globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: přejezdy
 
21.5.2014 v 23:47
kamarádi(a kamarádky taky samo)
nedá mi to, a musím varovat. nejde jen o motorky, ale o vozidla všeobecně. prosím vás, když stojíte na žel. přejezdu(jedno jestli jedno či vícekolejný), počkejte s rozjezdem na to, až se šraňky zvednou až nahoru a následně zhasnou červená světla !! šraňky jsou jen doplněk. můžou dojít těsně pod vrch a hned padat zpět. a následně po jejich opětovném "pádu" může jet vlak. a klidně i na jednokolejce a hned za prvním vlakem. nebudu se tu rozepisovat proč a jak. to je dost odborné. ale je to dané předpisy a zákony, takže v případě střetu nic neuhádáte a ještě budete platit jak mourovatí za výjezdy a tzv následné škody(zpoždění, náhr. doprava, ..) a to není skoro nikdy míň jak šesticiferné. bohužel často šestinulné. a proč to píšu? jsem jedním z těch, co to jezdí vyšetřovat. a letos to zdá se bude nad jiné úrodný rok. bohužel alespoň za prvních pár měsíců to tak vypadá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přejezdy

23.5.2014 v 13:13 | Nahoru | #1
radioboris> Pane vyšetřovateli, proč je umožněno státnímu provozovateli železnice, provozovat železniční přejezdy bez dostatečného výhledu na trať ze silnice, aniž by musel dle silničního zákona řidič vozidla, který je povinen se přesvědčit při neblikajícím bílém světle, zda-li není v blízkosti vlak, vjet na koleje?
Vy tam u vás neznáte sférická zrcadla, která se používají na silničních křižovatkách?
Měnit je za rozbité (od flustrovanejch, vykořeněných, chráněných, na nich parazitujícím státem obětech matriarchátu),se můžou jen na silnicích? Proč ne na kolejích?
Leštěný nerez, náhrada za skleněné zrcadlo, vám sběrač kovů vezme jen ten, který by šel na koleje krást i dráty-a to už je ojedinělý kalibr-takže by to neměla být záminka pro nebezpečné havarijní přejezdy.
A vyloučit případné oslnění strojvedoucích vlaků by snad šlo, ne?
Když se dají videozáznamy na přejezdy jen v deseti procentech a zbytek potěmkiny,tak to stačí na to,aby tam Flustránek nic nerozbíjel a nekrad.
Proč se sekají křoviny podél tratí až po smrťácích a ne na podnět správce tratě před nimi?Jako, že kdyby bylo vidět, tak by ten smrťák nebyl smrťák a jezdil by vesele dál po zabezpečeném přejezdu, tak jsem to myslel.
Děkuju za Vámi uvedené nástrahy široké veřejnosti, Hromosvodem jste mi jen posloužil, protože jste mi prostě na dosah. Když ale tomu máte sám nejblíž, tak pokud se na tom co jsem popsal podílíte a nic proti tomu neděláte, jste spolupodílníkem.

(reakce na) přejezdy

30.5.2014 v 21:33 | Nahoru | #2
nazlobenej>
všechno je o lidech. můžeš udělat 1000 opatření, a stačí jeden blb co neudělá co má a je zaděláno na průšvih. přejezdová zab zařízení jsou téměř dokonalé zařízení. ty, co jsou "O generaci zpátky" doplňují příslušné zákony, předpisy a normy. mluvíš o zrcadlech. a jak chceš zajistit, aby se do něho všichni koukli?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist