takže se hledá nějaký soukromník, co má doma mašinu a pro tyhle velké podniky jako je TOSka je externě dělá. neplést že šnekovým soukolím a obyč šikmým ozubením
1 reakcí na tento příspěvek Ozubená kola - soustružník (specialista)
1 reakcí na tento příspěvek Ozubená kola - soustružník (specialista)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ozubená kola - soustružník (specialista)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ozubená kola - soustružník (specialista)
Mirek12 píše: zahradní rider plocha sečení skoro jak fotbalové hřiště nahradní diferenciál cc 6-7tis
no a co ten diferenciál na hulváta zavařit? Na trávě s tím zatočit půjde a bude to líp driftovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ozubená kola - soustružník (specialista)
havrajz píše: no a co ten diferenciál na hulváta zavařit? Na trávě s tím zatočit půjde a bude to líp driftovat
to uz je jednodusi dát pevnou hridel a jedno kolo nechat volne,ale pak nebude takova prujezdnost,ten difros je tam potřeba1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ozubená kola - soustružník (specialista)
Mirek12 píše: to uz je jednodusi dát pevnou hridel a jedno kolo nechat volne,ale pak nebude takova prujezdnost,ten difros je tam potřeba
Jednodušší dát pevnou hřídel??
Zavařil bys jenom kola, který máš na fotce poškozený, nějak takhle:
ale jestli ti přijde dělat se s novou pevnou hřídelí jednodušší....
Se zavařeným diferenciálem by jsi měl průjezdnost právě ještě lepší, než s funkčním diferenciálem, ale samože dělej jak myslíš...