globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: seklo se mi zadní kolo a nejde natočit
24.5.2014 v 23:52
chtěl bych radu dnes jsem jel se svým mitem 190km/h a zaseklo se mi zadní kolo a motor zdechl motor se točí ale flusá z výfuku a nejde natočit nevíte jestli je zadřené nebo co s tím může být? motor chodil jak hodinky a na 125 jelo opravdu ukrutně jelo z mírného kopečka i 200 nevím co se najednou stalo. díky
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 00:06 | Nahoru | #1
Možností je spousta, přidřený, prasklej kroužek, oloupanej Nikasil, vylítnutá pojistka pístního čepu a tak dál... Nic pěknýho ve válci nečekej.

E: A jestli ti to fluše z výfuku kousky hliníku, tak je to píst.

Naposledy editováno 25.05.2014 00:25:34

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 00:06 | Nahoru | #2

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 00:07 | Nahoru | #3
Zadřel jsi to, co jiného... sundej výfuk a pohledem skrz kanál uvidíš, že píst bude podřený. Takže sundej válec a uvidíš, jak na tom motor bude, přinejmenším Tě čeká nový píst a válec dát vybrousit a udělat nicasil (pokud tam je). A to se modli, aby byl zadřený jen píst ve válci a nebyla "načatá" i ložiska kliky a ojnice. Nezavřels náhodou v té vysoké rychlosti, a tedy i vysokých otáčkách prudce plyn? To právě bývá pro dvoudobý motor smrtelné (se zavřeným plynem jde do motoru málo směsi a tím i málo oleje).

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 00:12 | Nahoru | #4
To je tak, když mladej lítá na 2T dváce 200, ale hlavně, že se na tu rychlost dostal!

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 00:13 | Nahoru | #5
a ty jsi zdavej?? ve 200 se kousne píst a motor většinou umře .píst, nicasil, možná ojnice

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 05:42 | Nahoru | #6

Kůča-ČZ-MTX píše: Možností je spousta, přidřený, prasklej kroužek, oloupanej Nikasil, vylítnutá pojistka pístního čepu a tak dál... Nic pěknýho ve válci nečekej.

E: A jestli ti to fluše z výfuku kousky hliníku, tak je to píst.



Zkrátka nejedeMito

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 06:59 | Nahoru | #7
budes muset prodat jeste nejaky babety a simsony, abys mel prachy na opravu. tohle levny nebude. ale za ty dve kila na tachci to stalo....

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 07:58 | Nahoru | #8
tohle se mi moc líbí :D KDyž si to píšeš do profilu: teprve teď se užívám výkon mita a konečně jsem uskutečnil svůj sen když jsem včera jel 200km/h a to je dost dobrý výkon na motorku z roku 1993. Motorku bych doporučil pro - Rozhodně nedoporučuji motorku začátečníkům tohle je 125 ke které musí mít člověk respekt .
Kde máš respekt teda ty? :D Když lítáš 200km/h na 125 :D

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 08:00 | Nahoru | #9
Čo iné sa mohlo stať ako zadrieť. To je tak ked si niekto chce dokazovať že je bič. Pri takom nakladaní je životnosť motora velmi malá a ty sa o tom teraz presvedčíš na vlastnej koži, oprava najlacnejšia nebude

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 08:29 | Nahoru | #10
zdar jestli budeš mit chycenou ojnici tak se ozvi .Mam nějake na skladě ktere se ti nerosypou tzn. original

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 08:39 | Nahoru | #11
Poptej se uživatele N1CK co se ti s tím stalo . Akorát že jemu se zadařilo ve 150ti . Prostě zadřeno, sundej hlavu a válec a uvidíš jak až je to špatný. Jinak jen tak předběžnej cenovej rozpis:
Píst - 2700
Nikasil - 3000
Ložiska a gufera na kliku - 1000
Sada těsnění na motor - 1000
Ojnice - 2500-4500 (záleží na tom jakou budeš brát)

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 08:43 | Nahoru | #12
200 ukazoval tachák, ve skutečnosti si ten kozí dech škvařil z kopce horko těžko 160
Jinak Jakživa nejedeMito je pověstná italská bolest, co se vždycky vysere a oprava bude zatraceně drahá. A pokud si to nebudeš opravovat sám, tak máš další problém, protože většina servisů se bojí italských 2t bolestí jak čert kříže...

