bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: přejezdy
 
21.5.2014 v 23:47
kamarádi(a kamarádky taky samo)
nedá mi to, a musím varovat. nejde jen o motorky, ale o vozidla všeobecně. prosím vás, když stojíte na žel. přejezdu(jedno jestli jedno či vícekolejný), počkejte s rozjezdem na to, až se šraňky zvednou až nahoru a následně zhasnou červená světla !! šraňky jsou jen doplněk. můžou dojít těsně pod vrch a hned padat zpět. a následně po jejich opětovném "pádu" může jet vlak. a klidně i na jednokolejce a hned za prvním vlakem. nebudu se tu rozepisovat proč a jak. to je dost odborné. ale je to dané předpisy a zákony, takže v případě střetu nic neuhádáte a ještě budete platit jak mourovatí za výjezdy a tzv následné škody(zpoždění, náhr. doprava, ..) a to není skoro nikdy míň jak šesticiferné. bohužel často šestinulné. a proč to píšu? jsem jedním z těch, co to jezdí vyšetřovat. a letos to zdá se bude nad jiné úrodný rok. bohužel alespoň za prvních pár měsíců to tak vypadá
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek přejezdy

21.5.2014 v 23:56 | Nahoru | #1
Opravte mě jestli se mýlím, ale vjetí na železniční přejezd pokud bliká červené výstražné světlo, je "Obecné ohrožení"

přejezdy

21.5.2014 v 23:56 | Nahoru | #2
No, máš naprostou pravdu, ale obávám se, že házíš hrách na stěnu.

(reakce na) přejezdy

21.5.2014 v 23:57 | Nahoru | #3

kuzmič píše: Opravte mě jestli se mýlím, ale vjetí na železniční přejezd pokud bliká červené výstražné světlo, je "Obecné ohrožení"

Jestli obecné ohrožení nevím, ale porušení zákona určitě.

1 reakcí na tento příspěvek přejezdy

21.5.2014 v 23:59 | Nahoru | #4
nwm jeslti po stretu s vlakem bych mel jeste takovou starost co se bude dit potom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přejezdy

22.5.2014 v 00:00 | Nahoru | #5

Grizzly_Luboš píše: nwm jeslti po stretu s vlakem bych mel jeste takovou starost co se bude dit potom

Proč ne, třeba ti jenom ujede nohy..

přejezdy

22.5.2014 v 00:04 | Nahoru | #6
obecné ohrožení to není. tedy ne automaticky. záleží na okolnostech. když tam vlítneš s babetou, tak určitě ne, když s kamionem, tak skoro určitě ano.
obecné ohrožení dostaneš automaticky, kdybys někde u kolejí uřezal kabely či lana.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přejezdy

22.5.2014 v 00:06 | Nahoru | #7

Sema píše: Proč ne, třeba ti jenom ujede nohy..



Kuwa

No, jeden kámoš to takto dostal, když vjel na přejezd, kdy šranky byly už nahoře, ale červená ještě blikala, za chvilku po projetí majáky, jak v americkém filmu, pane řidiči, blablabla, obecné ohrožení, záznam z kamery, noty do čistírny a pokuta(tehdy) asi 20 000nebo už nevím, je to už nějaký rok z5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přejezdy

22.5.2014 v 00:28 | Nahoru | #8
kuzmič>
přejezdy jsou spolehlivější výdělek, jak 300m rovinky na konci obce bez jediný chatrče a odbočky

2 reakcí na tento příspěvek přejezdy

22.5.2014 v 00:36 | Nahoru | #9
Nechápu to, kdo může vymyslet takovou blbost, jakože závory jdou nahoru a nečekaně zase dolů? Tak to sakra nechám dole a po přejetí všech vlaků se zdvihnou a můžu jet. Takhle to funguje i v zahraničí?

Naposledy editováno 22.05.2014 00:37:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přejezdy

22.5.2014 v 01:03 | Nahoru | #10

radioboris píše: kuzmič>
přejezdy jsou spolehlivější výdělek, jak 300m rovinky na konci obce bez jediný chatrče a odbočky



Bohužel musím souhlasit...
Ale asi minulý týden, když jsem čekal až zhasnou ty červené blikače a šranky už byly nahoře, tak mě za mnou stojící vytroubil, jako že jsem ch.u.j...
Bohužel je to vidět dost často...

