paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nenabíjí se baterie, nebo se nabíjí málo
moto SV650S 12/2004
Zdravím zkušené motorkáře a obracím se na ně pro radu.
Udělal jsem si zhruba 130km výlet za kamarádem, kde jsme vyměnili u mého SVčka olej a na cestě zpět, po pauzičce u benzínky nechtěla Suzuki naskočit, po otočení klíčkem na ON se klasicky rozsvítily kontrolky a zabzučely vstřiky, ale starterem jen tak šklubla, na podruhe už se rozblikala kontrolka neutrálu a bylo slyšet cvakání pod sedlem. Jak mi bylo řečeno, klasicky vytlučená baterie. Ovšem po cca 40km předcházející jizdy by se měla určitě alespon na jedno nastartování nabít. Motorku jsem tedy rozlačil na 2, chytla okamžitě po puštění spojky a dojel jsem dalšich cca 40km, po kterých přestala dávat jiskru, práskla si do výfuku a já skončil u krajnice. Nakonec jsem dopadl tak, že jsem nechal baterku odpočinout asi 2 hodiny, znova roztlačil a dojel domů.

Prosím proto o radu, kde by mohl být zádrhel?
Vadný alternátor - nenabíjí baterii? pozn. může se jen tak z ničeho nic pokazit?
Vadný regulátor?
Vadná baterie-nenabíjí se? nepředpokládám, loni byla měněná

Diky moc :)

PS: děkuji dobrodinci co mi zastavil, poradil, psychicky podpořil a asi hodinu a pul se mi věnoval a vozil po městě a sháněl nářadí a kabely :) takoví borci člověku zlepší náladu minimálně na týden

1 reakcí na tento příspěvek Nenabíjí se baterie, nebo se nabíjí málo

7.5.2014 v 15:39 | Nahoru | #1
Chtěl bych se také optat, mam cb 750 seven fifty rok 1994, take me zlobi dobijení,baterie je nova a když to proměřím ma 12,8 V ,když nastartuju a přidám na 3 tis otáček a víc stoupne nabíjení až na 15,8_16,2, ale pokud rosvítìm světla klesne nabìjení na 12,6 V a mužu to točit jak chci, a ještě prosím o radu fifťaky kde je ten regulátor ať ho hledám jak chci draty vedou od altíku do svazku a pod nádrž a nikde není,až ho najdu tak mu dám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenabíjí se baterie, nebo se nabíjí málo

7.5.2014 v 15:55 | Nahoru | #2
aronek> CB750 ale nemá magneto, ale klasický alternátor s drápkovou kotvou, (jako u auta, jen má kotva čelní kroužky), takže tam je to jinak. Nejsem si jist, jak r. 94, ale starší typ (r. 78, ještě s kladívky), měl oddělený usměrňovač a regulátor - dva samostatné bloky, jako to má třeba MZ, nebo J350/640. 15.8V a více,je moc, to přebíjí, ale je divné, že po zapnutí světel naopak nedobíjí. Může být poškozený jak alternátor, tak usměrňovač, tak i regler, je třeba vše proměřit zvlášť. Postup je ale trochu jiný, jak u třífázového magneta.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist