Budu rád, když zde shromáždím podobně postižené - už jen pro případnou radu, handlování součástek, či domluvu na společné akce.
Airhead je nazev jednoho z nezavislych klubu BMW v USA. Pred par lety jsem s nimi chvili jezdil, ale jsou to rodinne typy dutohlavu. Takze mne zajima proc zrovna tento lehce sprofanovany nazev/amerikanismus v Moste?
Jo, jsou jeste Oilheady, Chromheady, Waterheady...vychazi to z puvodni HD terminologie rozpoznavani jejich motoru(Flathead, Ironhead, Panhead, Knuckelhead, Shovelhead...).
Jak vsak nazyvat nase konstrukce SV, OHC, OHV s vackou nad/pod klikou.
V Klubu se ustalil starej dvouventil, novej dvouventil, ctyrventil. Pro male bloky 45/65 je vyraz chcipak, pricemz to nijak neberem hanlive. Takovej Beda jej ma i se sajdou...
Otevrene forum je chvalihodne a dekuji ti za nej. Hodne starych skalnich moc nepocitacuje a ja nemit Hradcana oddelena Atlantikem asi bych take nepsal.
Ohledne dilu prosim ver internetu. Najdes tam vse firemne zpracovane a sam pak dle potreby a kapsy muzes na e-Bay koupit. Doby lepeni klikovych lozisek Hermetikem jsou jiz diky bohu za nami. I kdyz pravy cesky ci vlastne celosvetovy kutil dokaze stale prekvapit.
Ctu, ze barak, synek...vrele doporucuji k te 80. sajdu. Ma dobrej spodek, vic jak 150 z ni asi nevymacknes, ale rodinne radosti bude na rozdavani.
Obecne dvouventily jdou do ceny tak na solo se da jeste slusne dosahnout 75/5. To, ze vymetes ten policejni model z garage je dobry pocin. 65 asi nech pro sve devce kdyby lodička neklouzla).
Pro dnesek jiz rozumu dosti, nekdy jsem otravnej...tak jeste jednou dik za otevreni "vzduchacovych" stranek a drzim palce at mas krasne leto. WH.
Vítej
Airhead - jako název pro dvouventil se mi nějak dostal pod kůži, při pročesávání webových stránek.
Taky asi proto, že se snažím louskat stránky v angličtině... Google překladač přeloží airhead jako "blbec"
M72 je překrásnej stroj. Vlastnil jsem jí před 12 lety a jelikož jsem neměl potřebný přísun náhradních dílů za mocně ojeté originály, snažil jsem se jí provozovat v nálezovém stavu. najel jsem s ní asi jen 400 km a za tu dobu provedl 400 oprav a seřízení. Dneska by to bylo jiný kafe... Ale řídím se tím, že nevstupuji 2x do jednoho potoka. Pokud to máš vychytaný a bez omezení pojízný, je to záviděníhodný stroj.
R65 mi dělá radost. Je to taková kočička - přitom dostatečně masivní a festový stroj. Co se maximálek týče, už jsem z toho nějak odrost a nic mě ani nemotivuje to vyzkoušet. Možná asi taky proto, že se vyhýbám dálnicím, kde je to trochu potřeba.
R 80 z roku 1980 mám složenou v zaměstnání a každou chvilku jí oblejzám. Mám z ní vyloženě dobrý pocit. V duchu velebím ex majitele, který před prodejem nechal zrepasovat zadní náboj kardanu, udělal ložiska v kolech, inovoval neinvazivně zapalování, čerstvě přetěsnil válce a nejspíš nalil i oleje a seřizoval ventily. Rozvodák je ještě asi původní, ale ani necvakne. Na mě zbyla kosmetika, kontrola kontaktů, výměna filtrů, všechny oleje naleju znovu, vyženu pavouky a hotovo. O sajdě už taky hloubám, ale kolik to pak celé zabere místa - hrůza! Protože jsem nasáčkovanej v klasický český garáži z let 1970 - 75, není místa na rozdávání.
Nějaké díly na Ebay jsem už taky pořídil. Ceny sice dobrý, ale v kombinaci s jejich poštou to je zářez. Lepší to bylo na jarní veteránské burze na Hockenheim Ring. Sice moře kilometrů a peněz, ale není nad to, když si vysněnou součástku ohmatáš a když dáš Helmutovi napít slivovice, dostaneš se i na lepší peníz. Vládne tam naprosto pohodová atmosféra. Je tam vidět, že prodejci nejsou většinou překupky, ale často i milovníci krásných strojů. Doporučuji.
Až budu dělat inventuru v garáži, sám budu moci pár dílů nabídnout.
Pozdravuj tam Obamu :)
L
Jsem jinak pocitacove zaostaly, toz nechapu, proc mam u sveho profilu motocykl ne, kdyz jich mam plnou garaz...jee, ted mne napada, ze asi budu skromny)).
Mam radost z toho hocha na R12. Ta byla moje prvni. Koupil jsem ji za 500kcs v 15. a vlasy sem v ty dobe mel taky do puli zad)
Mam radost, ze se vzduchace rozjizdi...
Mej hezky cas a vse co pisi je zcela verejne. Jsem rad ze jsem te/vas potkal. Politika je spina a chudak "O" je z toho celej umazanej, ci co....drzme se tech nasich kramu a dobrejch lidi. WH.
Taky jsem se podival na vyzluceny zakazy pri zakladani "fora" a vsechny mne oslovily, ze bych je jako chtel pouzit....
Nu hosi se jiz blizi, budu za koleckem premyslet, jak vas dal pozurazet
Crawly píše: Nazdar pánové
Jsem rád, že se naše řady rozšiřují. Pokud budete mít co sdělit ostatním, neváhejte a pište, ať to tu netáhnu sám.
tak nevim..vetsina Baworaku spis jezdi nez pise...Harleyaci taky..ale kdyz si vezmu takovyho staryho Hostalka...je to poteseni, ty jeho knizky... jsme daleko od sebe, svet se zmenil, komunikace , byt jen pisemna je potreba. udrzuje bikery pohromade...jezdil jsem chvili s mistnimi San Diego Airheads..je to RC..prestalo mne bavit poslouchat kecy vo problemech deti ve skole...verejna cinnost neni legrace a jiz vubec neni zdarma, treba jen z pohledu casu..., jo, jo, je to moje psani povzdech...jedu na hrbitov vzpomenout tech vsech, co vodesli ze sveta ve vysokejch botach...
To co ti na šoupátku drží membránu je pouze plastový kroužek - to červený. Malinko ho nahřej a půjde stáhnout. Dáš novou membránu a kroužkem zase zajistis. To je tutovka. Těch karburátoru je mraky druhů, ale membrány jsou snad jen 2 druhy. Menší a větší. Doporučuji abys našel obrázkový katalog BMW a zadej svůj typ motorky. Tam zjistíš přímo typ dílů a pak v Čechách objednáš na voton.cz. Můžu ti poslat na katalog odkaz. Nebo mi pošli typ motorky a rok a já ti to vyguglim.
http://www.realoem.c...48-BMW-R45&mg=13
Tady najdeš všechny kódy dílů na tvůj stroj.
Součástky pak objednávám podle čísel na Voton.cz
Nejdriv jsen "ten kram" vojezdil po Evrope, pak tahnul sem do Tramtarie a ted zas se mnou zpet do naseho "rybnicku".
Rad bych te v behem roku nekde potkal a stiskem ruky utvrdil pribuznost krevni skupiny.
Pokrocil jsem v technologiich, muzes bud WhatsApp nebo Viber pro osobni kontakt +1 661 390 8349.
Letos jsme jeli s kamosem cely Staty (Pacific to Atlantic ) na Daytonu.
Ted jsem debil rozebral pulku PD abych zjistil, ze tyden stara baterka ( yuasa ) mi podala ruku... Jdu to zas sparaskat dohromady, vecer ma prijit nova...
Toz zatim, kolama dolu, WH.
Mé nejranější vzpomínky na BMW jsou okolo roku 90, kdy jsem jako mnozí kluci z Mostu, chodil okukovat motorky k hotelu Murom. Zvuk boxera byl úžasný, a když tam přijel oplácaný němec obepnutý koženou kombinézou na litrové cihle, myslel jsem, že je to raketoplán.
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=121556
Tady je můj mazel. Vždy když vyjedu, nějak tu motorku zapomínám fotit. Asi mě ta jízda bere víc.
Budu rád, když se někde potkáme. Nějak cítím že to nebude rozhovor na pět minut... Číslo mám uložený a kdyby jsi měl cestu kolem, sedávám přes den v tomto podniku. http://www.vetesnictvicr.cz/
Ať ti to brzo jede!
L
Jsem ted jeste stale v LA. Do CZ tak okolo sv.Mikulase. Muzes se prosim ozvat i na mail
ursus.ursus.actos@gmail.com
Abych ucinil zadost i verejnosti, ano stale mam par dvouventilu, ano mam par ctyrventilu, ano zapletl jsem se kvuli treti zene a obcanstvi s nekolika HD... mohu take pouzit slogan Pepy F z Usti” at jezdis na cem jezdis pravdepodobne skoncis stejne na Harleji” . Jsem pro tebe rad, ze tva garaz neni prez zimu prazdna. Letos jsem s kamosem prejel cely staty az na Daytonu. Mozna bychom si vsichni meli dat jednou fysickyho spicha nekde na obede, at tyhle radky oziji...taky nejni nad rceni “ Show me first” ( neco jako: rikej co chces, ale nejdriv vokaz ) .
Tak dost computerovani a vzhuru na sinici. Krasnej podzim tam u vas, WH.
Naposledy editováno 19.10.2019 00:05:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tester(zkousecka) BMW casovani BMW R 65 | cvajtakt | 1 | 8.4.2018 v 11:40 cvajtakt |
R65 nehází jiskru BMW R 65 | březnák | 0 | 21.7.2015 v 10:05 březnák |
rozvodové trubky BMW R 65 | cvajtakt | 2 | 20.2.2015 v 12:54 cvajtakt |
Pístní kroužky pro R65 1981 BMW R 65 | Horysone | 2 | 3.11.2014 v 14:14 Mates31 |
ventily BMW R 65 | DMC | 1 | 10.7.2014 v 15:53 Bandaska |