(reakce na) přejezdy

22.5.2014 v 01:13 | Nahoru | #11
Orličan>
ne vždy a všude, ale většinou ano.
pro jednoduché vysvětlení. po jedné koleji jede vlak. "šlápne"si do tzv přibližovacího úseku a spustí výstrahu na přejezdu. např 20sec(blikají červ světla a až pak jdou šraňky dolů). k přejezdu to má plnou rychlostí 25sec. projede přejezd, šraňky jdou nahoru, ale zatím co jdou nahoru(např3-4 sec)šlápne si do přibližovacího úseku v té samé(nebo jiné) koleji další vlak. potom jdou šraňky okamžitě dolů. protože nepřestala výstraha červ. světel(ta je daná zákonem jako rozhodující a základní). ten další vlak tam bude také za 25sec. připočítejte nějakou reakční dobu zařízení, sklápění závor, atd a dostáváte se na čas, kdy by se v případě proběhnutí předzváněcí doby(blikají červ světla a až pak jdou šraňky dolů) dostal vlak na přejezd se zvednutými závorami(ale s červ světly).
je to jen opravdu jednoduše a hlavně nedokonale vysvětleno, ale pro podrobnější vysvětlení by muselo být víc prostoru a hlavně by musel být čitatel obeznámen alespoň ve stručnosti příslušnými předpisy a normami.
a navíc já nejsem kantor. nemám dar pochopitelného vysvětlování a učení jako mí učitelé.

přejezdy

22.5.2014 v 01:16 | Nahoru | #12
Když on je přejezd a přejezd. Např. u nás v Mnichovicích závora sklapne chvíli před průjezdem vlaku takže člověk moc nečeká.
V Uhříněvsi je to tak pět minut předem, další dvě minuty před tím už začne blikat červená, pak se ještě čeká na vlak z protisměru... . Mezi tím se tam vytvoří fronta mnoha desítek aut. Nevím jaký automat to řídí, ale jsou tam zbytečně dlouhé prodlevy, takže když jedu na mašině a přede mnou tam blikne ta červená tak to ještě projíždím, i když bych neměl.

1 reakcí na tento příspěvek přejezdy

22.5.2014 v 01:34 | Nahoru | #13
je pořád spousta přejezdů co se ovládá "ručně". a skoro každý přejezd má možnost dálkového uzavření výpravčím(obsluhujícím prac.). a bohužel ve většině případů jak píšeš je to právě to, že si tím lidi "šetří" práci a čas. prostě třeba zapomene výpravčí včas "postavit vlakovou cestu", tak aby ušetřil čas, zavře si přejezd ručně předem(nenechá to na automatice řízené jízdou vlaku) a tím postaví návěstidlo(semafor) na volno(signál povolující jízdu vlaku). takže u něj vlak nebude muset zastavit a čekat až se uzavře přejezd. tím pádem nechytí zpoždění a výpravčí nebude muset vysvětlovat proč svojí práci neudělal včas. to jen tak např. samozřejmě jsou i další příčiny. ale tato je velice častá. přeji dobrou noc

přejezdy

22.5.2014 v 06:51 | Nahoru | #14
No nejlepší jsou přejezdy u nádraží (či stanice). TO tam pak člověk může stát jak blbec. Možná by stačilo, aby šraňky nemohly jet nahoru dokud bliká výstraha, ale ve výsledku stejně je to boj s blbcem, který jde těžko vyhrát. Jedině mu u přejezdu propíchnout gumu a než stihne vyměnit za rezervu, možná už bude vlak pryč

přejezdy

22.5.2014 v 07:07 | Nahoru | #15
U nás modernizovali trať, takže je tu povolená max 160ka, docela solidní rychlost na 350 tun železa...

1 reakcí na tento příspěvek přejezdy

22.5.2014 v 07:22 | Nahoru | #16
No, můžete tu diskutovat a logice šraněk, které se zvedají a vzápětí jsou zase dolů, ale podstatné je, že svítí stále červená. Ten, kdo ji úmyslně nerespektuje je kokot a příroda má takové jedince eliminovat, nejlépe tím nejhumanějším způsobem, aby nevzal nikoho sebou...

2 reakcí na tento příspěvek přejezdy

22.5.2014 v 07:52 | Nahoru | #17
Šraňky, nešraňky to je fuk.
V autoškole mi vtloukali do hlavy, že na přejezdu se vždy musím pořádně rozhlédnout, protože se může stát, že i při bílem světle pojede vlak, který má přednost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přejezdy

22.5.2014 v 07:54 | Nahoru | #18

Ice_petr píše: No, můžete tu diskutovat a logice šraněk, které se zvedají a vzápětí jsou zase dolů, ale podstatné je, že svítí stále červená. Ten, kdo ji úmyslně nerespektuje je kokot a příroda má takové jedince eliminovat, nejlépe tím nejhumanějším způsobem, aby nevzal nikoho sebou...



Když přijíždím ke kolejím zprava, tak mám přece přednost, ne?

(reakce na) přejezdy

22.5.2014 v 08:41 | Nahoru | #19

Karbu píše: Když přijíždím ke kolejím zprava, tak mám přece přednost, ne?



tady neplati pravidlo z prava, ale pravidlo: Silnejsi pes mrda

přejezdy

22.5.2014 v 08:59 | Nahoru | #20
Ja mel za to, ze bez ohledu na sranky a svetla ses vzdycky v prdeli, protoze je tam kriz a ty se mas podivat a tim pribeh konci

1 reakcí na tento příspěvek přejezdy

22.5.2014 v 09:08 | Nahoru | #21
Já nevím všichni jste si prošli autoškolou a v ní se za tohle vyhazuje od zkoušek.