1 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 09:18 | Nahoru | #13
Ale to k tomu patří
Je to holt něco za něco... svezení na 125tku super, náklady vyšší nejen na provoz,ale i na pravidelné opravy a servis. Vychází z ostrých závodních okruhů a nelze k tomu přistupovat jako k antitupému 4taktu, co vrčí furt a furt..dokud má ve věna decku oleje... ovšem jen vrčí a vrčí z bodu A do bodu B a zpět.

2Takt chce víc jak v peněžence, tak v hlavě... jak psal JMK , zavírat plyn při vysokých otáčkách a tudíž motoru zavřít kohout s olejem je jistá smrt, ale to bys měl vědět jako uplně základní věc...

Staré Mito opravdu šlo seřídit tak, že jelo jak z praku bez vysokých investic. Ale je to i laborací se směsí, která se upravovala "na hraně". Tudíž takové vylazení v pátek při trochu vlhčím počasí a pekelná jízda v sobotním horku může mít výsledek stejný i když se jezdec snaží sebevíc to nezkurvit
Proto se vždy pro běžný provoz štelují směsi bohatší. Ale ani to není vždy jistota

Naposledy editováno 25.05.2014 09:24:51

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 09:28 | Nahoru | #14















Mohlo se Ti stát tohle
Včera neměly dvoutakty den.
Tulilka jela krokem po parkovišti a vyskočila ségrovka pístního čepu. 7500kč. v prdeli a to je padina -vzducháč.

1 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 10:00 | Nahoru | #15
tak z toho mitosrazu nic nebude co?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 10:05 | Nahoru | #16

1kolda1 píše: tak z toho mitosrazu nic nebude co?


Mitosraz bude, ale v servisu

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 10:18 | Nahoru | #17

tricetsest píše: Mitosraz bude, ale v servisu



kde jinde

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 10:24 | Nahoru | #18

tricetsest píše: Mitosraz bude, ale v servisu



Oni snad ani jinde nebývají, ne?

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 10:39 | Nahoru | #19

mm-art-airbrush píše: Ale to k tomu patří
Je to holt něco za něco... svezení na 125tku super, náklady vyšší nejen na provoz,ale i na pravidelné opravy a servis. Vychází z ostrých závodních okruhů a nelze k tomu přistupovat jako k antitupému 4taktu, co vrčí furt a furt..dokud má ve věna decku oleje... ovšem jen vrčí a vrčí z bodu A do bodu B a zpět.

2Takt chce víc jak v peněžence, tak v hlavě... jak psal JMK , zavírat plyn při vysokých otáčkách a tudíž motoru zavřít kohout s olejem je jistá smrt, ale to bys měl vědět jako uplně základní věc...

Staré Mito opravdu šlo seřídit tak, že jelo jak z praku bez vysokých investic. Ale je to i laborací se směsí, která se upravovala "na hraně". Tudíž takové vylazení v pátek při trochu vlhčím počasí a pekelná jízda v sobotním horku může mít výsledek stejný i když se jezdec snaží sebevíc to nezkurvit
Proto se vždy pro běžný provoz štelují směsi bohatší. Ale ani to není vždy jistota



Ve svym dlooohym a pohnutym zivote jsem mel víc 2T nez 4T motorek. I ted jsou doma 3 kousky 2T veteranu a jedna ostra padina s osmdesatkovym kitem. Ale kdysi me Lada Stajner, sefmechanik zavodniho odd.Jawy naucil tri veci:
- Dvoutakt musi prdet, smrdet a tyct z vejfuku olej JINAK ZADRES
- lidi s dávkováním oleje do karbecu se delej na dve skupiny- ty co uz zadreli a ty ktery zadrou - NEBUD LINEJ A LEJ OLEJ DO BENZINU A ROZMICHEJ HO PRED TIM V KANYSTRU
- zaklapnes na dlouhy rovine vytocenej motor nebo pri jizde z kopce a minimalne to liznes. NAUC SE S 2T JEZDIT

Ladi jsem si moc vazil a tak celej zivot se tech zasad drzim a zatim se dari. I sysnkova ostra padina jezdi bez problemu
Proste 2T jsou narocny jak na zpusob jizdy, tak na udrzbu ale odvdeci se ti tim, ze maji dusi!

2 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 11:22 | Nahoru | #20
sered > trosku offtopic, me vzdycky zajimalo jak se teda brzdi z vyssi rychlosti? :) to drzis plyn s bzrdou nebo jak?

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 11:47 | Nahoru | #21
wejrcze> Ano, nikdy bys z vysokých otáček neměl pustit plyn uplně. Pořád tam musí jít benzín s olejem, jen povoluješ dávkování. Kdo tohle nezvládá, koupí si 4T a nemusí tohle řešit.

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 11:52 | Nahoru | #22
wejrcze> Tohle se dalo perfektně naučit za komančů . Wartburg, Traboch měly sice volnoběžky pro jízdu z kopce, aůe kdo na vrcholu stoupání před sjezdem zaklapnul, tak v půlce kopce zjistil, že mu nějak nedrží volnoběh - už bylo zaděláno (lehce líznutý na pístech).
Prostě se s 2T musíš naučit jezdit! a ne jen full gas a následná generálka.
EDIT
ještě doplním: částečně to řeší vyšší volnoběh a pochopitelně přemazávanej motor. Zádnný 1:50, ale poctivejch 1:25 až 30. Potom při zaklapnutí si stejně co vteřinu nebo dvě vrkneš s plynem. Blbý, viď -ALE FUNGUJE TO!

Naposledy editováno 25.05.2014 11:57:02

3 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 12:50 | Nahoru | #23
tak jsem to dnes rozebral a už vím čím to je prasknul mi válec prostě jsem jel 4 minuty 190km/h a spekl se mi píst

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 13:03 | Nahoru | #24
dirtbike125> tak si připrav deset až dvacet kolíčků -nech zkontrolovat i spodek (klika, ojnice, ložiska) a hlavně až ti to někdo poskládá, bacha na zajíždění: hooodně oleje do benzinu a decentně zajet!

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 13:13 | Nahoru | #25

dirtbike125 píše: tak jsem to dnes rozebral a už vím čím to je prasknul mi válec prostě jsem jel 4 minuty 190km/h a spekl se mi píst


je to tím,že jsi jel asi pomalu

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 14:29 | Nahoru | #26

dirtbike125 píše: tak jsem to dnes rozebral a už vím čím to je prasknul mi válec prostě jsem jel 4 minuty 190km/h a spekl se mi píst

Teraz prídeš na to že tie 125ccm až tak úžasné niesú.
Motor 125ccm 2T ano , ale z motockylov určených na bežné každodenné využívanie by som ho chcel jedine do skútra

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 14:53 | Nahoru | #27
Proč se majitelé Mita nezdraví?

Bo už se ráno viděli na dílně.

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 14:59 | Nahoru | #28
tak to už se spíš asi vyplatí to někomu prodat na náhradní díly, než do toho sipat kačky..??

a hlavně za chvíli začnou v Itálii prázdniny, takže co ti nepříjde do nich, asi se povleče...

1 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 16:54 | Nahoru | #29
kliku jsem dával ten den novou já to mito měl rozložený a píst už byl načatej a prostě odešel to byla poslední nevyměněná věc na mitu tak jsem to jel projet a celý den jsem jezdil a pak večer se stalo tohle

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 17:14 | Nahoru | #30
Mám kluku po výmene, vidím že piest už nie je v ideálnej kondícii, ale po zložení neodolám a idem mu nakladať plný kotol...

A presne si aj tak dopadol a to môžeš byť rád že si sa v tej rýchlosti nezačal šúchať po zemi
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
Sváření plastů v Praze a nejbližším... Cagiva Mito 125, Ostatní Elektromoto TRIBES 3 3.4.2022 v 17:19 Ditemejdanu


TOPlist