bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ladák-seřízení?
12.5.2014 v 10:02
Zdarec
chci se zeptat na výměnu výfuku u bandita 600 rv.98,
Koupil jsem si ladák s homologací i na svod SEBRING,zvuk má ůžasnej,ale taky To při ubrání plynu střílí,hlavně když jedu z kopce a brzdím motorem,což mi předtím nedělalo,tak se ptám,zda je to v pořádku,koupil jsem i nový vzduchový filtr hilfofiltro,Neměli by se taky po výměně přeštelovat kabrurátory?obohatit směs apd.?díky za reakce....

ladák-seřízení?

12.5.2014 v 10:03 | Nahoru | #1
Jo, kdyz das ladak nebo otevreny sani, tak bys podle toho mel seridit motorku

ladák-seřízení?

12.5.2014 v 10:44 | Nahoru | #2
zkus nejdřív přidat čtvrt až půl otáčky na šroubku volnoběžný směsi jestli se to nezlepší. Potom by mohlo pomoct zvednou o trochu jehly (podložkama), to bych dělal po 0,5mm.
Nebo je samozřejmě dražší varianta zajet si k někomu na změření směsi a podle toho doladit, ale je šance že se ti to podaří i bez toho.

ladák-seřízení?

12.5.2014 v 11:54 | Nahoru | #3
Koupil jsem si na Bandita 12 laďák Scorpion a měl jsem stejný problém. Stačilo seřídit karburátory a bylo po problému...

3 reakcí na tento příspěvek ladák-seřízení?

12.5.2014 v 12:00 | Nahoru | #4
Vpodstatě platí,že když zprůchodníš lauf tak musíš i filtr nebo nastavit chudší směs,jinak máš bohatou směs,která hlavně při brzdění motorem dohořívá ve vejfuku.Nejlíp to dát na seřízení,protože nikdy neodhadneš jak řídkej filtr dát,nebo jak to ochudit a ztrácíš na výkonu.+ možnost podpálení ventilů

(reakce na) ladák-seřízení?

12.5.2014 v 12:38 | Nahoru | #5
dangsx1100g> promiň, ale z toho co jsi napsal neplatí nic. Začal bych už jen tím že po montáži laďáku je pravděpodobný že potřebuješ směs obohatit.

(reakce na) ladák-seřízení?

12.5.2014 v 13:03 | Nahoru | #6

dangsx1100g píše: Vpodstatě platí,že když zprůchodníš lauf tak musíš i filtr nebo nastavit chudší směs,jinak máš bohatou směs,která hlavně při brzdění motorem dohořívá ve vejfuku.Nejlíp to dát na seřízení,protože nikdy neodhadneš jak řídkej filtr dát,nebo jak to ochudit a ztrácíš na výkonu.+ možnost podpálení ventilů



Napsal jsi to přesně obráceně...

ladák-seřízení?

12.5.2014 v 13:18 | Nahoru | #7
díky
,taky si myslím,že je spíše chudá ta směs,základ je 1,5ot takže když zkusím o 1/4 ot na každým karbecu povolit,tak bych neměl nic pokazit,maximálně to zatočím zpět,Ono mi to jako nevadí,že to střílí,jan jestli to neohrožuje motor zbytečně.Jinak ten šroubek je kde na karbecu?vím kde je volnoběh a sinchron ale směs ne.

(reakce na) ladák-seřízení?

12.5.2014 v 13:28 | Nahoru | #8

dangsx1100g píše: Vpodstatě platí,že když zprůchodníš lauf tak musíš i filtr nebo nastavit chudší směs,jinak máš bohatou směs,která hlavně při brzdění motorem dohořívá ve vejfuku.Nejlíp to dát na seřízení,protože nikdy neodhadneš jak řídkej filtr dát,nebo jak to ochudit a ztrácíš na výkonu.+ možnost podpálení ventilů



Presne naopak zejo ?

1 reakcí na tento příspěvek ladák-seřízení?

12.5.2014 v 16:27 | Nahoru | #9
Taková diskuze mi hraje do not
Chlapy, setkal se někdo s podpáleným ventilem z důvodů střílení ve výfuku ? Říká to každej druhej, ale potvrzené to nemám od nikoho a při konzultaci s mistrem, co má pár let v oboru mi to jen vyvracel.
(bavíme se tu o střílení v důsledku chudé směsi)

(reakce na) ladák-seřízení?

13.5.2014 v 06:35 | Nahoru | #10

Lukasek751 píše: Taková diskuze mi hraje do not
Chlapy, setkal se někdo s podpáleným ventilem z důvodů střílení ve výfuku ? Říká to každej druhej, ale potvrzené to nemám od nikoho a při konzultaci s mistrem, co má pár let v oboru mi to jen vyvracel.
(bavíme se tu o střílení v důsledku chudé směsi)



Přesně jak píšeš, říká to ledaskdo, ale já jsem to nikdy na žádném motoru prakticky neviděl, takže si závěr udělej sám.

ladák-seřízení?

4.7.2014 v 08:34 | Nahoru | #11
Pořád jsem to nevyřesil,Hledal jsem ten šroub na seřízení tý směsi v manuálu a našel prd,pak na internetu a taky nic,akorát,že by to měl být imbus a já mám zespod karburátoru šroubek na klasickej placatej šroubovák-není to ono?
Taky mě zarazilo,že 3 karbce jsou polohou zářezu natočené stejným směrem a 1 je o pul otáčky jinak,taky ten válec mi málo asi pálí,protože při zahřívání se sitičem je tento svod chladnější,než ostatní 3 svody.otázka je,proč je to jinak,že by vibrace?nebo je to schválně.Základ bohatosti je asi 1 a 7/8 otáčky?
Tak v mém případě by mělo být s ladákem cca 2a1/4 až 1/2 vytočit.
otázka taky je co to udělá se spotřebou paliva,ted jezdím za 6-7 l na 100,což mi příde docela dost,ale zas nešetřím to moc a jezdím kratký trasy.
díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman
Gsf 600 97 - vibrace v kole Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Detoks 12 13.9.2023 v 12:25 Detoks


TOPlist