globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DR 650 Keihin FCR 39 -zkušenosti, rady.
Zdravím.
Po koupení DR650 mi motorka nevyhovuje svým "zpožděním" na plynu, holt podtlakovej karburátor :/
Po prolezení netu, zkonzultováním s kamarády jsem došel na to, že vybavit drko přímím karbecem s akcelerační pumpou bude ono . Našel jsem Keihin FCR 39, tento karbec jsem schopný mít za 2500Kč.
Karburátory se nabízí Keihin FCR 39 nebo Keihin FCR-MX 39, neví někdo jaké jsou v nich rozdíli ?
Dělal někdo někdy něco podobného ? Na DRZ 400 tyto karburátory cpe každý, ovšem na 650 jsem našel pouze na zahraničních stránkách, tudíž to jde A každý si to dost pochvaluje.
Musí se při výměně karburátorů myslet i na sání, nebo originální airbox dokáže plnit dostatečně ?
Neslibuju si nárůst 10koní, lepší odezva od plynu by bohatě stačila. S doladěním na brzdě už počítám.

DR 650 Keihin FCR 39 -zkušenosti, rady.

15.5.2014 v 17:01 | Nahoru | #1
No ona ta plná mechanika má cosi dosebe, to v každém případě a ta cena je taky sympatická. Jenom pozor na to, aby fungoval. Jak keihiny tak mikuni se dost kopírují číňanama...

2 reakcí na tento příspěvek DR 650 Keihin FCR 39 -zkušenosti, rady.

15.5.2014 v 17:19 | Nahoru | #2
39tka bude málo... na objemy 600+ se rve 41čka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR 650 Keihin FCR 39 -zkušenosti, rady.

15.5.2014 v 17:51 | Nahoru | #3
VojtasTTR> To jsem taky četl, že na objemy 500+ se hodí 41ka. Jenže jediný članek na internetu tu, a taky tam dával 39. Proto sem se chtěl zeptat, jestli to někdo nedělal taky.
Takže když už tak rovnou radši tu 41 ? Ta už tu vůbec není, to jedině ebay.

(reakce na) DR 650 Keihin FCR 39 -zkušenosti, rady.

15.5.2014 v 17:55 | Nahoru | #4
VojtasTTR> přesně tady.

"Yeah, I know you want a 41 right? Wrong! At the bare minimum this 39mm FCR blows away the BST40 in flow just by the fact that it doesn't have a butterfly valve and shaft sitting smack in the middle of the flow path after the slide.... add to that the superior technology in just about every other aspect of the FCR-MX's design and the BST is in the dust cloud miles back. Just by size alone the 39mm carb increases the air/fuel velocity at lower engine speeds which takes advantage of the DR's strong part of the power band..... but the FCR-MX has a floating slide seal that further enhances low end carburetion. IMHO the 41 would hack into the most productive part of the DR's power band while providing little if any additional top end and I proved that in my dyno testing. The bottom line is the stock DR engine just doesn't need any more flow than the 39 FCR can provide."

Moc toho nepřeložím Ale zrovna tu vysvětluje proč je 39 pro DRlepší.

2 reakcí na tento příspěvek DR 650 Keihin FCR 39 -zkušenosti, rady.

15.5.2014 v 20:19 | Nahoru | #5
jestli máš díru v plynu, tak to určitě není tím že máš podtlakový karburátor bez pumpy, já mám sice 2 starší 600 jedna s mikumi a druhá s keihinem, podtlak i s pupipičkou, rozdíl v průběhu výkonu motoru vůbec žádný, je to jen o seřízení a o otryskování.

(reakce na) DR 650 Keihin FCR 39 -zkušenosti, rady.

15.5.2014 v 20:21 | Nahoru | #6
kawajawa> No ale reakce na plyn a startování je s pumpičkou lepší, což?

(reakce na) DR 650 Keihin FCR 39 -zkušenosti, rady.

15.5.2014 v 20:31 | Nahoru | #7
kawajawa> Nemyslím díru. Spíš spoždění, prostě přidáš, nic nic a pak dostaneš kopanec a motorka se rozeběhne. Kamarad měl DR 350 s origo karbecem a pak s starým Keihinem s akcelerační pumpou, i on říkal že je to nebe a dudy.

Edit. Bavíme se tu o strovnávání podtlakový karbec x rovnotlaký s akcelerační pumpou.

Naposledy editováno 15.05.2014 20:32:52

DR 650 Keihin FCR 39 -zkušenosti, rady.

15.5.2014 v 21:30 | Nahoru | #8
Je fakt že ta s pumpičkou v zimě starutje líp, motor má lepší reakce i za studena než se zahřeje. Tu stím podtlakem musím nechat zahřát na stojánku, jinak za studena je drochu tupá na plyn, ale po zahřátí necítím rozdíl

(reakce na) DR 650 Keihin FCR 39 -zkušenosti, rady.

15.5.2014 v 23:38 | Nahoru | #9
Lukasek751>FCR-41 zkušenost u Lc4. Lepší odezva na plyn, akcelerace ale také cca o litr vyší spotřeba, bez rozdílu na stylu jízdy. Pro běžné enduro, zbytečnost. Přínosné pro motárd.

DR 650 Keihin FCR 39 -zkušenosti, rady.

16.5.2014 v 19:57 | Nahoru | #10
Jezdim cca 80 % silnici. Takze za tu cenu urcite zkusim

1 reakcí na tento příspěvek DR 650 Keihin FCR 39 -zkušenosti, rady.

17.5.2014 v 09:44 | Nahoru | #11
Teorii máš nadřenou dobře... ,ale kámoš to dal na KLX a hodně rychle to vracel-žralo to,v lese to bylo moc ostrý a řada dalších drobností
Když ti vadí pomalá reakce,proč neupravíš původní karbec? Na to ti stačí jeden vrták... P-H.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR 650 Keihin FCR 39 -zkušenosti, rady.

17.5.2014 v 11:44 | Nahoru | #12
Petr-Huska> Ano, vrták a odstřihnutí dvou "závitů" pružiny, ale chci zachovat origo věci. Nějak jsem s těch bastlů vyrostl, když z praxe vím, jak to pak může být na škodu. I tak si myslím že rozdíl mezi podtlakovým buď upraveným a rovnotlakým bude velký. Nevím, proto si nechávám radit :D

(reakce na) DR 650 Keihin FCR 39 -zkušenosti, rady.

Skvělá odpověď, děkuji! 24.5.2014 v 11:26 | Nahoru | #13
Lukasek751> Tak to Tě šlechtí,v 18 letech... ,ale jestli si myslíš,že zaměnit karbec je jen ven-dovnitř,tak chyba-jiná příruba,jiný filtr,hledat nastavení...já tam prostě ty dvě díry zvětšil,péro jsem nechal a je to rapidně znát A až mě to začne srát-což nehrozí-tak stačí DVĚ kapky lepidla a malý vrták s původním průměrem.. Motor má rychlejší nástup,výkon stejný a také spotřebu Ale je to o tom,že já se chci vozit a ne být stále od šmíru P-H.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 frool 16 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE Smrči-GSX-F 5 25.12.2023 v 23:51 2stroke
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... ZdendaZB 135 10.11.2022 v 08:49 Gahan37
Suzuki DR650 R Spojka Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE FerryUltra 13 28.10.2022 v 16:12 Drakl
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83


TOPlist