globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
12.5.2014 v 23:38
Reakce pilota na tý starý pelešině je naprosto příkladná...
aneb: co všechno může potkat svižného turistu na cestě pro rohlíky...

270 na starý pelešině a za zatáčkou STOP! - auta stojej v obou pruzích

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

15.5.2014 v 08:46 | Nahoru | #1
RobiXRV> on není prevít...zažít si reflexivní reakce, založený na těch pravejch úkonech je dobrý. Jen v tý rychlosti máš většinou čas rozhodnout se pouze a jen pro jednu variantu a pak už nemáš možnost měnit. Všechny tyhle krizovky se odehrávají v rámci 3-5sekund. Piloti F1 maj prý jediní spojení "myšlenka-fyzická reakce" pod sekundu. My ostatní si ubereme vteřinu a něco na myšlení a pak se něco děje - se započítáním mechanických prodlev na stroji ti většinou zbyde čas tak maximálně povolit svěrač. Cokoli uděláš mezitím se počítá - důležitý je nevytuhnout do poslední chvíle na brzdách a jen zírat kdy to bouchne v přímým směru. On měl obrovský štěstí, víc než cokoli jinýho. A podpořil to tím, že dobře intenzivně brzdil a když už to vypadalo, že to přežene reflexivně povolil a srovnal stroj do skuliny...myslím, že na pumpě o kus dál si teprve uvědomil co dělal...a dodnes neví vlastně proč ...
Tohle je přesně ten rozdíl, mezi vyjetým magorem a magorem co si koupí litr do začátku v těch nekonečnejch diskusích. Naučit se klopit, vyjíždět zatáčky a najít stopu není až tak složitý ... to podstatný je umět reagovat, znát to na čem sedíš a naučit se brzdit (to poslední je to nejdůležitější podle mě) ...tím se často vyhrávají závody, když není dostatek výkonu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

15.5.2014 v 08:48 | Nahoru | #2

t_freedom píše: Tohle je přesně ten rozdíl, mezi vyjetým magorem a magorem co si koupí litr do začátku v těch nekonečnejch diskusích. Naučit se klopit, vyjíždět zatáčky a najít stopu není až tak složitý ... to podstatný je umět reagovat, znát to na čem sedíš a naučit se brzdit (to poslední je to nejdůležitější podle mě) ...tím se často vyhrávají závody, když není dostatek výkonu.



On i ten vyježděnej magor většinou skončí špatně, pokud sám neskončí včas jezdit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1189, 1190] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35676 Dnes v 18:06 assassin
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist