globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vúle ventilú
16.5.2014 v 17:47
Kluci ví nekdo jaká má být vúle ventilú u mé Jawky 250 Travel?Ďekuji.

vúle ventilú

16.5.2014 v 18:34 | Nahoru | #1

vúle ventilú

16.5.2014 v 19:29 | Nahoru | #2
no příručka ke 4kolce (stejnej motor) uvádí 0,05 - 0,1mm..Tak sem dal 0,15mm, za studena to trochu cvrliká, ale když to trápim v bahně, tak to bude ok..

vúle ventilú

16.5.2014 v 19:30 | Nahoru | #3

vúle ventilú

16.5.2014 v 19:32 | Nahoru | #4
Najdi si profil Hrnous. Ten tam toho ma a uvadi ze oba maji vuli 0,08 . Stacilo pohledat , i na telefonu jsem to dokazal

1 reakcí na tento příspěvek vúle ventilú

16.5.2014 v 19:33 | Nahoru | #5
mi psi: asi to inženýři mysleli jako pět až deset setin, ne pět plus deset...to je jako jedno, nebo dvě vejce jsou tři vejce

Naposledy editováno 16.05.2014 19:34:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vúle ventilú

17.5.2014 v 06:58 | Nahoru | #6

choze69 píše: mi psi: asi to inženýři mysleli jako pět až deset setin, ne pět plus deset...to je jako jedno, nebo dvě vejce jsou tři vejce

jsou to jeho ventily. Ať si je našteluje podle svého
Navíc říkat číňanům inženýři, to je fakt vtipný

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vúle ventilú

17.5.2014 v 11:10 | Nahoru | #7
seikos> to asi vtipný je , jen asi o trošku míň, než štelovat ventily systémem: přiměřeně, přiměřeně a paprťála paprťála sice to klepe, ale až se to zahřeje, bude to určo ok

(reakce na) vúle ventilú

17.5.2014 v 20:46 | Nahoru | #8
choze69> ...já dávám v praxi sací 0,1 těsně (oba stejně) a výfuky 0,1 akorát .
Páč mírky po stovce nemám.
Zvuk takový lepší šicí stroj. S vůlama 0,15 to musí fakt "trochu" klepat...

Naposledy editováno 17.05.2014 20:47:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vúle ventilú

17.5.2014 v 22:10 | Nahoru | #9
choze69> hele až budeš vidět ten motor zevnitř a znát podmínky provozu, tak mi raď, do tý doby si šteluj fazera, jestli to doma zvládneš
mimoto autorovi sem poradil narozdíl od tebe..

(reakce na) vúle ventilú

18.5.2014 v 10:23 | Nahoru | #10
mi_psi> to je fakt, poradil tenhle motor jsem sice zevnitř neviděl, ale viděl jsem jich dost a jedno vím.. 0,05-0,1 není 0,15. A když si myslíš, žes to vymyslel líp, než výrobce, seš fakt hvězda

vúle ventilú

18.5.2014 v 12:21 | Nahoru | #11
všeci řešíte ptákoviny a mňa sa nezeptá nikdo :) ano je tam opravdu osum stovek na obou ventilech stejně. samozřejmě že za studena, 0,15 už je vážně moc to by ten motor mosel byt namáhaný až k utavení, aby se vůle tou teplotou srovnaly..mám na to měrky po stovce, taky je dobré vědět, že ty značky na rotoru až tak nesedí, takže štelovat podle polohy vačky

Naposledy editováno 18.05.2014 12:25:41

vúle ventilú

18.5.2014 v 22:04 | Nahoru | #12
chlapi asi před týdnem sem zůstal viset v potoku v bahně.. když sem se z toho dostal, tak už normálně tekl i olej pod víkem ventilů a pálil se přímo na žebrech motoru! Takže celkem vim co dělám. Na tom motoru nějakej exot přetáhl ventilový víko, který zase vytrhalo domečky vaček, takže asi tak. Mimoto to má klasický štelování na šroubky, takže se to dá kdykoliv lehce změnit. Jo a před mojím nastavením (0,15 ne suvně, ale vytrhnout z pod šroubku) tam bylo 0,25 suvně
A na tchaiwanu to ty kluci fakt nevymysleli, to jen odněkud okopírovali (honda cb250)..

Stejně víc je vždycky lepší, jak míň

vúle ventilú

19.5.2014 v 07:54 | Nahoru | #13
A ty máš přímo Travelu nebo něco jiného ? Ten motor vyrábí asi 50 výrobců, i když vypadá stejně.. Jawa má motor TMEC

vúle ventilú

19.5.2014 v 18:34 | Nahoru | #14
nevim, ale vypadá to úplně stejně.. jak to mám poznat? jhe to v SMCčku, akorát je to jednokrab (aspoň míň žere, měl sem i dvou) a jednovejfuk.

1 reakcí na tento příspěvek vúle ventilú

19.5.2014 v 19:38 | Nahoru | #15
většinou podle tp a typu moitoru - JL253FMM JINLUN, TMEC tam má napsáno přímo tmec, jincheng zase jch253, taky zongshen a další..výrobců je mraky a kvalita dost odlišná

Naposledy editováno 19.05.2014 19:40:52

(reakce na) vúle ventilú

25.5.2014 v 09:17 | Nahoru | #16
vúle ventilú pro JAWA TRAVEL 250,typ motora TMEC 253FMM je 0,07/0,07mm dle dílenské přiručky JAWA.Ďekuji všem.Múj postup nastavení byl(když ventily střihají na prvním válci-nastavuji druhý valec a pak opačne.Motor studenej!

Naposledy editováno 25.05.2014 09:24:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel suzu750 28 23.12.2022 v 11:17 jandaxx
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... Radouš5 5 8.11.2022 v 19:48 sardel
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist