globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přihlášení na vet. číslo
Zdravím, mam menší dotaz, dá se vůbec odhlášená motorka přihlásit, když nemá jediný doklad ?? A jde přihlásit na vet. spz ?? Díky za odpovědi

Naposledy editováno 24.05.2014 22:27:25
Předchozí
1 2
Následující

Přihlášení na vet. číslo

24.5.2014 v 22:26 | Nahoru | #1
jak chceš odhlásit odhlášenou

Přihlášení na vet. číslo

24.5.2014 v 22:27 | Nahoru | #2
Ježiš já jsem pako, sorry chybička se vloudila, přihlásit*

Přihlášení na vet. číslo

Skvělá odpověď, děkuji! 24.5.2014 v 22:33 | Nahoru | #3
nemáš doklady tak asi nepujde

Přihlášení na vet. číslo

Skvělá odpověď, děkuji! 24.5.2014 v 22:49 | Nahoru | #4
Na veteransky to jde, staci prokazat, jak jsi k motorce prisel. Ale musim te varovat, ze vzhledem k veku budes mit asi hodne zkreslene predstavy o tom, co to obnasi

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení na vet. číslo

Skvělá odpověď, děkuji! 24.5.2014 v 22:49 | Nahoru | #5
Pokud motorka vypadá jak opticky tak technicky jako v době, kdy se vyráběla a prodávala, tak to jde. V rámci veteránské testace nelze akceptovat různé přestavby a podobně.

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení na vet. číslo

24.5.2014 v 22:56 | Nahoru | #6
Díky, já jenom kdyby neměla doklady atd. a byla odhlášená tak jestli jde vubec přihlásit, jinak chápu, když ani nemam řidičák

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení na vet. číslo

Skvělá odpověď, děkuji! 24.5.2014 v 23:08 | Nahoru | #7
veterenske SPZ funguji tak ze v pripade mota bez TP jsou testace 2 klubova a krajska ke ktery musis mit potvrzeni ze zkusebny brzd a nic z toho neni levna zalezitost a pak kazdy rok pretestace dale je to hromada papirovani a pak samozrejme stav mota musi byt puvodni max po renovaci zadnou skladacku ti neotestujou

Naposledy editováno 24.05.2014 23:09:22

(reakce na) Přihlášení na vet. číslo

Skvělá odpověď, děkuji! 24.5.2014 v 23:52 | Nahoru | #8

Motak250 píše: Díky, já jenom kdyby neměla doklady atd. a byla odhlášená tak jestli jde vubec přihlásit, jinak chápu, když ani nemam řidičák



Jde, ale je to desna mrdarna a levny to taky neni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení na vet. číslo

24.5.2014 v 23:57 | Nahoru | #9

knedlo píše: veterenske SPZ funguji tak ze v pripade mota bez TP jsou testace 2 klubova a krajska ke ktery musis mit potvrzeni ze zkusebny brzd a nic z toho neni levna zalezitost a pak kazdy rok pretestace dale je to hromada papirovani a pak samozrejme stav mota musi byt puvodni max po renovaci zadnou skladacku ti neotestujou



Testace jsou stejne at uz jsou k tomu original papiry nebo ne, jen je v druhem pripade dobre nejak dokazat, jak k motorce prisel.
A potvrzeni ze zkusebny brzd potreba neni, respektive kazdy klub ma nejaka pravidla k udeleni testace, nekde chteji projit STK, jinde se na to jen podivaji, nektery vyzadujou absolutni top stav, jinde jsou min narocny, atd.

(reakce na) Přihlášení na vet. číslo

Skvělá odpověď, děkuji! 25.5.2014 v 08:01 | Nahoru | #10
Redguy> Jde to celkem jednoduše, dělal jsem to před dvěma rokama.Stálo mě to 2500 Kč + fotky a nějaký ten čas a bezín. Jak správně píšeš, někdo chce potvrzení, jiný klub ho nevyžaduje. Jinak testace jednou ročně - 200 Kč, ovšem zákonné pojištění ( obsah 1100 ccm ) - 125 Kč. Takže jediný problém je, že testace se dělají k 31.5. každého roku, alespoň u mne, tak to letos už asi nestihneš. Pokud budeš potřebovat kontakty a poradit, tak se ozvi. Čau

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení na vet. číslo

25.5.2014 v 08:06 | Nahoru | #11
Hlavne mu napíšte že sa na tom aj tak nemôže voziť, na jazdu s veteránom potrebuješ mať povolenie, ktoré vystavuje veteránske združenie a je v nom napísané kedy odkial a kam pocestuješ...
Ak sa mýlim nech ma niekto opraví

(reakce na) Přihlášení na vet. číslo

25.5.2014 v 08:18 | Nahoru | #12
Ivan-K> Ivane, tak jak píšeš to platí na SK. kde jsou na veteránský RZ nesmírný omezení. Jízda jen klubové akce nebo filmování, další omezení zapisují přímo do velkého TP. Proto na SK jezdí tak málo vozidel s veteránskejma papírama!
V CZ je to jinak: jezdit můžeš v režimu 24/7/365 a na povinném ručení platíš 1/10. Takže pokud máš něco staršího 30 let v dobrém technickém i vzhledovém stavu, tak se martyrium s veteranklubem vyplatí. Navéc lze nba veteran RZ dostat i nálezový stav nebo repliku. Opravdu záleží klub od klubu. Mám tři motorky na CZ veteránskejch papírech, dohromady 200 CZK na povinném a navíc ke každé asistrenční služba - pro cizinu/SK až do výše 183€ zdarma! Už jsem využil a paráda.

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení na vet. číslo

25.5.2014 v 08:51 | Nahoru | #13
sered: WTF??? Na Slovaci fakt musis psat kam jedes? Tak to je dobre v prdeli, takovej denicek snad kdysi existoval i u nas, co? Pak vete znacky uplne postradaji smysl. Ono i u nas je takove "omezeni", konkretne
Historické vozidlo nesmí být užito pro podnikání a není určeno k dennímu užívání.

Ale vzhledem k tomu, ze pojem denni uzivani neni nijak definovan, tak to neni nic, za co bys dostal pokutu. Spis hrozi, ze pokud se klub dozvi, ze s tim jezdis denne do prace, tak ti neprodlouzi testaci, ale jeste jsem o takovem pripadu neslysel.

Na povinnem ruceni se plati 1/12 a ne 1/10.

Tonda - To mas levny, ja mam 400 rocne za clenstvi v klubu, 500 rocne za pretestaci kazdeho veterana, 1500 za prvni testaci noveho a pak se plati na urade za registraci 500 za motorku, 800 za auto.

Prvni testace se delaji celorocne a plati do 31.5. nasledujiciho roku, takze pokud bys je delal na podzim, je lepsi pockat do ledna, pac pak plati skoro rok a pul.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení na vet. číslo

25.5.2014 v 09:21 | Nahoru | #14
Redguy> s tema testacema se mylis pac jsou 2 typy klubova a krajska klubova musi byt vzdy at mas vozidlo normalne na SPZ a chces to jen prehlasit na veterany (hlavne kvuli povinnymu ruceni)tak i kdyz je vozidlo bez TP pokud je bez TP pak musi byt i krajska testace jejiz soucasti je potvrzeni ze zkusebny brz krajska testace je stejna pro vsechny klubova testace zalezi na klubu mame doma ladu vaz 2106 kterou mame normalne na "bilich normalnich SPZ" a pak tatru 12 ktera TP nemela takze musi splnovat obe testace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení na vet. číslo

25.5.2014 v 10:17 | Nahoru | #15
Jsem testačním komisařem historických vozidel. Testací děláme poměrně dost, pokud jde o motorku bez SPZ a jakýchkoliv dokladů, musíš říct způsob nabytí, mít ji v dobrém původním nebo renovovaném stavu, žádná skládačka ve stylu " každý pes jiná ves ". Klubová testace stojí podle domluvy, běžně u motorky Jawa / ČZ 2000.- korun, k tomu krajská, poté vydání zelené SPZ, takže platíš a platíš. Pokud máš možnost sehnat normální SPZ, kup jí a máš to jednodušší. Ostatní viz. výše.

(reakce na) Přihlášení na vet. číslo

25.5.2014 v 12:05 | Nahoru | #16

milan1963 píše: Jsem testačním komisařem historických vozidel. Testací děláme poměrně dost, pokud jde o motorku bez SPZ a jakýchkoliv dokladů, musíš říct způsob nabytí, mít ji v dobrém původním nebo renovovaném stavu, žádná skládačka ve stylu " každý pes jiná ves ". Klubová testace stojí podle domluvy, běžně u motorky Jawa / ČZ 2000.- korun, k tomu krajská, poté vydání zelené SPZ, takže platíš a platíš. Pokud máš možnost sehnat normální SPZ, kup jí a máš to jednodušší. Ostatní viz. výše.


Jak jsem psal v ČR je to ještě procházka růžovou zahradou. Jeď se někdy podívat do Bratislavy o první májové sobotě na Peržalku do STK, kde se dělají pravidelné testace: desítky fotek každoroičně u každého vozidla, diskuse o tom, že Imbus šroub na daném místě nebyl, že tam patří šroub s drážkou, proč je výfuk z nerezu, když na daným autě nemá co dělat..... a potom nemilosrdnej průjezd všema stendama STK. Jediná úleva jsou emise, ty naštěstí ještě nechtějí!

2 reakcí na tento příspěvek Přihlášení na vet. číslo

25.5.2014 v 19:44 | Nahoru | #17
Zase jsou tu dva tábory, co říkaj, že veteránský atestace jsou brnkačka a druhej, že je to strašnej problém a žrout času/peněz. Já jakož to člověk neznalý této problematiky a veteránský mě čekají nevím, co a kde je pravda.

(reakce na) Přihlášení na vet. číslo

25.5.2014 v 21:28 | Nahoru | #18

Majk-fox píše: Zase jsou tu dva tábory, co říkaj, že veteránský atestace jsou brnkačka a druhej, že je to strašnej problém a žrout času/peněz. Já jakož to člověk neznalý této problematiky a veteránský mě čekají nevím, co a kde je pravda.



No tak posud sam - Motorku vyfotit, fotky nechat udelat ve specialnim formatu (6x9, jestli si dobre pamatuju). Vyplnit 4 strankovou zadost o testaci, s tou zajet do klubu, dostavit se k testacim a projit martyrium dle daneho klubu, s hotovou testaci se objednat a zajet na krajsky registr historickych vozidel (pro me vic jak 100km!!!), predtim zaridit samorejme pojisteni. Cena jen v poplatcich cca 2500 + benzin a cas. Kazdy rok pak cca 1000 za pretestaci a clensky prispevek. Brnkacku si predstavuju jinak

Přihlášení na vet. číslo

25.5.2014 v 22:31 | Nahoru | #19
A to môžeš byť rád že to je v CZ jednoduchšie ako na SK. Na SK do klubu snobov len tak hocikoho ani nezoberú, zvlášť ak sa jedná o celkom bežnú plečku akých v klube majú niekolko. By im snád vadil aj tlak v pneumatikách...

Přihlášení na vet. číslo

25.5.2014 v 23:46 | Nahoru | #20
Nechápu co je na tom složitého...

Přihlášení na vet. číslo

26.5.2014 v 00:37 | Nahoru | #21
Někdo říká, že je to těžký a někdo, že brnkačka.... Všechno je to o lidech a o vedení veterán klubu. Moje zkušenost je taková, že je to brnkačka a jde to všechno zařídit levně. Je to ale klub od klubu, je to jediný jejich možný příjem a tak se to celkem dost u každého klubu liší.

Přihlášení na vet. číslo

26.5.2014 v 07:45 | Nahoru | #22
... pokud se mi letos podaří dovézt z UA jedno Dnipro s lodí ... tak budu chytřejší ... nebo bez vlasů :) uvidíme ...

Přihlášení na vet. číslo

26.5.2014 v 09:20 | Nahoru | #23
Dněpříka jsem přihlašoval v dubnu na zelený, taky původně dotažený z UA

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení na vet. číslo

26.5.2014 v 11:31 | Nahoru | #24

MarkVI píše: ..... V rámci veteránské testace nelze akceptovat různé přestavby a podobně.



