ale jistej, jestli jít do karburatoru, nebo už do stříkačky nebo do staršího karbecu (teď mám na mysli GSX-R), co jsem četl tak R6 už je stříkačka.
Co se týče hondy tak nemam absolutně ponětí jak na tom je technicky.
Budu rád jak za kladný tak za negativní ohlasy na tuhle trojku.
Zajima mě cena n.d./servis, spolehlivost, jak je to zvladnutelny, spotřebu neřešim.
Ninju opravdu nechci, jsou cenově mimo a ceny za n.d. díly jsou palba.
edit: zapomněl jsem dodat. Koukal jsem na GSX-R 750 a zajimal by mě jak je velky rozdíl (krom výkonu) mezi ní a 600
Naposledy editováno 26.05.2014 17:56:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)
Naposledy editováno 10.04.2024 11:52:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)
1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)
memphis.unv píše: pořiď si motorku pro chlapy
Je to věc vkusu, upřímně jsem chtěl zůstat na naháčích, ale musel jsem lidem dat za pravdu, že na dálnici a ve vyšších rychlostech je to zlo. Nehledě na to, že když na to zalehnu, tak na tom vypadám jak vocas.
Naháči a různý cesťáky jsou fajn mašiny, ale momentálně podle toho co opravdu chci, tak tomu vyhovuje jen nějaký lehčí sport.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)
Naposledy editováno 10.04.2024 11:52:01
Zkus na ní kouknout.
Já si toho svýho zaklepu(ťuk, ťuk, ťuk), ani deci oleje, náhradní díly zatím nepotřebuju, kromě regulátoru dobíjení, kterej se vysral na podzim. Leju jen benzín a jezdím.
Je pravda, že je to asi kus od kusu a hlavně na předchozím majiteli.
Každopádně přeju šťastnou ruku
1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)
Naposledy editováno 10.04.2024 11:51:46
1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)
Na tom F-ku se dá jezdit taky a je to kompromis mezi SS sporttourerem ....každopádně je spolehlivá, nenáročná a dost snese... asi dobrej základ pro studenta ne ...
To že bych ti raděj poradil 600RR je asi jasný ale cenově to je jinde a to bych ještě doporučil 2005-2006 tam ten motor jde daleko líp ve středu než model 2003-04.
Tady když porovnám R6,CBR 600RR, GSXR, Kawu ...tak CBR je podle mě nejdál co se týče sportu..R6 je zastaralá podvozkově - slabší brzdy , klasická vidle, atd...Gsxr je rozměrově větší a cestovnější , ZX6r tuhle sem neprošel , CBR600rr ...mála, kompaktní , USD vidle, kvalitní kompoše atd...
ono se to dost střídá kdo je na špici .... ale za 50 bych volil klidně Fko i když není tak sportovní a když sportovní tak asi GSXR
1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)
Packyn píše: kawapepek> U Suzuki je to jen pouze ten napínák po 40 tis km a investice cca 2tis kč což je sranda,ale dovolim si říct ač mam Kawu a mam ji rád tak ta zaspala dobu a s K1-K2 se nedá srovnávat(podvozek,stříkačka,kontrolka paliva a ne ten blbej kohout co všichni známe digitální ukazatel rychlosti)
Tak tak
Pokud vybrat z těchto 3, tak R6 vyřadit rovnou kvůli vložkám válců (bylo řečeno) a pak vzít buď Hondu (cestovnější využití) nebo Suzuki (sportovnější využití)
...ani s jendou z těch 2 mašin nešlápneš vedle - motorově to jsou držáci
1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)
Káju jsem bral jen z hlediska toho, že z toho Fka dokáže vymačkat tolik, co se dobrejm jezdcům ani zdaleka nepovede na 200koňové moderní bestii. Takže ,aby někdo dostal i to sport-touring Fko do úzkých, musel by jezdit, jako totalní výmaz. A ano, pokud z té své bestie sedneš na cokoli, je z toho motokolo. Měl jsem možnost jet na ZX10R 2008 a když se budu bavit jen o motoru, od něakých 9ti tisíc otáček, jsem přestal chápat k čemu je to na silnici dobrý Nejsem žádný tíntítko, ale měl jsem se co držet
E: 2001-2002 k tý technice
CBR F: výborný brzdy, stříkačka prověřená od roku 1992 (NR750,později VFR800), digi display, nesmrtelnej motor, pohodlí.
GSXR: digi dispaly, podvozek,funkční vstřikování, ostrej motor
R6: vložky válců , výkon ulhanej, měla sotva něco přes 100koní a měla mít 120. Od modelu 2003 výkonový díry, ale jinak super povození
Ninja: od roku 1998 vlastně skoro to stejný v jiný kapotáži, když to vemu vtipně, sotva v míleniu přešli z náhonu tachometru lankem na digitál.
Naposledy editováno 29.05.2014 20:18:03
1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)
CharlitoCZ píše: Nejlepsi sestka je 750, tak vem K1, ale jinak proc nemas ve vyberu kawu? Jen ze zvedavosti...
Kawu bych do výběru klidně zařadil, jenže v tomhle případě bych chtěl modelovou řadu po roce 2001, tam něco sehnat v hezkým stavu je v cenový relaci 65+ tis. a i to mi přijde jako palba za 13 let starej stroj. Nehledě na to, že většina lidí, co si takovou ninju koupí tak si jí hýčkaj doma a neradi to pouští do světa. To co je většinou po inzerátech jsou vraždy za přehršel peněz, který většinou potřebují další injekci pro normální funkčnost. Hlavně jsem se bohužel setkaval s tim, že tyhle šestikila si kupujou mladý "speed hunteři"/studentíci a potom to tak taky vypadá. Zanedbanej stroj, kašlání na základí serivis, při prvnim položení to hned lepěj do dementní folie apod, ale hlavně že měli ninju
Mě nedělá problém po koupi podrobit klidně i většímu servisu, ten čas a peníze si najdu, ale opravdu nechci koupit vránu, u který se prvotní investice vyšplhaj na její kupní cenu. Klidně mi sem napiš klady/zápory a chytáky zx-R6 (kolem toho roku 2001-2003), ale myslím, že ta zůstane pozadí. Jedině, že by se vykulila opravdu pěkná holka za pěknou cenu.
kawapepek> myslim, že takovou péči co ode mě dostala doma ER-5, nedostane ani maloktera z těhle petistovek, dělal jsem na ní už tolik věcí (i když jsem nemusel) a dělá mi to radost ten stroj šperkovat
SuperSic58 píše: SRAD 750 je nádherná!!! Ty tvary, ryzí SBK Měl sem karburátorovou verzi s Dynojet kitem a mělo to krásně masivní střed otáček, dole žádná mrtvola, stačilo točit 4 až 8 tis a už to byla hodně rychlá jízda, v provozu až nebezpečná A nad 8 tis... Gagarin pozdravuje Škoda že sem ji roztřískal SRAD má v sobě zkrátka něco, co ostatní motorky nemaj. V pěknym stavu se ale už moc sehnat nedaj, spíš spytlíkovaný xkrát rozstřelený vraždy, ale tak to bude s většinou starejch sportů...
měl jsem a nejde jinak než souhlasit, jen by musel v požadavcích ubrat rok, ale dost by i ušetřil, já bych do ni šel znovu, ale nějak mě zalákalo cenduro
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | Dnes v 06:28 BlackSabbath |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R | Yamahatorr | 2 | 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |