Naposledy editováno 05.05.2014 12:16:13
2 reakcí na tento příspěvek Prosím o pomoc s výběrem
KubaLC8 píše: nemam, dalsi tipy?
Karburátorové SV háže na řidítka ještě více než stříkačka, protože u vstřiku rychlý přechod trochu vyhladí elektronika. Stejně i Tobě na KTM se zavřením plynu elektronika okamžitě neodstaví vstřik, ale plynule přejde do volnoběhu či odstaví vstřik úplně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o pomoc s výběrem
KubaLC8 píše: nemam, dalsi tipy?
dneska se všechno řeší motor-managementem...mě by se při hrubějším podřazení a puštění spojky zastavilo kolo i na rovině... ale u sporta je to myslím tolerovatelný. U endura by na tom fabrika vydělala prodejem dílů...no tak se do mapy dá po zavření plynu ještě nějakej ten "zavstřik" paliva a poníží se předstih ... a je to ...já jel na 990 v enduru a na to, že ten motor má psanejch asi 115HP mi to přišlo oproti mýmu chrastidlu hrozně hodný a měkký jak máslo.
Jinak k tématu ...ať pořídíš co pořídíš, za rok dva stejně začneš přemýšlet nad něčím jiným. Na začátek bych nebral 2Včko, ikdyž tím asi taky nic nezkazíš...myslím, že Hornet, GSXso, ER-ko, Zko...to vše by šlo...