Moje reakce je nejenom na tento konkrétní příspěvěk,..
Opravdu jste někdy asi teda nebyli při smyslech, neboť to co jsem já již viděl naživo za zelených tabulkách tak to byly mnohdy dost dobré motohalucinogeny!! To nebylo každý pes jiná ves, ale už tak jiný okres či kraj!

A ač tedy nejsem nikde sdružen a klubován, tak slyším nezávisle opravdu oba tábory. Z mého pohledu jde to tak, že ti co to mají jaksi v rámci klubu či blízko známým toho klubu, to mají "na pohodu" a "nemodří" to bohužel docela haní. Já to uvidím sám na sobě až pojedu registrovat a schválit někam (?? kam?) jedno moto co mám doma z roku 1930. Pokud se mi to nepodaří postavit na bílé SPZ....

Za mě - panelku 559 na noty v ceně 5-8000 dnes a bez starostí. Pokud ji chceš mít doma jako Tvoji motorku "nafurt", tak je to nejjednodušší.

(reakce na) Přihlášení na vet. číslo

26.5.2014 v 11:44 | Nahoru | #25
Dolin> Důvod, že vidíš na veteránských číslech kde co za povoz je ten, že se k veteránským číslům dá taky dostat jinak než zde popsanými způsoby a stroj se ti nemusí ani hnout z garáže

Přihlášení na vet. číslo

26.5.2014 v 17:39 | Nahoru | #26
ja som zase počul že moto bola pekne porobena do origo stavu a nedostala veteranske len kvoli imbusovym šrobom

(reakce na) Přihlášení na vet. číslo

Skvělá odpověď, děkuji! 26.5.2014 v 18:40 | Nahoru | #27
Majk-fox> Jak vidíš a evidentně z diskuse vyplývá, že to záleží na konkrétním klubu, kde se přihlásíš. Je to vidět i z přízpěvků, co veterána provozují a každý má jiné podmínky. Zkus zapátrat a najdi nejvýhodnější, myslím, ale nevím na 100 %, že můžeš být v jakém koli klubu, nezávisle na bydlišti, s tím, že budeš muset jednou ročně na dané místo na testaci. Za mě - ani nevím, že jsem v nějakém klubu,jednou ročně testace a jezdím. Jinak, jak píšu, formulář mi dal vyplněný komisař, dojel jsem s ním pouze na evidenci a cca za 14 dní jsem měl značku.a jednou ročně 200 Kč - testace. Toto je má zkušenost, bez jaké koli známosti, vše provedeno košer.

Přihlášení na vet. číslo

27.5.2014 v 15:57 | Nahoru | #28
Teda úplně žasnu, jaké vznikají drby. Spousta rad tady jsou úplné nesmysly, dohady a bláboly. Konkrétní podmínky pro provozování veteránských značek jsou popsány třeba tady: http://www.vccplzen...ostup_testovani.html

Přihlášení na vet. číslo

27.5.2014 v 16:33 | Nahoru | #29
Jo je to tak, že otestovat můžeš v jakémkoli klubu bez ohledu na trvalé bydliště

Mám podobnou zkušenost jako tonda5500, letos jsem otestoval košer bez problémů a členem klubu nejsem. Testoval jsem v Kroměříži, cenu klubové testace jsem měl jako kdybych byl členem, protože jsem od Kroměříže (místo 4500,- to bylo 1500,-) a krajský komisař se mi sám nabídl, že mi ve Zlíně všechno za 200,- zařídí... Takže jsem mu dal plnou moc a za 4 dny jsem si u něj vyzvedl značku a "papíry"... Žádný problém, velká spokojenost.

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení na vet. číslo

27.5.2014 v 19:30 | Nahoru | #30
Ahoj,nějak z toho tady nejsem moudrej,ví tu někdo jak přesně postupovat v případě,že k motocyklu nejsou žádné doklady a jediné co je současný majitel schopen zajistit,je doklad o nabytí?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3872, 3873] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116177 Dnes v 13:08 Vlasťák1973
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist