globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seklé kolo při 120Km/h
13.5.2014 v 14:15
Zdravím všechny motorkáře,

Stal se mi tedka takovej problém: Jedu po rovince asi 120Km/h a v tu ranu se mě sekne zadní kolo brzdu jsem vyloučil a nejde mě do hlavy jak se to mohlo stát nevíte prosím radu? nesednu na to do té doby dokud nebudu vědět proč se to stalo abych tomu příště předešel. Díky za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 15:10 | Nahoru | #31

Elda11 píše: DRN.> Jo doklady všechny k tomu mám motor byl i na měření tlaku a všechno v pohodě nejspíš se tam muselo vysrat něco ze dne na den. možná oil master přestal dolívat nevím :/


co všechno bylo dělaný na tom motoru?

(reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 15:10 | Nahoru | #32

Elda11 píše: A nemůže to být třeba tím že došel benzín při vysokejch otáčkách a jak dvácy hodně brzdí motorem tak se to kolo zaseklo?



No, na dvace se prakticky bez antihoppingovy spojky neda jezdit, jak to brutalne brzdi tim obrim motorem

Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 15:13 | Nahoru | #33
Teď už máš jedno čím se to stalo, hlavu a válec dolů a uvidíš, už tam moc co zkazit není.

Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 15:22 | Nahoru | #34
tohle se kdysi stalo spolužákovi, měl Mito a při 110 km/h se mu taky seklo zadní kolo, musel dělat GO, už nevím, kolik ho to stálo, ale tohle je taková nemoc těchto křoviňáků, na ten objem to jezdí slušně, ale je to vykoupený životností, samo záleží i za řidiči, jak se k tomu chová

Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 15:29 | Nahoru | #35
Asi slabý magneto, řikal starej Hruška...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 15:31 | Nahoru | #36

DRN. píše: co všechno bylo dělaný na tom motoru?



běžná kontrola, nic se měnit nepotřebovalo, minulej rok (cca před 500-800km) byly přeměřeny válce v Brně a vše ok

Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 15:42 | Nahoru | #37
dokud to nerozdelas tak se nic nedozvis, ale bude to kousnuty. malo oleje, zadnej olej, moc si to tavil, pricin jsou spousty. valce? kolik jich to ma?

(reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 15:47 | Nahoru | #38

MacNamara píše: Vipnul jako VIP?



4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 15:47 | Nahoru | #39

Elda11 píše: Zůstala po mě asi 100m brzdná čára a asi v 40Km/h mě vykopla a spadla na zem po zvednutí se kolo se zmáčklou spojkou normálně točilo startovat jsem nezkoušel protože při pádu vytekl asi olej z převodovky nebo benál z přepadu.



100m. je sakra dost na to aby jsi stačil vymáčknout spojku a normálně zastavit.

Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 15:49 | Nahoru | #40
myslim ze byl rad ze byl rad a na spojku nemel ani pomysleni... asi to ti mladi neznaj a nikdo jim to nerekne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 15:55 | Nahoru | #41

PEPAFJR píše: 100m. je sakra dost na to aby jsi stačil vymáčknout spojku a normálně zastavit.



No me se v dalnicni rychlosti necekane zablokovat kolo, tak asi sezeru budiky a nadrz me pripravi o koule

(reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 15:57 | Nahoru | #42

Redguy píše: No me se v dalnicni rychlosti necekane zablokovat kolo, tak asi sezeru budiky a nadrz me pripravi o koule



U zadního kola to není tak hrozný.

(reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 16:15 | Nahoru | #43
Elda11> A to je GO?

Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 16:19 | Nahoru | #44
U KMX 125 se mě ze začátku po GO taky jednou nebo dvakrát mírně kousla (taky kolo do smyku), po pár minutách jsem vždycky normálně nastartoval. Motor má od té doby najeto asi pět tisíc a je naprosto v pohodě. Válec ani hlavu jsem pro kontrolu sundaný neměl, ale výkonově je mašina naprosto v cajku a ložiska to, zdá se taky přežily...

Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 16:22 | Nahoru | #45
Budeš na 99% investovat, daň za 2T.

(reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 16:24 | Nahoru | #46

Elda11 píše: běžná kontrola, nic se měnit nepotřebovalo, minulej rok (cca před 500-800km) byly přeměřeny válce v Brně a vše ok


tak to neni go buhvi v jakym stavu to bylo

1 reakcí na tento příspěvek Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 16:34 | Nahoru | #47
Brzdit motorem u 2T dvacy ve 120? Asi vim kde je problem :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 16:58 | Nahoru | #48
Branas_23> A jak jinak chceš zastavit? To vždycky když pustíš plyn mačkáš spojku?

Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 17:07 | Nahoru | #49
Píše se to tady už mnoho let: Lidi s oilmasterem se dělí na dvě skupiny. Ta která už zadřela motor a míchá od té doby olej do benzinu a potom je druhá skupina - ta kterou zadření čeká. Třetí skupina nějak neexistuje.
Tak se pouč a po opravě odpoj oilmaster a míchej při tankování!
Něco podobného je u těch nadupanejch 2T malorážek s náhlým zaklapnutím pl\nu při táhlém klesání - spolehlivá cesta k repasi motoru.

(reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 17:08 | Nahoru | #50

PEPAFJR píše: 100m. je sakra dost na to aby jsi stačil vymáčknout spojku a normálně zastavit.



Možná to v tom úleku bylo pro něj i lepší, poněvadž kdyby máčknul spojku v momentě, kdy motorka jede kus "bokem", tak se kolo chytne a motorka hodí highside.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 17:26 | Nahoru | #51

Godiac píše: Branas_23> A jak jinak chceš zastavit? To vždycky když pustíš plyn mačkáš spojku?


A za chvíli tu máme dotaz nevíte proč mám tu spojku pořád v pi..

(reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 17:48 | Nahoru | #52
ZombiRider> Tak já nevim jak si to představuje? Podle toho jak jsem to pochopil by jsi nesměl před zatáčkou ani pustit plyn aniž bys u toho nezmáčknul spojku, protože by jsi okamžitě brzdil motorem.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 18:02 | Nahoru | #53

PEPAFJR píše: 100m. je sakra dost na to aby jsi stačil vymáčknout spojku a normálně zastavit.



Já byl rád že jsem to vůbec udržel na silnici než jsem trocha zpomalil a vyhodilo mě to pryč.. na spojku jsem neměl ani pomyšlení.. a tedka jsem to zkoušel nastartovat a startér ani nesepne takže asi servis to řeší no.. moc se v tom sám rejpat nechcu

(reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 18:32 | Nahoru | #54

Elda11 píše: Já byl rád že jsem to vůbec udržel na silnici než jsem trocha zpomalil a vyhodilo mě to pryč.. na spojku jsem neměl ani pomyšlení.. a tedka jsem to zkoušel nastartovat a startér ani nesepne takže asi servis to řeší no.. moc se v tom sám rejpat nechcu



bodejt by se starter sepnul kdyz se ti vylila destilka z baterky

protoc to opatrne jen pres nozni startovaci paku,zda protocis valec...paklize ano tak mas dobrou kliku

pak odpoj olejmaster a namixuj benal..napoprve bych dal vic oleje a trochu striknul pod svicku..pak dolej destilku a mozna pres nohu i nastartujes

Naposledy editováno 13.05.2014 18:42:50

(reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 18:38 | Nahoru | #55
Elda11> relatko určitě sepne ale je to kouslí a stoprocentne spodní ojniční ložisko. jo nová ojnice a pist tě nemine. každy kdo má nebo měl poradnej dvoutakt tak zadření zná jak svoje boty. U těhle dvoutaktu je potřeba pravidelne kontrolovat vůle ojnice a pistu, jinak je to se ti go prodraží o nový nikasil.

Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 18:40 | Nahoru | #56
S těmito stroji se to má tak, že to je technika odvozená od okruhovek které jezdí pod zkušenými jezdci a stylem brzda-plyn. Když bude jezdit podobným stylem a po 4tis uděláte GO motoru, tím myslím výměnu pístu, nikasil atd tak nemusí být problém. Pokud to někdo jednou za rok prohlídne, že jako dobré a pak to na státovce rozhuláká na 130+kmh a pak minutu "brzdí" motorem, protože to už přestalo zrychlovat tak to dopadne jak musí. S oilmasterem velmi brzy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 18:48 | Nahoru | #57
Godiac> psal sem ve 120, kdyz je motor v otackach tak nestaci benzin jenom od volnobehu

(reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 18:59 | Nahoru | #58

Branas_23 píše: Godiac> psal sem ve 120, kdyz je motor v otackach tak nestaci benzin jenom od volnobehu


Ale to asi potom myslíš jen při použití olmaisteru ne, tam to možný je.

Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 19:34 | Nahoru | #59
jojo, to mas pravdu...oilmaster bylo vzdycky prvni co sem sundaval

1 reakcí na tento příspěvek Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 20:20 | Nahoru | #60
Opět se budu opakovat... majitelé oilmasterů se dělí na dvě skupiny:

1. Ti, kteří již zadřeli
2. Ti, které to teprve čeká.

Nicméně stále záleží na tom, jakým způsobem je s motorem zacházeno a hlavně, že prudké zavření plynu při vysokých otáčkách je pro dvoudobý motor většinou smrtelné. A co se týče vyřazení oilmasteru, záleží na konstrukci konkrétního motoru - u některých je olej dávkován přímo do ložisek kliky, nebo je na ně veden alespoň rozstřikem. Tam pak není úplně dobré oilmaster vyřazovat a když už, tak dost zvýšit poměr mísení (se všemi negativními důsledky - kouřivost, zanášení). Ale u motorů, u kterých je olej dávkován jednoduše do sání, je skutečně nejlepší čerpadlo vyřadit olej míchat do benzinu... je to nejspolehlivější řešení.
A vůbec, motory, jako NSR125, RS125, nebo WR125 dávají dosti vysoký litrový výkon ("ostrý" motor) a z toho logicky plyne nižší životnost a nutnost častějších kontrol a oprav.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist