globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cuká za tepla
10.5.2014 v 19:49
Zdravím, mám takový problém: R1 startuje, jede za studena pěkně ale jak ji zahřeju tak za jízdy začně při akceleraci cukat ale jen v nížkých otáčkách jak se vytočí tak táhne normálně.Při deceleraci zase cuká. Když dojedu na semafor tak vyřadím, volnoběžné otáčky klesnou z 1200 ot/min na 800 ot/min a za okamžik zdechne. Vypnu klíček, nastartuju(bez problému) a je zas chvilku klid. Měřil jsem ventilové vůle, čistil vzduchový filtr,vyjel jsem benzín a nabral nový, kontroloval svíce(vypadaly OK) a furt to samé. Je to stříkačka r. v. 2004. Předem děkuji za věcné odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek Cuká za tepla

10.5.2014 v 20:28 | Nahoru | #1
-Vůle ventilů jsi jen měřil a nezasahoval do toho? Nebo ano ? Pokud ne a před servisem to nedělalo, bude to nejspíš jinde.
-Vzducháč máš KN ? že jsi ho čistil a neměnil ?
-Synchronizace klapek se dělala ?

(reakce na) Cuká za tepla

10.5.2014 v 20:38 | Nahoru | #2

mm-art-airbrush píše: -Vůle ventilů jsi jen měřil a nezasahoval do toho? Nebo ano ? Pokud ne a před servisem to nedělalo, bude to nejspíš jinde.
-Vzducháč máš KN ? že jsi ho čistil a neměnil ?
-Synchronizace klapek se dělala ?



Vůle jsem jen měřil, byly v toleranci. Je tam Kn a čistil jsem ho. Synchronizaci klapek jsem já nedělal. Nemám moto moc dlouho, jel jsem s tím naposled před zimou když jsem to koupil a nedělalo to, možná proto že byla zima. Zdá se mi že se tam jakoby něco vyhřeje a začne to dělat protože startuje to, a jede za studena nádherně.

1 reakcí na tento příspěvek Cuká za tepla

10.5.2014 v 20:43 | Nahoru | #3
skusal si sviecky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká za tepla

10.5.2014 v 20:54 | Nahoru | #4

rogyze píše: skusal si sviecky?



Měl jsem je venku, čistil jsem je, odtrh dobrý, nebyly vypálené tudíž jsem je tam vrátil. Vyloučil jsem je z toho důvodu že to startuje a jede a při spadnutí těch otáček jedou všechny 4 válce. Nebyly mokré. Žádné vibrace.

1 reakcí na tento příspěvek Cuká za tepla

10.5.2014 v 21:43 | Nahoru | #5
Tipnul bych čidlo teploty vody.Pokud jede studená dobře a teplá ne tak si asi řídící jednotka myslí že máš stále studený motor.

(reakce na) Cuká za tepla

10.5.2014 v 21:59 | Nahoru | #6

Anti píše: Tipnul bych čidlo teploty vody.Pokud jede studená dobře a teplá ne tak si asi řídící jednotka myslí že máš stále studený motor.



To by celkem odpovídalo, když jsem dělal ty ventily tak jsem ho preventivně prostříknul kontaktolem. Zítra ho zkusím proměřit. Ale podle symptomů co to dělá tak jsem našel že by to mohl být TPS senzor.

1 reakcí na tento příspěvek Cuká za tepla

11.5.2014 v 06:42 | Nahoru | #7
Ten by vysvětloval problémy jen v určitým spektru otáček.Ale asi by blbnul i za studen.Nicméně elektronika je alchymie a budeš to muset holt projít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká za tepla

11.5.2014 v 09:54 | Nahoru | #8
lolík> mal som R1 ale starsiu,startovala OK,volnobeh tiez drzala v pohode,ale pri jazde v nizkych otackach pri pridani plneho plynu zacala skubat az kym sa nedostala do vyssich otacok,po vymene sviecok OK.

(reakce na) Cuká za tepla

11.5.2014 v 11:16 | Nahoru | #9

Anti píše: Ten by vysvětloval problémy jen v určitým spektru otáček.Ale asi by blbnul i za studen.Nicméně elektronika je alchymie a budeš to muset holt projít.



Jojo, budu to muset zkouknout.

(reakce na) Cuká za tepla

11.5.2014 v 11:18 | Nahoru | #10

rogyze píše: lolík> mal som R1 ale starsiu,startovala OK,volnobeh tiez drzala v pohode,ale pri jazde v nizkych otackach pri pridani plneho plynu zacala skubat az kym sa nedostala do vyssich otacok,po vymene sviecok OK.



Dobré vědět. A zdechala teplá na volnoběh ?