Další věc, třeba Pardubice, Černá za Bory. Stojíte na přejezdu (dvoje koleje) před vámi +- 6 aut. Zvednou se závory pomalu se rozjíždíme a najednou to první auto zastaví, protože chce odbočovat dejme tomu do leva do centra Pardubic a těch dalších 5 aut za ním zůstanou stát na kolejích. Samozřejmě začnou blikat a závory jdou dolů. Taky bacha na tohle.

1 reakcí na tento příspěvek přejezdy

22.5.2014 v 09:46 | Nahoru | #22
supr přejezd je, když jedeš do Ostružné, pěkně jedeš z prudkýho kopečka a hned pod ním je přejezd, v zimě lahoda
cesta k přejezdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přejezdy

22.5.2014 v 10:12 | Nahoru | #23
Dodo_Terra> na kolejích zastaví jen kokot :) . A stejná sorta debilů se ti narve do křižovatky, kterou ani náhodou nemůžou projet (protože je to za ní ucpaný) a zablokujou tak radši všechny ostatní směry.
A že se za to vyhazuje je zcela správně. Mělo by se to i natvrdo flastrovat.

Naposledy editováno 22.05.2014 10:14:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přejezdy

22.5.2014 v 10:35 | Nahoru | #24
kubacech> Ked by prekazatelne blikalo biele svetlo tak sofer nie je vinni. Samozrejme ked by nebol debil a nevosiel tam vlaku, ktory by siel 10km/h a trubil...
Ale ked clovek pribrzdi a otoci hlavu z prava do lava nic ho to nestoji a ma istotu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přejezdy

22.5.2014 v 11:09 | Nahoru | #25
El-Chio> ale občas to vypadá, že řidič debil je a když před přejezdem přibrzdím, tak mě na přejezdu přejede

a i s bílým světlem stále platí Kubou zmíněné pravidlo silnějšího

(reakce na) přejezdy

22.5.2014 v 11:14 | Nahoru | #26
S.h.I.t.> Dobře ty jedeš a šulin před tebou zastaví a ty musíš kvůli němu zastavit taky... teď seš ten kokot ty.
Tohle jsou situace ošemetný a pokud to přímo v daným místě neznáš, dostaneš se do ní hned.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přejezdy

22.5.2014 v 11:49 | Nahoru | #27

kubacech píše: Šraňky, nešraňky to je fuk.
V autoškole mi vtloukali do hlavy, že na přejezdu se vždy musím pořádně rozhlédnout, protože se může stát, že i při bílem světle pojede vlak, který má přednost.



Při bílém světle "přednost" určitě ne, každopádně rozhlédnout se ale musíš bo energii ten vlak má velkou a blbě se s ním přetlačuje. Jinak semafor má hlavně 3 stavy (ne dva) - bílé, červené a NIC - což znamená, že je bez zapezpěčení (nebo je porucha) a pak se chová jako by tam nebyl, rozhlédnout se v takovém případě MUSÍŠ. Čili to není tak, jak často každý milně předpokládá, že červená nejedu, jinak jedu.

Obecně signalizované přejezdy jsou u nás na pyču, ideální by bylo je zrušit a rozhlížet se. ČD obecně vše řeší jak dementi z minulého století, což ovšem že to děláme jak kokoti neznamená přidané bezpečí v suchu a s křidélky. Typický obrázek je červené světlo, 5 minut se nic neděje než přijede vlak do stanice a začne nabírat lidi a pak se opět nic neděje. Celou dobu na něj čumíš, ale jet nemůžeš. To v 21. století nemá právo na existenci prostě, červená na nejnutnější možnou dobu minutu max a nazdar. Nikdo nebude čekat v roce 2014 minuty aby si vypil před přejezdem kafe.... pak ti lidi nemají na červenou jezdit když "přece vždycky svítí světlo a nic se neděje tak jsem jel tajak vždycky" -k vidění dnes a deně všude např. na lokálkách okolo Brna. Prostě tragédie a skanzen pravěku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přejezdy

22.5.2014 v 12:03 | Nahoru | #28
dj_hroch>České dráhy nemají s přejezdy nic společného.

(reakce na) přejezdy

22.5.2014 v 12:04 | Nahoru | #29
dj_hroch> good luck s rozhlížením, za současnýho stavu na dobrejch 75% nechráněnejch přejezdů nemáš šanci kamkoli dohlídnout (profil terénu, vegetace která tam nemá co dělat etc, navíc jak dobře se ti v integrále s nákrčníkem rozhlíží?) a taky by ty už tak dost pomalý vlaky u každýho přejezdu musely zpomalit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přejezdy

22.5.2014 v 12:06 | Nahoru | #30
dj_hroch> Ale taky mám pár "oblíbenejch" přejezdů, jeden příklad za všecky - Řevnice, tam jsou závory dole klidně i 20 minut, než něco projede, totální demence.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist