Ozzy_ píše: Moje rada, ber nebo nech bejt.
1/ Bud zrepasuj a pripadne vymen pruziny v originalu
2/ Nebo si kup motorku s poradnym podvozkem z fabriky (supersport, a nebo pripadne neco co uz ma poradnej podvozek, treba street triple R).
Bastlit to na sebe jde, ale stoji to hodne casu, penez, a vysledek je ze mas stejne "jen horneta" s jeho srackoidnim zadkem, motorem a vsim ... delat z horneta SS proste nejde :/
A navíc, ten hornet s vyměněnou vidlí je pro každýho zájemce zaručeně bouranej a lepenej, takže cena nižší, než kdyby ho šel prodat teď jak je....
Máš tu motorku kompletně v cajku ? Zkontrolovaný pružiny, futra, olej... Třmeny chodí tak jak by měly... , ložiska krku řízení... To mělo být jako první co jsi měl udělat než začneš řešit zhovadilosti jako výměnu vidlí.
Naposledy editováno 12.05.2014 14:19:21
2 reakcí na tento příspěvek Vidle z R6 na Horneta jde to ???
1 reakcí na tento příspěvek Vidle z R6 na Horneta jde to ???
rulzmaker píše: Těrlický okruh je i pro amatéry? Nebo to si tam závodíš v běžném provozu?
Už ho to stálo pár motorek, takže B je správně Jinak já bych do toho nešel - poměr cena/výkon je těžce v neprospěch výkonu. A jak ti tu už psali - ten rám nebyl konstruovanej na takový zatížení a když tam dáš pevnější vidle z R6, tak je docela možný, že se ti bude při "větší palbě" kroutit. Co se týče brzd, tak radiální neznamená hned lepší. Stačí zaprasený a špatně chodící pístky a budou i bremba na pytel. A pokud tam máš původní gumový hadice, tak se nedivím, že sou "úplně na pytel"