globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Věčný souboj šestistovek (Zase)
Zdravím.
Témat ohledně tohohle jsou tu už snad miliony, ale chtěl bych být poučej co se týká týhle trojky.
Začal jsem totiž přemýšlet vážně nad sportem (za par měsíců budu mít možnost už dělat papiry na plnou palbu) a tohle mi po mým erku přijde jako docela svižnej začátek.
Ideálně bych rád něco kolem roku 2000-1 s cenovkou do 50 tisíc.
Nejsem si ale jistej, jestli jít do karburatoru, nebo už do stříkačky nebo do staršího karbecu (teď mám na mysli GSX-R), co jsem četl tak R6 už je stříkačka.
Co se týče hondy tak nemam absolutně ponětí jak na tom je technicky.

Budu rád jak za kladný tak za negativní ohlasy na tuhle trojku.
Zajima mě cena n.d./servis, spolehlivost, jak je to zvladnutelny, spotřebu neřešim.

Ninju opravdu nechci, jsou cenově mimo a ceny za n.d. díly jsou palba.

edit: zapomněl jsem dodat. Koukal jsem na GSX-R 750 a zajimal by mě jak je velky rozdíl (krom výkonu) mezi ní a 600


Naposledy editováno 26.05.2014 17:56:53
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

27.5.2014 v 20:38 | Nahoru | #31


Naposledy editováno 10.04.2024 11:52:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

27.5.2014 v 20:57 | Nahoru | #32
kawapepek> Však já mam obě taky karbce a rozhodně mi nevadí jen sem psal to porovnání ovšem to co si mužu dovolit se Sradem o tom si na Ninje mužu nechat zdát.Jinak to sou super stroje proto mam obě a přijdu si vždy na svý ikdyž enduro bych taky bral

1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)

27.5.2014 v 21:04 | Nahoru | #33
pořiď si motorku pro chlapy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

28.5.2014 v 00:12 | Nahoru | #34

memphis.unv píše: pořiď si motorku pro chlapy



Je to věc vkusu, upřímně jsem chtěl zůstat na naháčích, ale musel jsem lidem dat za pravdu, že na dálnici a ve vyšších rychlostech je to zlo. Nehledě na to, že když na to zalehnu, tak na tom vypadám jak vocas.
Naháči a různý cesťáky jsou fajn mašiny, ale momentálně podle toho co opravdu chci, tak tomu vyhovuje jen nějaký lehčí sport.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

28.5.2014 v 09:26 | Nahoru | #35


Naposledy editováno 10.04.2024 11:52:01

Věčný souboj šestistovek (Zase)

28.5.2014 v 10:00 | Nahoru | #36
Za slušný peníze seženeš Yamahu YZF600R Thundercata, ročník 98-99, řešil jsem tohle samý před rokem a nakonec jsem fakt rád, že jsem si vybral kočku. Poctivej kus železa, motor nesmrtelnej, karbece a ještě poměrně velká motorka na šestku, takže já 190/95 na ní nevypadám jak medvěd na koloběžce.
Zkus na ní kouknout.

Věčný souboj šestistovek (Zase)

28.5.2014 v 10:07 | Nahoru | #37


Naposledy editováno 10.04.2024 11:51:54

Věčný souboj šestistovek (Zase)

28.5.2014 v 10:12 | Nahoru | #38
Je pravda, že jsem o tý dvojce slyšel :)
Já si toho svýho zaklepu(ťuk, ťuk, ťuk), ani deci oleje, náhradní díly zatím nepotřebuju, kromě regulátoru dobíjení, kterej se vysral na podzim. Leju jen benzín a jezdím.
Je pravda, že je to asi kus od kusu a hlavně na předchozím majiteli.
Každopádně přeju šťastnou ruku

Věčný souboj šestistovek (Zase)

28.5.2014 v 10:26 | Nahoru | #39
Najlepsie bude ked si vyskusas sadnut a najlepsie povozit aby si vedel co ti viac sedi, a pocuvat take kktiny ze na na suzuki je zle to na yamahe to tak na to sa vy.er..dieli su cenovo pomerne rovnake vzdy sa da vsetko zohnat na bazosoch a podobne malokedy potrebujes kupit origo diel od vyrobcu. A rad by som sa stretol stim clovekom co povie ze yamaha nejede :D ne preto ze ju mam ale preto ze to je dobra masina asi naj na prvu poriadnu moto co si chces kupit. Jedine co budes potrebovat je asi viac penazi:/ a ked sa rozhodnes pre R6 tak chod rocnik 2003a vyse naj 2004-2005..

1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)

28.5.2014 v 11:01 | Nahoru | #40


Naposledy editováno 10.04.2024 11:51:46

(reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

28.5.2014 v 11:15 | Nahoru | #41
kawapepek> Zas R6 je strasny kostitras Ten posez kdy mas cumak skoro na ceste

1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)

28.5.2014 v 15:32 | Nahoru | #42
Kawapepek: Svýho času Abrahám jezdil na motoškolách na CBR600F, by ti mohl vyprávět jak to nejede, nezatáčí a jakej je to chuďoučkej cesťáček. To co ty nedokážeš na dromu se svojí desítkou, dokáže on s Fkem s prstem v nose. Narážím jen na to, že limity nejsou ve strojích, ale v jezdích. Skoro všechny SS kolem roku 2000 jsou celkem všestranný, já bych koukal po GSXR, nebo CBR, jsou technicky nejdál.

(reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

28.5.2014 v 16:30 | Nahoru | #43
kawapepek> Já sám nevim v čem je to jiný možná je to tim že má ZX9R až moc silnej motor na ten podvozek,ale s tim Sradem si dovolim daleko víc.

(reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

28.5.2014 v 17:25 | Nahoru | #44
StrejdaMortymer> nevim na čem to všichni jezdíte, já jsem loni na dovolenou ještě štít neměl takže čistě naháč a cestovní rychlost pod 150 na rovinách byla utrpení

(reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

28.5.2014 v 22:28 | Nahoru | #45


Naposledy editováno 10.04.2024 11:51:36

Věčný souboj šestistovek (Zase)

29.5.2014 v 07:50 | Nahoru | #46
spolehlivost ....to bude asi tím že CBR 600F nemá takové otáčky má o 2kw míň , jede líp od spodu a míň žere...?

Na tom F-ku se dá jezdit taky a je to kompromis mezi SS sporttourerem ....každopádně je spolehlivá, nenáročná a dost snese... asi dobrej základ pro studenta ne ...

To že bych ti raděj poradil 600RR je asi jasný ale cenově to je jinde a to bych ještě doporučil 2005-2006 tam ten motor jde daleko líp ve středu než model 2003-04.

Tady když porovnám R6,CBR 600RR, GSXR, Kawu ...tak CBR je podle mě nejdál co se týče sportu..R6 je zastaralá podvozkově - slabší brzdy , klasická vidle, atd...Gsxr je rozměrově větší a cestovnější , ZX6r tuhle sem neprošel , CBR600rr ...mála, kompaktní , USD vidle, kvalitní kompoše atd...

ono se to dost střídá kdo je na špici .... ale za 50 bych volil klidně Fko i když není tak sportovní a když sportovní tak asi GSXR

1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)

29.5.2014 v 08:13 | Nahoru | #47
ides kupovat skoro 15 rocnu motorku, tak sa radsej zameraj na stav ako na znacku, lebo obavam sa ze najst nieco v aspon relativne dobrom stave bude dost narocne.

Věčný souboj šestistovek (Zase)

29.5.2014 v 12:09 | Nahoru | #48


Naposledy editováno 10.04.2024 11:51:19

Věčný souboj šestistovek (Zase)

29.5.2014 v 12:56 | Nahoru | #49
v podstatě jsou ty motrky pro uživatele všechny dostatečné....vyber podle stavu a vzhledem k obsahu tvé peněženky

(reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

29.5.2014 v 19:08 | Nahoru | #50

Packyn píše: kawapepek> U Suzuki je to jen pouze ten napínák po 40 tis km a investice cca 2tis kč což je sranda,ale dovolim si říct ač mam Kawu a mam ji rád tak ta zaspala dobu a s K1-K2 se nedá srovnávat(podvozek,stříkačka,kontrolka paliva a ne ten blbej kohout co všichni známe digitální ukazatel rychlosti)



Tak tak

Pokud vybrat z těchto 3, tak R6 vyřadit rovnou kvůli vložkám válců (bylo řečeno) a pak vzít buď Hondu (cestovnější využití) nebo Suzuki (sportovnější využití)

...ani s jendou z těch 2 mašin nešlápneš vedle - motorově to jsou držáci

1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)

29.5.2014 v 19:15 | Nahoru | #51
Nejlepsi sestka je 750, tak vem K1, ale jinak proc nemas ve vyberu kawu? Jen ze zvedavosti...

Věčný souboj šestistovek (Zase)

29.5.2014 v 20:07 | Nahoru | #52
Kawapepek: pokud budu brát modely 2001-2002 což za slušný peníze pořídí, osobně bych volil GSXR 600. Na R6 jsem jel 2003 a R6R nevím rok 2006?. Mě se prostě nelíbí ty motory, výkonový díry, prostě na volnější ježdění mi to přišlo hodně nepříjemný. Když jedeš rychle, je zábava na všem, jen se mění rychlost u které se ta zábava děje Na RRku jsem jen 05ce a ta škobrtne před 10K otáčkama a jen lehoulince, jinak motokolo a to jsem sní jezdil na okruhu i silnici. Fko má motor co umí jet i odspodu, tam třeba gixero působí jak dvoutak (pocitově). Nicméně +/- je na tom gixero nejlíp v těch letech, je velký, relativně pohodlný, podvozek na dobrej gumách no problem a nahoře se umí čertit, akorát na brzdy se měli skočit kouknout do Hondy . Jezdil jsem K2ku něakých 2-3tisíce kiláků a rád na to vzpomínám.
Káju jsem bral jen z hlediska toho, že z toho Fka dokáže vymačkat tolik, co se dobrejm jezdcům ani zdaleka nepovede na 200koňové moderní bestii. Takže ,aby někdo dostal i to sport-touring Fko do úzkých, musel by jezdit, jako totalní výmaz. A ano, pokud z té své bestie sedneš na cokoli, je z toho motokolo. Měl jsem možnost jet na ZX10R 2008 a když se budu bavit jen o motoru, od něakých 9ti tisíc otáček, jsem přestal chápat k čemu je to na silnici dobrý Nejsem žádný tíntítko, ale měl jsem se co držet

E: 2001-2002 k tý technice

CBR F: výborný brzdy, stříkačka prověřená od roku 1992 (NR750,později VFR800), digi display, nesmrtelnej motor, pohodlí.

GSXR: digi dispaly, podvozek,funkční vstřikování, ostrej motor

R6: vložky válců , výkon ulhanej, měla sotva něco přes 100koní a měla mít 120. Od modelu 2003 výkonový díry, ale jinak super povození

Ninja: od roku 1998 vlastně skoro to stejný v jiný kapotáži, když to vemu vtipně, sotva v míleniu přešli z náhonu tachometru lankem na digitál.

Naposledy editováno 29.05.2014 20:18:03

(reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

29.5.2014 v 21:11 | Nahoru | #53

matuS píše: ides kupovat skoro 15 rocnu motorku, tak sa radsej zameraj na stav ako na znacku, lebo obavam sa ze najst nieco v aspon relativne dobrom stave bude dost narocne.


Nejlepší šestka je stejně 750-ka

1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)

29.5.2014 v 21:41 | Nahoru | #54
SRAD 750 je nádherná!!! Ty tvary, ryzí SBK Měl sem karburátorovou verzi s Dynojet kitem a mělo to krásně masivní střed otáček, dole žádná mrtvola, stačilo točit 4 až 8 tis a už to byla hodně rychlá jízda, v provozu až nebezpečná A nad 8 tis... Gagarin pozdravuje Škoda že sem ji roztřískal SRAD má v sobě zkrátka něco, co ostatní motorky nemaj. V pěknym stavu se ale už moc sehnat nedaj, spíš spytlíkovaný xkrát rozstřelený vraždy, ale tak to bude s většinou starejch sportů...

Věčný souboj šestistovek (Zase)

29.5.2014 v 21:41 | Nahoru | #55
2x

Naposledy editováno 30.05.2014 06:39:17

(reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

30.5.2014 v 02:00 | Nahoru | #56

CharlitoCZ píše: Nejlepsi sestka je 750, tak vem K1, ale jinak proc nemas ve vyberu kawu? Jen ze zvedavosti...


Kawu bych do výběru klidně zařadil, jenže v tomhle případě bych chtěl modelovou řadu po roce 2001, tam něco sehnat v hezkým stavu je v cenový relaci 65+ tis. a i to mi přijde jako palba za 13 let starej stroj. Nehledě na to, že většina lidí, co si takovou ninju koupí tak si jí hýčkaj doma a neradi to pouští do světa. To co je většinou po inzerátech jsou vraždy za přehršel peněz, který většinou potřebují další injekci pro normální funkčnost. Hlavně jsem se bohužel setkaval s tim, že tyhle šestikila si kupujou mladý "speed hunteři"/studentíci a potom to tak taky vypadá. Zanedbanej stroj, kašlání na základí serivis, při prvnim položení to hned lepěj do dementní folie apod, ale hlavně že měli ninju

Mě nedělá problém po koupi podrobit klidně i většímu servisu, ten čas a peníze si najdu, ale opravdu nechci koupit vránu, u který se prvotní investice vyšplhaj na její kupní cenu. Klidně mi sem napiš klady/zápory a chytáky zx-R6 (kolem toho roku 2001-2003), ale myslím, že ta zůstane pozadí. Jedině, že by se vykulila opravdu pěkná holka za pěknou cenu.

kawapepek> myslim, že takovou péči co ode mě dostala doma ER-5, nedostane ani maloktera z těhle petistovek, dělal jsem na ní už tolik věcí (i když jsem nemusel) a dělá mi to radost ten stroj šperkovat

(reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

30.5.2014 v 13:42 | Nahoru | #57

SuperSic58 píše: SRAD 750 je nádherná!!! Ty tvary, ryzí SBK Měl sem karburátorovou verzi s Dynojet kitem a mělo to krásně masivní střed otáček, dole žádná mrtvola, stačilo točit 4 až 8 tis a už to byla hodně rychlá jízda, v provozu až nebezpečná A nad 8 tis... Gagarin pozdravuje Škoda že sem ji roztřískal SRAD má v sobě zkrátka něco, co ostatní motorky nemaj. V pěknym stavu se ale už moc sehnat nedaj, spíš spytlíkovaný xkrát rozstřelený vraždy, ale tak to bude s většinou starejch sportů...



měl jsem a nejde jinak než souhlasit, jen by musel v požadavcích ubrat rok, ale dost by i ušetřil, já bych do ni šel znovu, ale nějak mě zalákalo cenduro

Věčný souboj šestistovek (Zase)

30.5.2014 v 16:32 | Nahoru | #58
Kup si to co se ti libi a neres blbosti.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 Dnes v 06:28 BlackSabbath
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike


TOPlist