1 reakcí na tento příspěvek Cuká za tepla

11.5.2014 v 12:11 | Nahoru | #11
Ještě jsem si všiml že když spadne ten volnoběh a blbne to tak to trochu (sotva znatelně) o trochu víc černě dýmý.

Naposledy editováno 11.05.2014 12:16:42

Cuká za tepla

11.5.2014 v 12:25 | Nahoru | #12
Začal bych výměnou svíček - sice vypadají ok ale nemusí a jak je patrno nikdo neví jak tam jsou dlouho. Pak bych se zaměřil na čidla;)

(reakce na) Cuká za tepla

11.5.2014 v 12:56 | Nahoru | #13
lolík> nezdechala ale to bol aj iny system bol to karbes,takze nemusia to bit sviecky ale ako pise kamikadze ktovie ake su stare a tiez sa maju menit po urcitych kilometroch,takze ci to budu sviecky alebo nie aspon si urobis predpisanu vymenu,ja po kupe motorky tiez menim olej,kavapaliny a sviecky aj ked su funkcne niviem ake su stare a kedy klaknu.

Cuká za tepla

11.5.2014 v 13:00 | Nahoru | #14
Ten černý dým opět ukazuje na bohatou směs...

Cuká za tepla

11.5.2014 v 19:58 | Nahoru | #15
Taky bych řekl nějaké čidlo teploty,CDI si myslí že je studený motor a obohacuje směs.

Cuká za tepla

11.5.2014 v 20:52 | Nahoru | #16
Tak dnes jsem to rozdělal a koukl na svíce, zadýmené byly rovnoměrně tudíž jsou funkční ale je bohatá směs. Takže asi nějaký snímač. Jdu je proměřit.

1 reakcí na tento příspěvek Cuká za tepla

11.5.2014 v 20:53 | Nahoru | #17
A co zkusit udelat synchronizaci klapke. To umi taky potrapit...

Cuká za tepla

11.5.2014 v 20:56 | Nahoru | #18

(reakce na) Cuká za tepla

11.5.2014 v 22:07 | Nahoru | #19
Hmm proměřil jsem čidlo teploty chl. kapaliny a čidlo teploty nasávaného vzduchu a zdají se být OK... Tak co ted ? K těm klapkám : ovlivní špatné nastavení klapek celkovou bohatost, když jsou všechny svíce stejne černé?

Cuká za tepla

11.5.2014 v 23:28 | Nahoru | #20
Klapky ti maximálně způsobí problém s volnoběhem,nic víc.Teď už ti zbyde střílet naslepo...

1 reakcí na tento příspěvek Cuká za tepla

12.5.2014 v 17:50 | Nahoru | #21
Resil jsem to same, jen na BMW, svicky vypadaly vsechny ok, symtomy stejne jako u tebe a nakonec to byla zapalovaci civka. Na devadesat procent je to ono

Tady

edit:vlozeny odkaz

Naposledy editováno 12.05.2014 17:52:41

(reakce na) Cuká za tepla

12.5.2014 v 18:27 | Nahoru | #22

Davepuschkin píše: Resil jsem to same, jen na BMW, svicky vypadaly vsechny ok, symtomy stejne jako u tebe a nakonec to byla zapalovaci civka. Na devadesat procent je to ono

Tady

edit:vlozeny odkaz



Cívky jsem všechny proměřoval, jsou ok. Jediné co mě napadá a podle příznaků sedí je senzor tlaku nasávaného vzduchu. Ale dík za snahu.

1 reakcí na tento příspěvek Cuká za tepla

12.5.2014 v 19:58 | Nahoru | #23
A co nějaká self diagnostika?

1 reakcí na tento příspěvek Cuká za tepla

12.5.2014 v 20:50 | Nahoru | #24
takové to základní kontrolní kolečko jsi udělal,teď musíš začít měnit.

rozhodně začni svíčkama.netvrdím,že musí být problém právě v nich,ale už jsem x-krát zažil,že byl problém právě tam i když to tak nevypadalo.

vyměnit svíčky je základ.jistota je jistota.
dále bych se zaměřil na benzín/nádrž-takže nalít něco proti vodě-stačí i obyčejný ethanol co natankuješ na pumpě-stačí půl litru na plnou nádrž a přilej nějakou sračku na čištění vstřikovačů-koupíš na každé pumpě za 2stovky.

najezdi 100km a uvidíš jestli se něco změní....

další postup pak asi značkový servis,napíchnou na diagnostiku a zkontrolovat údaje co hlásí snímače-jestli jsou reálné....

(reakce na) Cuká za tepla

12.5.2014 v 22:31 | Nahoru | #25

SuperSic58 píše: A co nějaká self diagnostika?



Zkoušel jsem... vše ok, žádná chyba, kontrolka pro poruchu motoru zhasne po startu vždy, nesvítí ani když to začne blbnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká za tepla

12.5.2014 v 22:45 | Nahoru | #26

Dolph-cz píše: takové to základní kontrolní kolečko jsi udělal,teď musíš začít měnit.

rozhodně začni svíčkama.netvrdím,že musí být problém právě v nich,ale už jsem x-krát zažil,že byl problém právě tam i když to tak nevypadalo.

vyměnit svíčky je základ.jistota je jistota.
dále bych se zaměřil na benzín/nádrž-takže nalít něco proti vodě-stačí i obyčejný ethanol co natankuješ na pumpě-stačí půl litru na plnou nádrž a přilej nějakou sračku na čištění vstřikovačů-koupíš na každé pumpě za 2stovky.

najezdi 100km a uvidíš jestli se něco změní....

další postup pak asi značkový servis,napíchnou na diagnostiku a zkontrolovat údaje co hlásí snímače-jestli jsou reálné....



Svíčky jsou po očištění zánovní, byly začouzené všechny rovnoměrně takže asi nepředpokládám
že by odešly všechny naráz.

Cívky jsem dnes proměřoval, všechny v normě, snímač teploty kapaliny jsem vařil v hrnci a měřil odpor a hodnoty přesně dle manuálu, senzor teploty nasávaného vzduchu taktéž a v normě(odpor). Jediné co mi zbýva a na co sázím je senzor tlaku nasávaneho vzduchu protože vykazuje to všechny příznaky(bohatá směs->černý dým z laufu->dusí se to).Zítra ho změřím a uvidím... jak to není tenhle tak fakt nevím a ze zoufalství zkusím koupit ty svíčky.

V tom značkovém servise nevím zda by mi pomohli když mě ty snímače ukazujou to co maj...

E: Benzín jsem vyjel a nabral 3/4 nádrže nového(i na jiné pumpě) a to samé.

Naposledy editováno 12.05.2014 22:47:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká za tepla

13.5.2014 v 08:49 | Nahoru | #27

lolík píše: Svíčky jsou po očištění zánovní, byly začouzené všechny rovnoměrně takže asi nepředpokládám
že by odešly všechny naráz.

Cívky jsem dnes proměřoval, všechny v normě, snímač teploty kapaliny jsem vařil v hrnci a měřil odpor a hodnoty přesně dle manuálu, senzor teploty nasávaného vzduchu taktéž a v normě(odpor). Jediné co mi zbýva a na co sázím je senzor tlaku nasávaneho vzduchu protože vykazuje to všechny příznaky(bohatá směs->černý dým z laufu->dusí se to).Zítra ho změřím a uvidím... jak to není tenhle tak fakt nevím a ze zoufalství zkusím koupit ty svíčky.

V tom značkovém servise nevím zda by mi pomohli když mě ty snímače ukazujou to co maj...

E: Benzín jsem vyjel a nabral 3/4 nádrže nového(i na jiné pumpě) a to samé.



ano,já to četl,už výše...

věř mi,že za 20 let co opravuji auta jsem už viděl tolik zaručeně dobrých věcí,kterými to nebude.....,taky netvrdím,že je to svíčkama,ale stejně je vhodné dát nové-nikdy nevíš co zažily.

a co se týká indukční cívky,tak pokud jen blbne,tak nenaměříš vůbec nic co by bylo špatně...jo,kdyby byla vadná a nefungovala vůbec-tak jo,ale když někdy jde a někdy ne,tak je to bez šance.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká za tepla

13.5.2014 v 16:20 | Nahoru | #28

Dolph-cz píše: ano,já to četl,už výše...

věř mi,že za 20 let co opravuji auta jsem už viděl tolik zaručeně dobrých věcí,kterými to nebude.....,taky netvrdím,že je to svíčkama,ale stejně je vhodné dát nové-nikdy nevíš co zažily.

a co se týká indukční cívky,tak pokud jen blbne,tak nenaměříš vůbec nic co by bylo špatně...jo,kdyby byla vadná a nefungovala vůbec-tak jo,ale když někdy jde a někdy ne,tak je to bez šance.



Jo to věřím, dnes sem to měřil a to čidlo (tlaku nasávaného vzduchu) a je v prdeli. Tudíž záhada vyřešena. Ale dík tobě i ostatním za ochotu.

(reakce na) Cuká za tepla

13.5.2014 v 19:19 | Nahoru | #29

lolík píše: Jo to věřím, dnes sem to měřil a to čidlo (tlaku nasávaného vzduchu) a je v prdeli. Tudíž záhada vyřešena. Ale dík tobě i ostatním za ochotu.



tak to jsi šikovný

Naposledy editováno 13.05.2014 19:19:55
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35613 Včera v 23:18 Ghostik
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist